اپیلاسیون بدن
اپیلاسیون زیر بغل
بهمن ۷, ۱۳۹۶
بهترین آرایشگر
وِیژگی آرایشگر خوب
بهمن ۸, ۱۳۹۶

ماسک مرطوب کننده صورت با جو دو سر

ماسک جو دوسر

ماسک مرطوب کننده صورت با جو دو سر

ماسک مرطوب کننده صورت با جو دو سر

    جو دوسر از بهترین غلات شناخته شده برای صبحانه است که مصرف آن موجب روشن شدن پوست شده و از آکنه های موجود در پوست را درمان می کند. جو موجب برطرف شدن چین و چروک های ناشی از پیری پوست خواهد شد و تحریکات و خارش های پوستی را کاهش می دهد. به علاوه جو یکی از لایه بردارها و اسکراب های قوی صورت است که از این طریق موجب محافظت از پوست می شود.
    در واقع انباشته شدن سلول های مرده بر روی پوست موجب می‌شود که پوست رطوب مورد نیاز را تامین نکند. به کمک جو می توان یکی ماکس مرطوب کننده برای پوست تهیه کرد. برای این ماسک باید چند قاشق غذاخوری از جو دو سر را با آب ترکیب کرده و یک خمیر تهیه کنید. سپس به آرامی ماسک تهیه شده را روی پوست زده تا از شرّ سلولهای مرده خلاص شوید و پوست بازسازی شده و رطوب و شادابی خود را بازیابد. 

ماسک مرطوب کننده صورت با جو دو سرReviewed by سه رخ on Jan 27Rating: 3.0ماسک مرطوب کننده صورت با جو دو سرجو دوسر یکی از غلات بسیار مفید برای بدن است که چین و چروک های سطح پوست را از بین برده و رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین می کند. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

جو دوسر یکی از غلات بسیار مفید برای بدن است که چین و چروک های سطح پوست را از بین برده و رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *