رفع چین و چروک پیشانی
درمان چین و چروک‌های پیشانی
آذر ۷, ۱۳۹۶
کاموفلاژ برای گریم
آموزش استفاده از کاموفلاژ در گریم حرفه ای
آذر ۷, ۱۳۹۶

بهترین کرم لیفتینگ صورت

کرم لیفت صورت

بهترین کرم لیفتینگ صورت

بهترین کرم لیفتینگ صورت

   کرم های لیفت جهت از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست مورد استفاده قرار می گیرند. این کرم ها هم از نوع خارجی و هم از نوع ایرانی در بازار موجود می باشند. کرم های لیفتینگ ساخت داخل قابلیت رقابت با برندهای گران قیمت خارجی را دارند و در عمل برای اکثر افراد استفاده از برندهای داخلی مرغوب و مورد تایید وزارت بهداشت توصیه می گردد و  با توجه به تاثیر مطلوب آنها احتیاج به هزینه کردن بیشتر برای خرید کالای خارجی توصیه نمی شود. کرم های داخلی با توجه به نوع پوست و تأثیر آب و هوا و سایر عوامل فرمولاسیون شده و قطعاً نتیجه مطلوب تری نسبت به نوع خارجی آن ها دارند.
   بسیاری از پزشکان و متخصصان زیبایی به خانم هایی که دارای چین و چروک های سطحی در پوست خود هستند ابتدا استفاده از کرم های لیفتینگ ایرانی را پیشنهاد می دهند. زیرا استفاده از کرم ها و سرم های خارجی تاثیر ماندگاری بر روی پوست نخواهد داشت و روش های درمانی از قبیل تزریق بوتاکس، هایفوتراپی و میکرونیدلینگ می بایست بطور اولیه بر اساس تشخیص پزشک انجام گردد و تجویز این محصولات بطور ثانویه و بعنوان مکمل انجام می شود.

 

بهترین کرم لیفتینگ صورتReviewed by سه رخ on Nov 28Rating: 3.0بهترین کرم لیفتینگ صورتکرم های لیفتینگ جهت جوانسازی و رفع چین و چروک های صورت مورد استفاده قرار می گیرند که هم نوع تولید داخل و نوع تولید خارجی نیز دارند. در این مقاله بهترین کرم های لیفتینگ را به شما معرفی می کنیم.

کرم های لیفتینگ جهت جوانسازی و رفع چین و چروک های صورت مورد استفاده قرار می گیرند که هم نوع تولید داخل و نوع تولید خارجی نیز دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *