مراقبت پوست
سلامت پوست با مصرف فلفل سفید
مرداد ۱۹, ۱۳۹۸
پاک کننده ضدآب آرایش
انواع پاک کننده آرایش ضدآب (قسمت۲)
مرداد ۲۱, ۱۳۹۸

از خاکستری شدن موها پیشگیری کنیم (قسمت ۲)

مراقبت مو

سفیدی مو

از خاکستری شدن موها پیشگیری کنیم:

(قسمت 2)

کمبود ویتامین D:

همواره ویتامین D از جمله موارد مورد نیاز موهاست. پس چنانچه شما به اندازه کافی نور خورشید را دریافت نمیکنید دچار مشکل خواهید شد. پیشنهاد می کنیم که ۲۰ دقیقه در روز حتما مقابل نور خورشید باشید. در این صورت، شانس جوان ماندن شما بیشتر میشود و سفیدی مو به تاخیر می افتد.

ترس و نگرانی:

شاید ندانید که ترس چه تاثیر مخربی می تواند بر مو بگذارد. ترس ناگهانی می تواند به فولیکول های مو صدمات جبران ناپذیری بزند.

بیماری:

برخی عارضه ها، همچون تیروئید، سبب سبب ریزش و سفیدی مو می شوند. گاهی بعد از درمان های بخصوصی همچون شیمی درمانی، رنگ مو به سفیدی تغییر حالت می دهد.

نژاد:

به صورت کلی، رنگ موهای آسیایی ها از سن ۳۰ سالگی و آمریکایی های دو رگه آفریقایی آمریکایی از سن ۴۰ سالگی رو به سفیدی می گذارند.

از خاکستری شدن موها پیشگیری کنیم (قسمت ۲)Reviewed by Arayesh on Aug 11Rating: 3.0از خاکستری شدن موها پیشگیری کنیم قسمت دوماز خاکستری شدن موهها پیشگیری کنیم. می توان با رعایت چند نکته این روند را به تعویق انداخت و یا از آن جلوگیری کرد. پرپشتی موها بخشی از زیبایی محسوب می شود.

از خاکستری شدن موهها پیشگیری کنیم. می توان با رعایت چند نکته این روند را به تعویق انداخت و یا از آن جلوگیری کرد. پرپشتی موها بخشی از زیبایی محسوب می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *