طراحی ناخن تابستان
زیباترین ترکیب رنگهای مانیکور پدیکور برای تابستان
خرداد ۲۱, ۱۳۹۷
رقع زردی مو
از بین بردن زردی مو
خرداد ۲۱, ۱۳۹۷

برند لوازم آرایشی مخصوص سلبریتی ها

لوازم آرایشی سلبریتی ها

برند لوازم آرایشی مخصوص سلبریتی ها

برند لوازم آرایشی مخصوص سلبریتی ها

   امروزه برندهای آرایشی و زیبایی بسیار زیادی در کل دنیا در حال راه اندازی می باشند که با نام یک سلبریتی به بازار ارائه شده اند و به همین دلیل به سرعت طرفداران زیادی را نیز به خود جلب نموده اند. در واقع این روش یک رویکرد اقتصادی برای جذب درآمد بیشتر است. به طوریکه در حال حاضر بسیاری از برندهای آرایشی مشهور مربوط به افراد مشهور است. در ادامه این برندها را به شما معرفی می کنیم:
- محصولات آرایشی Rihanna با برند Fenty Beauty 
   زمانی که ریحانا خط تولید لوازم آرایشی خود را راه اندازی کرد تغییر عجیبی را در دنیای لوازم آرایشی به وجود آورد. محصولات برند فنتی بیوتی طیف گسترده ای از رژلب، پرایمر، هایلایتر و فونداسیون در رنگ ها و سایه های مختلف برای هر رنگ پوستی ( از روشن ترین رنگ پوست تا تیره ترین رنگ پوست) را ارائه نموده است!
- محصولات آرایشی و بهداشتی Jessica Alba با برند Honest Company
   این سلبریتی رویکرد متفاوتی را برای خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی خود در نظر گرفت و بر این اساس محصولات سالم و متنوع برای مراقبت از پوست، تغذیه رسانی به پوست، محصولات پاک کننده پوست، محصولات زیبایی و ... را طراحی و تولید نموده و به بازار عرضه کرده است. 
- محصولات آرایشی Salma Hayek با برند Nuance 
   سلما هایک خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی خود را راه اندازی کرد تا زنان احساس راحتی و خوبی با پوست خود داشته باشند! محصولات این برند با مواد تشکیل دهنده عجیب و غریب و مورد علاقه این سلبریتی که شامل گل monoi، عصاره آگاوا (blue agave extract) و میوه mamay هستند تولید می شوند. این برند شامل محصولاتی برای مراقبت از مو، مراقبت از پوست، مراقبت از بدن و تعداد محدودی لوازم آرایشی می باشد. 
- لوازم آرایشی Kylie Jenner با برند Kylie Cosmetics 
   جوان ترین فرد در خانواده کارداشیان/جنر ها دارای خط تولید لوازم آرایشی بسیار موفقی است که معمولا کیت های آرایشی بسیار پرفروشی در سراسر دنیا به فروش می رساند! کیف های آرایشی، براش های آرایشی، سایه چشم و سایر ابزارهای آرایشی در برند لوازم آرایشی کایلی موجود است. 
- محصولا آرایشی Iman با برند Iman Cosmetics
   این سوپر مدل اولین فردی بود که محصولات آرایشی برای خانم هایی که دارای رنگ پوست متفاوت هستند را طراحی نموده است. Iman Cosmetics در سال 2004 راه اندازی شد و دارای سایه های رنگی بسیار زیبایی از رژلب، برنزر، فونداسیون، پودر آرایشی و BB کرم است که همگی مکمل خوبی برای رنگ پوست تیره با تناژ قهوه ای می باشند.
- لوازم آرایشی Alicia Silverstone با برند Juice Beauty
    تعجب آور نیست که این بازیگر یک مسیر آلی برای خط تولید محصولات آرایشی خود در نظر گرفته و بر این اساس محصولاتی طبیعی و آلی برای حفظ زیبایی خانم ها تولید نموده، محصولات آرایشی و بهداشتی این برند همگی از فرمول های معتبر طبیعی و آلی با نتایج علمی معتبر تهیه شده اند. 
- محصولات آرایشی و بهداشتی Miranda Kerr با برند Kora Organics
   میراندا کر مدل معروف ویکتوریا سکرت است که برند محصولات آرایشی و بهداشتی خود را در سال 2009 راه اندازی نمود. این برند محصولات طبیعی و ارگانیک برای سم زدایی از پوست، تغذیه و احیای پوست را طراحی و تولید کرده است.
- محصولات آرایشی Eva Mendez با برند Circa 
   این بازیگر در کنار خط تولید لباسی که دارد یک خط تولید مخصوص برای محصولات آرایشی - بهداشتی داروخانه ای نیز راه اندازی نموده که محصولات آن معمولا دارای قیمت بسیار مناسبی هستند تا تمام افراد بتوانند از این محصولات استفاده نمایند. 
- لوازم آرایش Ashley Tisdale با برند Illuminate 
   این بازگیر معروف نیز خط تولیدی برای لوازم آرایشی راه اندازی کرده و طیف گسترده ای از محصولات بسیار براق و زیبا که شامل سایه چشم، برنزر و همچنین براش ها و ابزارهای آرایشی زیبایی را ارائه نموده است.

برند لوازم آرایشی مخصوص سلبریتی هاReviewed by سه رخ on Jun 11Rating: 2.5برند لوازم آرایشی مخصوص سلبریتی هابسیاری از سلبریتی ها و افراد مشهور محصولات آرایشی بسیار متنوعی را راه اندازی و تولید کرده اند که طیف گسترده ای از لوازم آرایشی را شامل می شوند. در این مطلب برند لوازم آرایشی مخصوص سلبریتی ها را به شما معرفی می کنیم.

بسیاری از سلبریتی ها و افراد مشهور محصولات آرایشی بسیار متنوعی را راه اندازی و تولید کرده اند که طیف گسترده ای از لوازم آرایشی را شامل می شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *