ماسک بابونه
ماسک آبرسان مو با بابونه
بهمن ۷, ۱۳۹۶
ماسک جو دوسر
ماسک مرطوب کننده صورت با جو دو سر
بهمن ۷, ۱۳۹۶

اپیلاسیون زیر بغل

اپیلاسیون بدن

اپیلاسیون زیربغل

اپیلاسیون زیر بغل

   اپیلاسیون زیر بغل مانند روش اپیلاسیون پاها می باشد با این تفاوت که تنها یک دست خود را در اپیلاسیون درگیر کرده و همین باعث دشواری و کمی دردناک تر شدن اصلاح موهای زیر بغل می گردد و شاید نیاز به استفاده از بی حس کننده های موضعی نیز باشد. قبل از اپیلاسیون؛ با لیف، صابون و آب گرم زیر بغل خود را لایه برداری کنید زیرا با این کار پوست آن صاف و پرز موها باز می گردد و در نتیجه درد کمتری احساس خواهید کرد. زمانی که آماده بودید وکس داغ را به سمتی که موها رشد می کنند روی زیربغل خود بکشید. اگر موها به دو سمت رشد کرده اند پس این کار را برای هر دو جهت به شکل جدا انجام دهید. دست را پشت سر گذاشته و بازو را به سمت عقب حرکت دهید تا زیر بغل کاملا باز گردد. پد اپیلاسیون را روی موم قرار داده و چند بار دست خود را محکم روی آن بکشید تا خوب به موم و موها بچسبد. حتما قسمتی از پد را آزاد بگذارید تا از آن قسمت بتوان پد را کشید.
   بعد از 10 ثانیه پد را سریع در جهت خلاف رشد موها بکشید. این فرایند را مجددا برای موهای باقیمانده تکرار کرده و از روشی که در بالا گفتیم برای اپیلاسیون زیر بغل بعدی استفاده کنید. زیر بغل خود را با آب سرد شسته و تا چند ساعت از استفاده از خوشبو کننده های زیر بغل، مام، عطر و اسپری بدن خودداری کنید.

اپیلاسیون زیر بغلReviewed by سه رخ on Jan 27Rating: 3.0اپیلاسیون زیر بغلبرای از بین بردن موهای زائد زیر بغل می توان از شیوه اپیلاسیون با موم استفاده کرد. زیرا در این حالت موهای زائد به صورت کامل از بین رفته و سرعت رشد آنها کند خواهد شد. در این مقاله این روش را به شما اموزش می دهیم.

برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل می توان از شیوه اپیلاسیون با موم استفاده کرد. زیرا در این حالت موهای زائد به صورت کامل از بین رفته و سرعت رشد آنها کند خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *