اکسیژن درمانی
فواید اکسیژن درمانی برای جوانسازی پوست
تیر ۱, ۱۳۹۸
آموزش آرایش پوست
آموزش پنکک زدن و آرایش حرفه ای پوست
تیر ۲, ۱۳۹۸

نکات کلیدی تاتو و هاشور ابرو (قسمت ۲)

تاتو ابرو

نکات کلیدی تاتو و هاشور ابرو (قسمت ۲)

نکات کلیدی تاتو و هاشور ابرو (قسمت ۲)

   هاشور ابرو یکی از خدماتی است که در آرایشگاه و سالن های زیبایی توسط تاتو کار به خانم ها ارائه می شود. هاشور در واقع برای خانم هایی توصیه می شود که ابروهایی کم پشت دارند و یا برخی از مناطق ابرو بی مو است. با استفاده از هاشور ابرو می توان ابروهایی زیبا و طبیعی داشت. البته هاشور ابرو دارای انواع مختلفی است که شامل میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ، فیبروز و غیره است. تاتو و هاشور ابرو جز خدمات تخصصی آرایشگاه ها می باشد که باید توسط افراد حرفه ای و دوره دیده انجام شود. همچنین انجام این خدمات نیاز به مجیطی بهداشتی و بسیار تمیز با وسایل استرلیزه دارد. در ادامه نکاتی کلیدی برای هاشور و تاتو ابرو را آموزش می دهیم.
نکته سوم: انتخاب روش انجام تاتو ابرو
الف) تاتو به روش قدیمی: در این نوع تاتو، رنگدانه ها در عمق بیشتری از پوست قرار می گیرند که این امر موجب ماندگاری زیاد این نوع تاتوها خواهد شد. رنگ این نوع تاتوها معمولا بسیار تیره است و تاتو ابرو دارای قاب کامل می باشد که این امر موجب می شود ابرو حالت طبیعی خود را از دست دهد. انجام تاتو به این روش معمولا درد زیادی دارد. (به دلیل مسائل بهداشتی و انتقال بیماری استفاده از این روش تاتو را به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم)
ب) تاتو به روش میکروپیگمنتیشن: تاتو به روش میکروپیگمنتیشن مبتنی بر اصول علمی و دستگاه های استاندارد و وسایل یکبار مصرف استریل است. در این نوع روش، رنگ مانند دانه‌ هاي مو و در جهت رويش موهاي ابرو روي پوست مي ‌نشيند و تارهايی مانند مو با سوزن نازكي داخل ابرو كشيده مي ‌شوند كه زیاد پررنگ و مشخص نيستند بلكه رنگي طبيعي دارند که این امر موجب می شود ابرو حالت طبیعی خود را حفظ کند. تاتو به این روش بدون درد و خونریزی است اما ماندگاری این نوع تاتو از تاتو قدیمی کمتر است .
ج) تاتو به روش میکروبیلدینگ: میکرو بلدینگ ابرو روشی است که با استفاده از قلمی که بلید به آن متصل می شود انجام می گیرد. بلید یک ردیف از سوزن های چیده شده در کنار هم است که ظاهری تیغ مانند دارد و به وسیله آن رنگ به داخل پوست به صورت خط های هاشور وارد می شود. مزیت این روش نسبت به دیگر روش ها ایجاد خط ها و هاشور بسیار طبیعی و ظریف است. میکروبلدینگ ماندگاری کمتری نسبت به میکروپیگمنتیشن دارد زیرا کمی سطحی تر از میکروپیگمنتیشن بر روی پوست اجرا می شود و البته همین امر دلیل ظرافت بیشتر آن است و کاملا بدون درد می باشد. (هاشور به روش میکروبیلدینگ را به خاطر ماندگاری پایین آن می توان یک نوع تاتو موقت در نظر گرفت)

نکات کلیدی تاتو و هاشور ابرو (قسمت ۲)Reviewed by سه رخ on Jun 22Rating: 2.5نکات کلیدی تاتو و هاشور ابرو (قسمت ۲)هاشور ابرو یکی از خدمات آرایشگاهی است که برای مرتب کردن ابروها توسط افراد حرفه ای ارائه می شود. در این مقاله نکات کلیدی هاشور ابرو را آموزش خواهیم داد.

هاشور ابرو یکی از خدمات آرایشگاهی است که برای مرتب کردن ابروها توسط افراد حرفه ای ارائه می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *