کرم لیفت صورت
بهترین کرم لیفتینگ صورت
آذر ۷, ۱۳۹۶
عوارض لیزر پوست
عوارض لیزر فراکشنال
آذر ۸, ۱۳۹۶

آموزش استفاده از کاموفلاژ در گریم حرفه ای

کاموفلاژ برای گریم

آموزش استفاده از کاموفلاژ در گریم حرفه ای

آموزش استفاده از کاموفلاژ در گریم حرفه ای

   کامفولاژ یکی از جدیدترین تکنیک ها برای گریم و آرایش چهره است که امروزه در آرایشگاه برای آرایش عروس مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از کامفولاژ باید طبق دستورلعمل زیر اقدام کنید. ابتدا مقدار کمی از کاموفلاژ را برداشته و سپس مقداری را که جدا کرده اید روی پشت دست روی پوست بریزید تا با گرمای دمای بدن کمی نرم و قابل استفاده شود. سپس به مقدار مورد نیاز کاموفلاز را با قلمو برداشته و روی نقاط مورد نظر پوست صورت به حالت ضربه‌ای بزنید.
   سپس یک اسفنج برداشته و آن را با مقداری آب کمی مرطوب کرده و کاموفلاژی که روی پوست گذاشته بودید را با اسفنج روی پخش کنید تا حالت یک دستی به خود بگیرد. حال می توانید به سراغ کرم پودر مایع و یا پنکک بروید. کرم پودر را روی تمام صورت زده و کاملاً همه جا را پوشش دهید. در نهایت موادی که روی پوست قرار دارد را حسابی تثبیت کنید. البته جهت تثبیت کردن آرایش صورت به پودر فیکس نیاز دارید تا ماندگاری آرایش بیشتر شود. خانم های عزیزدر نظر داشته باشید هیچ وقت از کاموفلاژ برای زیر پلک استفاده نکنید زیرا کامفولاژ بافت سنگینی داشته و باعث ماسیدگی روی پوست خواهد شد.

 

آموزش استفاده از کاموفلاژ در گریم حرفه ایReviewed by سه رخ on Nov 28Rating: 3.0آموزش استفاده از کاموفلاژ در گریم حرفه ایاستفاده از کاموفلاژ برای گریم و آرایش صورت باید طبق دستورالعمل درستی انجام گیرد تا موجب ماسیدگی بر روی پوست نگردد. در این مقاله نحوه استفاده از کاموفلاژ برای گریم حرفه ای را به شما اموزش می دهیم.

استفاده از کاموفلاژ برای گریم و آرایش صورت باید طبق دستورالعمل درستی انجام گیرد تا موجب ماسیدگی بر روی پوست نگردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *