مهمترین عوارض تاتو
عوارض تاتو بدن (قسمت دوم)
آذر ۷, ۱۳۹۶
کرم لیفت صورت
بهترین کرم لیفتینگ صورت
آذر ۷, ۱۳۹۶

درمان چین و چروک‌های پیشانی

رفع چین و چروک پیشانی

درمان چین و چروک‌های پیشانی

درمان چین و چروک‌های پیشانی

چروک های ایجاد شده بر روی پیشانی اگر عمیق تر شوند ممکن است ظاهری نامناسب برای فرد ایجاد کنند. یکی از ساده ترین روش ها برای رفع چین و چروک های پیشانی ماساژ پیشانی است. در این نوع ماساژ با حركات ملایم و بدون ایجاد فشار پوست ناحیه پیشانی را ماساژ می دهند. البته این ماساژ بدون استفاده از روغن و برای انواع پوست‌ مناسب است. ماساژ پیشانی موجب رسیدن خون به سطح پوست شده و با چروك‌های پوست مبارزه کرده و خستگی و استرس را به صورت کامل رفع می کند. بیشتر متخصصان و حتی آرایشگران حرفه ای توصیه می کنند ماساژ را به صورت ایستاده و به تعداد 10 الی 15 دفعه در روز انجام دهید و قبل از انجام ماساژ دست ها را به هم بمالید تا گرم شوند. استفاده از ماساژ در طولانی مدت موجب رفع چین و چروک های صورت می شود. اما قبل از مطرح کردن روش های مؤثر و سریع تر دیگر  به دلایل ایجاد چین و چروک در پیشانی می پردازیم.
مهمترین دلایل ایجاد چین و چروک در پیشانی: 
1 – افزایش سن
2 – اختلالات ارثی در تولید كلاژن در بیماران سندرم مارفان و سندرم اهلر دانلس (در این بیماران پوست به علت نقص در كلاژن سازی دچار افتادگی زودرس می‌شود.)
3 – عصبی بودن و اخم كردن
4 – لاغری سریع افراد چاق
5 – افراد سیگاری؛ به دلیل از دست دادن چربی زیر پوست
6 – عدم تغذیه مناسب و كاهش اشتها
عوامل موثر در پیشگیری از ایجاد چین و چروك پیشانی
1 – تغذیه مناسب
2 – عدم استفاده از دخانیات
3 – اعصاب آرام
4 – ورزش و ماساژ صورت
5 – مصرف كرم‌های مرطوب كننده
6 – انجام پیلینگ
7 – انواع لیزر (تحریك كلاژن سازی)
8 – جدید‌ترین روش برای از بین بردن چروك صورت، تزریق آمپول رقیق و غیر سمی شده سم میكروب بوتولیسم (Botox) در داخل عضلات پوست صورت.
روش های دیگر جهت از بین بردن چین و چروک های پیشانی عبارتند از:
- چین و چروک‌ پیشانی را می‌ توان با تزریق بوتاکس، ژل و تقویت‌ کننده‌ های پوست (بوستر) به‌طور مؤثر درمان کرد.
- کاهش حرکت عضلات با استفاده از تزریق بوتاکس یکی از شیوه های درمان چروک های ایجاد شده در پیشانی است.
- برای درمان خطوط عمیق‌تر، روش تزریق ژل یک انتخاب مناسب است که علاوه بر درمان چین و چروک صورت، پوست را صاف و صیقلی می نماید.
   بعد از اینکه پوست با استفاده از تقویت‌کننده‌های پوستی سفت شد، احتمال ایجاد دوباره این چین و چروک‌ها کاهش خواهد یافت. این روش های درمانی قدرتمند که پوست را جوان می‌کند، کارکردهای بیولوژیکی کلاژن و الاستین پوست را تحریک کرده، احتمال تشکیل چین و چروک‌ها را کاهش داده و در نهایت پوست را سالم، جوان و با طراوت خواهد کرد.

درمان چین و چروک‌های پیشانیReviewed by سه رخ on Nov 28Rating: 3.0درمان چین و چروک‌های پیشانیبرای درمان چین و چروک های ایجاد شده در پیشانی می توان از روش های مختلفی مانند بوتاکس، تزریق ژل و غیره استفاده کرد. در این مقاله شما را با روش های درمان این چین و چروک ها آشنا خواهیم کرد.

برای درمان چین و چروک های ایجاد شده در پیشانی می توان از روش های مختلفی مانند بوتاکس، تزریق ژل و غیره استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *