مراقبت مو
از خاکستری شدن موها پیشگیری کنیم (قسمت ۲)
مرداد ۲۰, ۱۳۹۸
جراحی زیبایی
انواع اپیکانتوپلاستی
شهریور ۴, ۱۳۹۸

انواع پاک کننده آرایش ضدآب (قسمت۲)

پاک کننده ضدآب آرایش

انواع پاک کننده آرایش ضدآب (قسمت۲)

انواع پاک کننده آرایش ضدآب (قسمت۲)

   قطعاً شما هم تا کنون از لوازم آرایشی ضدآب استفاده کرده اید زیرا این مواد نسبت به سایر محصولات آرایشی ماندگاری بیشتری بر روی پوست دارند و آرایش شما را زیباتر و جذاب تر نشان می دهند. این دسته از لوازم آرایشی برای روزهای بارانی و برفی پیشنهاد می شود زیرا با نوع آب و هوا بسیار سازگار است. این محصولات در کنار مزایایی که دارند به راحتی از روی پوست پاک نمی شوند و حتماً برای پاک کردن آن ها باید از محصولات پاک کننده خاصی استفاده کنید. البته این را فراموش نکنید استفاده از این محصولات ممکن است شما را تنبل کند و باعث شود قبل از شستن صورت خود به رختخواب بروید. اما این مواد در طول شب منافذ پوست را مسدود می کنند و مانع از تنفس پوست خواهند شد و عارضه های بسیاری را برای پوست ایجاد می کنند. برای پاک کردن محصولات آرایش ضد آب پاک کننده های بسیار قوی و مختلفی در بازار وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. در ادامه این محصولات را به شما معرفی می کنیم. 
   خوشبختانه روش‌ های مختلفی برای بانوان وجود دارد که در این زمینه می‌ توان به آب‌ های میسلار، دستمال‌ های پاک‌کننده مواد آرایش ضدآب و پاک‌ کننده‌ های مخصوص چشم اشاره کرد. مواد آرایشی ضدآب ممکن است چسبندگی بیشتری داشته باشند، اما این امر به این معنا نیست که در حین پاک‌ کردن، پوست خود را بیش از حد بمالید؛ زیرا در این حالت احتمال آسیب‌ دیدن پوست وجود دارد. در این زمینه به‌ خصوص به پاک‌کردن آرایش چشم‌ از مواد ضدآب توجه بیشتری داشته باشید و این ناحیه حساس را هرگز بیش از حد ماساژ ندهید.
۳- پاک‌ کننده‌ های روغنی

دستمال‌های پاک‌کننده آرایش ضدآب   بیشتر پاک‌کننده‌ های آرایش ضدآب موجود در بازار ترکیبات دو گانه‌ ای از آب و روغن دارند. تجربه نشان داده است که این ترکیبات به‌ خوبی از عهده پاک‌کردن هر گونه مواد آرایش ضدآب بر می‌ آیند. ناگفته نماند در بعضی از این پاک‌ کننده‌ ها به‌ جای روغن از ترکیبات سیلیکون استفاده شده است؛ بنابراین اگر پوست شما به سیلیکون حساسیت دارد، حتماً در حین خرید به محتویات آن دقت کنید. پاک‌ کننده‌ های روغنی آرایش، بسیار رقیق و ملایم هستند و آسیبی به پوست وارد نخواهند کرد. لازم به ذکر است از آنجایی که آب و روغن در این محلول‌ ها پس از مدتی جدا می‌ شوند باید این محلول‌ ها را حتماً قبل از استفاده تکان دهید.
۴- شیر پاک‌کن‌ ها

شیرپاک‌کن‌ها   قطعا تاکنون از شیر پاک‌ کن‌ ها برای پاک‌ کردن آرایش صورت خود استفاده کرده اید. این محصولات ممکن است خاصیت پاک‌ کنندگی قوی نداشته باشند؛ اما اگر آرایش ملایمی با مواد ضدآب دارید، شیر پاک‌کن‌ ها گزینه مناسبی هستند. این پاک‌ کننده‌ ها ترکیبات حساسیت‌ زا ندارند و به پوست آسیب نمی‌ رسانند؛ اما برای پاک‌ کردن آرایش‌ های غلیظ با استفاده از شیر پاک‌ کن باید وقت بیشتری به این کار اختصاص دهید.

انواع پاک کننده آرایش ضدآب (قسمت۲)Reviewed by آرایشگاه on Aug 12Rating: 3.0انواع پاک کننده آرایش ضدآب (قسمت۲)پاک کننده های آرایش انواع مختلفی دارد و برای پاک کردن محصولات آرایش ضد آب می توان از انواع پاک کننده های ضد آب استفاده کرد. در این مقاله انواع پاک کننده آرایش ضدآب را به شما معرفی می کنیم.

پاک کننده های آرایش انواع مختلفی دارد و برای پاک کردن محصولات آرایش ضد آب می توان از انواع پاک کننده های ضد آب استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *