ماسک جو دوسر
ماسک مرطوب کننده صورت با جو دو سر
بهمن ۷, ۱۳۹۶
نحوه پیدایش آرایشگاه مردانه
تاریخچه آرایشگاه مردانه
بهمن ۸, ۱۳۹۶

وِیژگی آرایشگر خوب

بهترین آرایشگر

ویژگی آرایشگر خوب

وِیژگی آرایشگر خوب

  1. از دوستان خود بپرسید: اگر مدل موی دوست یا همکار خود را دوست دارید حتما از او نام و نشانی آرایشگاه و آرایشگرش را بپرسید. زیرا هیچ چیز بهتر از پیشنهادات دوستان و همکاران نیست؛ به خصوص زمانی این پیشنهادات نتیجه خوبی دارند که جنس و مدل موی شما به موی ذ=دوست و یا همکار پیشنهاد دهنده نزدیک باشد.
  2. سالن های زیبایی اطراف را بررسی کنید: مکان جغرافیایی اهمیت زیادی ندارد و تمام دقت ها به تجربه و دقت آرایشگر بستگی دارد. اما شاید مناسب تر است که سالنی انتخاب نمایید که با موقعیت مکانی محل زندگی یا محل کار شما ارتباط و هماهنگی داشته باشد. زمانی که از معابر می‌گذرید آرایشگاه ها را شناسایی کنید، به آن ها سر بزنید و ببینید چقدر مشتری دارند. حتی ببینید نحوه خوش آمد گوییو ارائه خدمات آن ها چگونه است؟ آیا با مشتریان دیگر به درستی رفتار می‌کنند؟ همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا بررسی نظرات دیگر افراد به بانک های اطلاعاتی برگزاری مراسم مثل وب سایت ما سر بزنید و لیست سالن ها زیبایی و آرایشگاه های مردانه و زنانه را مشاهده نمایید و از نظرات دیگران پیرامون هر کدام باخبر گردید.
  3. با آن ها تماس بگیرید: با آرایشگاه هایی که از ظاهر و نحوه برخورد آنها راضی بودید در تماس باشید. توجه داشته باشید که آرایشگاه های حرفه‌ای به نحوه صحبت تلفنی اهمیت خاصی می‌دهند. شما را هیچوقت دستپاچه نمی‌کنند و به شما حتما وقت قبلی برای مشاوره رایگان نیز خواهند داد. از آن ها بخواهید که با توجه به جنس و مدل موها آرایشگر مناسب شما را معرفی کرده و به شما وقت مشاوره دهند.
  4. وقت مشاوره بگیرید: در صورت امکان وقت مشاوره گرفته و راجع به ایده های خود در مورد موها و یا هر نوع خدمت آرایشی که نیاز دارید با او صحبت کنید و به پیشنهادات او خوب گوش دهید. حتما از او بخواهید که متناسب با شرایط شما به شما پیشنهادات خاص بدهند. 
  5. از کم شروع کنید: حتی اگر به آرایشگاهی اعتماد کامل پیدا کردید ابتدا با یک کار کوچک روی ناخن ها یا موهای خود شروع کنید. با یک شامپو و سشوار ساده شما می‌توانید اطلاعات زیادی در مورد آن سالن کسب کنید. در حالیکه در بین مشتریان هستید و کیفیت خدمات آن ها را چک می‌کنید می توانید با آرایشگرها و دیگر مشتریان نیز صحبت کنید و ارزیابی بهتری از سالن مد نظر داشته باشید. چگونه با شما رفتار شد؟ آیا این تجربه برای شما لذت بخش است؟ آیا حاضرید باز هم به همان آرایشگاه بروید؟
  6. از روی قیمت ها نتیجه گیری نکنید: کاملاً منطقی به نظر می رسد اگر بخواهید  بدانید که آیا توانایی پرداخت هزینه های آرایشگاهی که مد نظرتان هست را دارید یا نه !؟! اما در مورد سالنی که همیشه با دادن پیشنهادات تخفیف طولانی مدت به دنبال نگه داشتن مشتریان است کمی فکر کنید. البته این موضوع در آرایشگاه‌ های نوپا امری عادی است اما آرایشگاه های شناخته شده و خوب بدون انجام اینگونه تبلیغات در تمام ماه ها مشتری های خود را با ارائه خدمات با کیفیت نگه می‌دارند .
  7. نکته بین باشید: استایلی که دوست دارید داشته باشید را ملاک قرار داده و ایده های خود را با نمونه کارهای آرایشگاه مدنظر خود مقایسه نمایید. به دکور و نظافت سالن اهمیت دهید. به لباس آرایشگرها و نحوه ی برخورد مدیر سالن را زیر نظر بگیرید . آدرس سایت آن آرایشگاه را گرفته و سایت او را مطالعه فرمایید زیرا وب سایت از ابزارهای مهم کسب اعتماد می‌باشد و معتبر بودن سایت نشان دهنده معتبر بودن آن آرایشگاه است . همچنین می توانید از برشورها و کاتالوگ های سالن، اطلاعات لازم را کسب نمایید و یا با مراجعه به سایت های اختصاصی تشریفات و بانک اطلاعات برگزاری مراسمات مثل وب سایت سه رخ از رزومه و مشخصات مجموعه مد نظرتان آگاهی پیدا کنید و نظرات کاربران این وب سایت ها را در مورد مجموعه مورد نظر خود جویا شوید .
  8. از تعویض نترسید: ممکن است از بین سالن های زیبایی زیادی آرایشگاهی را انتخاب کنید و پس از استفاده کوتاه مدت از خدمات آن راضی نباشید. البته نگران نباشید؛ می توانید آرایشگاه خود را عوض کنید. بعضی وقت ها شما ایده های جدیدی دارید اما هر بار آرایشگر شما همان ایده های قبلی را به شما پیشنهاد می‌کند. پس از امتحان کردن آرایشگاه های متفاوت ترسی نداشته باشید . مجدد تحقیق مختصری کرده و سالن جدیدی را انتخاب کنید .
  9. وفادار باشید: اگر استایل خاصی مد نظرتان است و فکر می‌کنید باید به یکی از آرایشگاه های خاص شهر خود و یا شهرهای بزرگ بروید و آن ها برایتان معجزه می‌کنند سخت در اشتباه هستید . قطعا مدلی که به شما بیاید مدلی است که با جنس مو و مدل صورت و از همه مهم تر با شخصیت شما متناسب باشد. آرایشگری که شما را برای اولین بار می بیند، هر چقدر هم که حرفه‌ ای باشد، شناخت دقیقی از شخصیت شما نخواهد داشت. پس اگر مشکلی با آرایشگر قبلی خود ندارید به او وفادار باشید و کسی را ترجیح دهید که شما را به خوبی می‌شناسد.
  10. نقش خود را به خوبی ایفا کنید: یک نکته بسیار حائز اهمیت است و آن اینکه هر سالن زیبایی یا آرایشگاهی را که انتخاب می‌کنید ، کمک کنید تا آرایشگر بتواند کار خود را به خوبی انجام داده و او را ناعادلانه مورد قضاوت قرار ندهید. اگر دیر سر قرار خود حاضر شوید و برای رفتن هم عجله داشته باشید مسلما نتیجه خوبی نخواهید گرفت. برای آرایشگر خود عکسی از مدلی که می‌خواهید را برده و با او خیلی شفاف راجع به چیزی که می‌خواهید صحبت کنید. اما کمی هم واقع بین باشید . محدودیت های مو و چهره خود را بدانید. آرایشگر معجزه گر نیست! آرایشگر خوب می‌تواند ظاهر شما را به بهترین شکلی که تا به حال بوده تبدیل کند اما نمی‌تواند از شما یک مدل بسازد . پس توقعاتی معقول داشته باشید.
وِیژگی آرایشگر خوبReviewed by سه رخ on Jan 28Rating: 3.0وِیژگی آرایشگر خوبیک آرایشگر خوب آرایشگری است که بتواند چهره شما را به بهترین حالت ممکن تبدیل نماید نه اینکه از شما یک مدل بسازد. در این مقاله ویژگی های یک آرایشگر خوب را به شما معرفی می کنیم.

یک آرایشگر خوب آرایشگری است که بتواند چهره شما را به بهترین حالت ممکن تبدیل نماید نه اینکه از شما یک مدل بسازد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *