آزمون تشخیص پوست
تست تشخیص نوع پوست
فروردین ۲۲, ۱۳۹۷
معرفی بی بی کرم نیوا
بی بی کرم نیوا
فروردین ۲۳, ۱۳۹۷

اپیلاسیون موهای زائد در بارداری

روش های اپیلاسیون در دوران بارداری

اپیلاسیون موهای زائد در بارداری

اپیلاسیون موهای زائد در بارداری

   زمانی که خانم ها در دوران بارداری قرار می گیرند برای انجام امور آرایشی خود باید دقت لازم را داشته باشند  زیرا هر گونه اشتباه می تواند سلامت جنین را به خطر بیندازد. در این مطلب سعی داریم روش های مناسب برای اپیلاسیون موهای زائد را به خانم های باردار معرفی کنیم تا دار مشکل خاصی نشوند. 
- اپیلاتورهای برقی
   اپیلاتورهای برقی مناسب ترین و بهترین گزینه‌ هستند، زیرا این دستگاه موها را از ریشه کنده و پوست را برای مدت طولانی پاک نگه خواهد داشت. تنها مشکلی که  این دستگاه‌ ها دارند این است که گاهی موجب رویش مجدد موها در زیر پوست خواهند شد. جالب است بدانید برخی از این اپیلاتورها مجهز به دستگاه ماساژ هستند که در کاهش درد بسیار مؤثر می باشند. بهترین زمان اپیلاسیون با اپیلاتورها بعد از حمام است زیرا در این زمان موها نرم‌ و سست‌ هستند. 
- کرم‌های موبر
   استفاده از کرم‌ های موبر در دوران بارداری ممانعتی ندارد. کرم‌ های موبر با سوزاندن ساقه موها، آنها را از بین برده و برخی از انواع آنها نیز پوست را پس از پاکسازی مرطوب نیز خواهد کرد. اما اگر پوست شما از نوع حساس است، ممکن است نسبت به این کرم‌ ها آلرژی پیدا کنید و پوست دچار التهاب شود. برای جلوگیری از بروز این اتفاق، ابتدا مقداری از کرم را روی قسمتی از بازوی خود بمالید و چند دقیقه صبر کنید تا نتیجه را ببینید. اگر حساسیتی در این ناحیه ایجاد نشد می توانید از کرم استفاده کنید. 
- موم
   اگر در دوران بارداری قصد دارید از موم استفاده کنید، بهتر است از این کار منصرف شوید، چون موم گرم موجب التهاب و آسیب رسانی به پوست می‌ گردد.
- استفاده از لیزر
   با اینکه از نظر علمی خطراتی در زمینه استفاده از لیزر وجود ندارد، اما استفاده از لیزر در دوران بارداری توسط پزشکان توصیه نمی‌ شود. می‌ توانید قبل از بارداری یا پس از آن برای از بین بردن موهای زائد با روش لیزر، به پزشک خود مراجعه کنید و برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید.

اپیلاسیون موهای زائد در بارداریReviewed by سه رخ on Apr 11Rating: 3.0اپیلاسیون موهای زائد در بارداریخانم های باردار در این دوران باید بسیار مراقب باشند و با مشورت پزشک خود از روش های مختلف اپیلاسیون و رفع موهای زائد استفاده نمایند. در این مقاله روش های مناسب برای رفع موهای زائد در زنان باردار را به شما معرفی می کنیم.

خانم های باردار در این دوران باید بسیار مراقب باشند و با مشورت پزشک خود از روش های مختلف اپیلاسیون و رفع موهای زائد استفاده نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *