روش های اپیلاسیون در دوران بارداری
اپیلاسیون موهای زائد در بارداری
فروردین ۲۲, ۱۳۹۷
معرفی بی بی کرم گلدن رز
بی بی کرم گلدن رز
فروردین ۲۳, ۱۳۹۷

بی بی کرم نیوا

معرفی بی بی کرم نیوا

بی بی کرم نیوا

بی بی کرم نیوا

   نیوآ یا نیوا تولید کننده اولین امولسیون پایدار روغن در آب یا همان کرم در سال 1911 می باشد که این کرم همیشه معرف برند نیوا بوده و قطعا خواهد بود. نیوآ کلمه ای است که ریشه یونانی دارد و به معنی سفیدی برف است. در دهۀ 1990، کمپانی نیوآ، گسترش محصولات خود به نام "نیوا" را آغاز و آنها را به تمام دنیا صادر نمود. ویژگی بارز محصولات نیوا، سازگاری آنها با پوست، تأثیرات قابل توجه در زیبایی و سلامتی و همچنین تنوع زیاد این محصولات می باشد. نیوا سعی دارد بفهمد مردم در تمام نقاط دنیا خواستار چه محصولاتی برای مراقبت از سلامتی خود می باشند تا آنها را تولید نماید. یکی از مهمترین خد مات این برند، تولید محصولات مراقبت از پوست برای آقایان و کرم های ضد آفتاب با ماندگاری بالا برای کودکان می باشد. نیوا هر سال به بیش از 10 هزار معلم ابتدائی بروشورهایی ارائه می دهد تا اهمیت مراقبت از پوست و استفاده از کرم ضد آفتاب را برای کودکان توضیح دهند.
معرفی بی بی کرم نیوا:
بی بی کرم نیوا ترکیبی بسیار موثر از مواد معدنی و پرو ویتامین B5 است که علاوه بر پوشش معایب و محافظت از پوست در مقابل آفتاب، موجب رطوبت رسانی و افزایش درخشندگی پوست خواهد شد. بی بی کرم نیوا با کاهش نمای منافذ پوست موجب ایجاد بافتی یکدست بر روی پوست خواهد شد. همچنین این کرم با پوشش خطوط صورت و رفع نشانه های خستگی پوست موجب می شود که پوست شاداب و درخشان به نظر برسد. بی بی کرم نیوا حاوی مواد مرطوب کننده است که به سرعت جذب پوست خواهند شد. این کرم حاوی spf 10 می باشد و پوست را در مقابل آسیب های محیطی و آفتاب در امان نگه خواهد داشت. این کرم یکی از بهترین انواع کرم های مراقبت و آرایش پوست است. این کرم برای انواع پوست خمشک، معمولی و مختلط مناسب می باشد. 
ویژگی های اصلی:
-پوشش کامل پوست
-رفع معایب پوست
-مرطوب کننده بسیار قوی
-حاوی spf 10
-جذب سریع
-محافظت در برابر آفتاب و آسیب های محیطی
-افزایش درخشندگی و براقی و شفافیت پوست
-فرمولاسیون سبک
-مورد تایید آزمایشات پوستی

بی بی کرم نیواReviewed by سه رخ on Apr 12Rating: 3.0بی بی کرم نیوابی بی کرم نیوا یکی از معروف ترین محصولات مراقبت از پوست این برند است که خاصیت ضدآفتاب داشته و از پوست در برابر آسیب های پوستی محافظت می کند. در این مقاله این بی بی کرم نیوا را به شما معرفی می کنیم.

بی بی کرم نیوا یکی از معروف ترین محصولات مراقبت از پوست این برند است که خاصیت ضدآفتاب داشته و از پوست در برابر آسیب های پوستی محافظت می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *