لوازم آرایشی سلبریتی ها
برند لوازم آرایشی مخصوص سلبریتی ها
خرداد ۲۱, ۱۳۹۷
بهترین آموزش آرایش عروس
آموزش آرایش عروس (قسمت۲)
خرداد ۲۱, ۱۳۹۷

از بین بردن زردی مو

رقع زردی مو

از بین بردن زردی مو

از بین بردن زردی مو

   بسیاری از خانم ها بعد از اینکه موهای خود را رنگ می کنند رفله های رنگی ناخوشایندی در بین رنگ مو مشاهده می کنند. این رفله ها اغلب شامل رنگ های زرد و نارنجی و قرمز است. از بین بردن زردی و نارنجی موها مساله ای بسیار مهم برای خانم ها و مخصوصا بانوان ایرانی است زیرا ایرانی ها برخلاف اروپایی ها دارای موهایی با تن گرم و خرمایی هستند. این رنگ به طور ذاتی در خود قرمزی دارد و مشکلاتی که در خصوص درنیامدن اکثر رنگ موهای روشن بر روی موی خانم ها ایجاد می شود به دلیل همین ساختار طبیعی و تیره موها است. موهای اروپایی‌ ها به علت اینکه پایه روشن دارند تقریبا از پایه پنج به بالا، رنگ مو ها همان سایه را ایجاد می‌ کند. اگر دقت کرده باشید خانم هایی که موهای سفید بیشتری دارند هنگام رنگ کردن مو، رفله رنگ انتخابی بسیار نزدیک‌ تر به رنگ کاتالوگ مو می شود تا خانم هایی که رنگ موی مشکی یا قهوه‌ ای سیر دارند.
   زمانی که موهای تیره را روشن می کنید و این میزان روشنی کافی نباشد و به اصطلاح موها در پایه ۶ و ۷ استاپ شود و این پایه مو دقیقا همان پایه نارنجی مشکل زا برای اکثر خانم ها است. عواملی دیگر که باعث زرد شدن تن رنگ مو می شوند شامل شامپو با سولفات ، آب اقیانوس، قرار گرفتن در معرض نور خورشید به صورت مداوم، محصولات حاوی سیلیکون و پارابن و آب استخر است.
    حال برای از بین بردن زردی و نارنجی موها راحت ترین راه بازگرداندن رنگ تیره به موها است. ولی شاید شما نخواهید موهایی را که با ریسک های زیادی روشن کرده اید به این راحتی تیره کنید. پس احتمالا دوباره موها را روشن تر می کنید تا به پایه ۸ برسد. اما جالب اینجاست که پایه 8 رفله زردی موها را بیشتر می کند. پس با ادامه مطلب همراه باشید تا رفع زردی مو را به شما آموزش دهیم:
واریاسیون های کاربردی برای مشکل زردی و نارنجی مو:
یکی از راه های از بین بردن زردی و نارنجی موها کمک گرفتن از واریاسیون ها است. 
– واریاسیون نقره‌ ای و یا بنفش، ضد زردی است و برای گرفتن زردی مو بسیار مناسب است.
– واریاسیون آبی و خاکستری ضد نارنجی بوده و رنگ نارنجی را خنثی می‌ کند.
به رنگ‌ هایی که پایه‌ آبی دارند رنگ‌ های دودی یا خاکستری گفته می‌شود که رنگ نارنجی را خنثی می‌کند. در دنیای رنگ‌ ها، آبی متضاد نارنجی است، با ترکیب رنگ آبی یا خاکستری با رنگ نارنجی رنگ خنثی‌ بدست می‌ آید که دیگر حالت زنگ زدگی ندارد و به رنگ ایده‌آل نزدیکتر است.
اگر رنگ‌ موها به سمت طلایی-قرمز کشیده شده از پایه‌ سبز و اگر به سمت نارنجی-طلایی سوق پیدا کرده از تن آبی یا خاکستری استفاده نمایید. از واریاسیون های بالا با توجه به نیاز خود می توانید در رنگها  ترکیب کنید. اینکه به چه میزان ترکیب شود به حجم رنگ و میزان موها بستگی دارد. اما به گفته آرایشگراپن در آرایشگاه  نکته  که باید رعایت کنید این است که به طور کلی از واریاسیون ها به میزان خیلی کم در رنگ موهای خود استفاده نمایید تا موجب تیرگی موها نشود.
شامپوی مخصوص ضد زردی:
   شامپوی ضد زردی یا شامپوی بنفش، با توجه به رنگ بنفشی که دارند، می توانند رنگ زرد مو را از بین ببرند. همیشه در منزل یک شامپوی ضد زردی داشته باشید تا هر زمان که موها به شکل ناخواسته زرد شد، بتوانید با استفاده از آن، زردی مو را بگیرید. با هر بار استفاده از این شامپو مقداری از زردی موها گرفته می شود. اگر هم به رنگ موی بلوند استخوانی و بدون هرگونه زردی علاقه دارید می توانید موها را تا پایه ۸ و ۹ روشن کنید و سپس با این شامپو بشویید تا با گرفتن زردی موها آن ها را به رنگ استخوانی زیبایی درآورد. توجه داشته باشید که هنگام انتخاب رنگ مو، به پایه موی شخص نیز توجه کنید. رنگ‌ هایی که روی کاتالوگ‌ ها می‌بینید همه روی موهای دکلره شده امتحان شده اند حتی مشکی پر کلاغی. بنابراین یک فرد ایرانی با پایه رنگ تیره هرگز توقع نداشته باشد که رنگ انتخابی روی موهایش دقیقا همان سایه را ایجاد کند. اگر دقیقا همان رنگ و سایه را می‌ خواهید موها نیاز به دکلره یا رنگ مو آن هم در چند مرحله دارد.

از بین بردن زردی موReviewed by سه رخ on Jun 11Rating: 2.5از بین بردن زردی مواز بین بردن زردی مو یکی از مسأله های مهم آرایشی است که هر خانمی به دنبال آن است و معمولاً در آرایشگاه توسط آرایشگران حرفه ای انجام می شود. در این مقاله روش های رفع زردی مو راد به شما آموزش می دهیم.

از بین بردن زردی مو یکی از مسأله های مهم آرایشی است که هر خانمی به دنبال آن است و معمولاً در آرایشگاه توسط آرایشگران حرفه ای انجام می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *