مزایای کرم ضد آفتاب
فواید استفاده از کرم ضد آفتاب (قسمت ۲)
تیر ۱, ۱۳۹۸
تاتو ابرو
نکات کلیدی تاتو و هاشور ابرو (قسمت ۲)
تیر ۱, ۱۳۹۸

فواید اکسیژن درمانی برای جوانسازی پوست

اکسیژن درمانی

فواید اکسیژن درمانی برای جوانسازی پوست

فواید اکسیژن درمانی برای جوانسازی پوست

   یکی از عناصر اصلی و بسیار مهم در سلامتی ما انسان‌ها، اکسیژن است که در تازگی و طراوت بدنی بسیار با اهمیت است. طبق تحقیقات گسترده که درباره استفاده از اکسیژن برای جلوگیری از پیری و علایم آن صورت گرفته است، مشخص شده است که اکسیژن درمانی می‌تواند در داشتن پوستی سالم و صاف کمک کننده باشد. پوست ما روزانه به دلیل برخورد با عوامل طبیعی مانند آلودگی هوا و مواد ارایشی دچار مشکلات و پیری و خشکی می شود. یکی از روش جالب و بسیار مؤثر در جوانسازی پوست استفاده از روش اکسیژن درمانی است. در این روش که اکسیژن و نوعی سرم که متشکل از مرطوب کننده، ویتامین ‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ ها است، با فشار به لایه ‌های عمیق پوست تزریق می‌ شود. این تزریق مستقیم، موجب جذب سریع‌ تر و بهتر اکسیژن و سرم خواهد شد و تاثیر زیادی در بهبود مشکلات پوستی، چین و چروک و... دارد.
مزایای استفاده از اکسیژن رسانی به پوست

  1. این روش موجب ایجاد درخششی بسیار جذاب و زیبا در پوست می ‌شود که در همان ابتدای اکسیژن درمانی هم متوجه آن خواهید شد. حتی افرادی که دارای پوست حساس هستند هم می‌ توانند این روش را امتحان کنند.
  2. روش اکسیژن درمانی برای افرادی که از مشکل خشکی پوست رنج می ‌برند، یک روش بسیار مناسب و مؤثر است که به خوبی رطوبت و سطح PH پوست را تنظیم می‌ کند.
  3. با این روش می‌توان آسیب‌ های ناشی از تابش نور خورشید را ترمیم کرد.
  4. اکسیژن موجب می ‌شود سلول‌ های مرده سطح پوست از بین بروند و گردش خون در پوست بسیار بهبود یابد. با این خاصیت ارزشمند، رنگ و روی صورت شما بسیار عالی خواهد شد.
  5. افرادی که مشکل جوش و آکنه دارند، بهتر است از این روش کمک بگیرند. آکنه که در اثر تجمع چربی، آلودگی و گرد و غبار در منافذ بسته پوست ایجاد می ‌شود، با این روش به دلیل پاکسازی عمیق پوست از این عوامل و همچنین کوچک کردن منافذ، تا حد زیادی درمان می ‌شود و حتی اسکارهای ناشی از آن هم می ‌تواند تا حد زیادی برطرف گردد.
  6. اکسیژنموجب زیبایی و جوانی صورت می‌ شود. این عنصر به مبارزه با رادیکال ‌های آزاد موجود در پوست که مسئول پیری هستند، می ‌پردازد که در اثر این مبارزه، کلاژن در پوست تولید خواهد شد و باعث سفت شدن طبیعی پوست می شود و در نتیجه، چین و چروک، خطوط ریز و لکه های سن روشن را کاهش می ‌دهد و پوست دوباره جوان می ‌شود.
  7. استرس و آلودگی در پوست موجب تولید سموم مخربی می ‌شوند که اکسیژن درمانی می ‌تواند این سموم را کاملا برطرف کند.
فواید اکسیژن درمانی برای جوانسازی پوستReviewed by آرایشگاه on Jun 22Rating: 3.0فواید اکسیژن درمانی برای جوانسازی پوستاکسیزن درمانی یکی از روش های مؤثر برای جوانسازی و تزمیم پوست است که موجب تقویت و رفع جوش و اکنه از سطح پوست می شود. در این مقاله روش اکسیزن درمانی را به شما معرفی می کنیم.

اکسیزن درمانی یکی از روش های مؤثر برای جوانسازی و تزمیم پوست است که موجب تقویت و رفع جوش و اکنه از سطح پوست می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *