ماسک آبرسان پوست خشک
ماسک آبرسان پوست با بادام و عسل
بهمن ۱۱, ۱۳۹۶
کانسیلر بورژوا
کانسیلر هلثی میکس بورژوا
بهمن ۱۲, ۱۳۹۶

برند آرایشی رولون Revlon

محصولات رولون

برند آرایشی رولون

برند آرایشی رولون Revlon

   رولون یکی از برندهای معتبر و مشهور آرایشی است که دارای 80 سال سابقه درخشان بوده و یکی از موفق ترین تولید کنندگان لوازم آرایش، عطر، محصولات مراقبت از پوست و زیبایی می باشد. محصولات آرایشی این برند معروف در حاضر در بیشتر کشورهای دنیا به فروش می رسند و تی بازیگران و افراد مشهور جهان نیز از آن ها استفاده می کنند و موجب افزایش شهرت این برند شده اند. Revlon نیز مانند سایر برندهای آرایشی دارای تاریخچه ای قدیمی و دیرینه است.
"در کارخانه لوازم آرایش تولید می کنیم، در مغازه ها امید را می فروشیم"
این جمله چارلز روسان، موسس رولون است که در سال 1932 باهمکاری برادرش جوزف روسان با همکاری شیمی دان دیگری به نام لاچمن، صنعت لوازم آرایش را برای همیشه متحول ساختند. رولون با لاک هایی برای ناخن که رنگ هایی غیر از قرمز داشت شروع به فعالیت کرد. به سرعت رنگ های مات و تیره این محصول روی ناخن هر زنی در هر کجا دیده می شد حتی روی جلد مجله وگ! در سالهای دهه 50، کمپین رژلب " آتش و یخ" و لاک های رولون به شهرت رسیدند به گونه ای که بازیگران مطرح آن زمان از این محصولات استفاده می نمودند. از این زمان به بعد مدل های آمریکایی در تبلیغات برند رولون شرکت می کردند. در دهه 1970 رولون با تولید محصولات جدید آرایش صورت و چشم موج جدیدی که بر اثر فمینیسم به وجود آمده بوده را در خود بازتاب داد  و همین امیر موجب شد تا بیشتر از قبل مورد توجه خانمه ا قرار گیرد.

   برندی که در ابتدا تنهای به صورت محدود در آمریکا به فروش می رسید اکنون یکی از برندهای مطرح و بی نظیری دنیا است که در کیف اکثر خانم های مشهور در هرجای دنیا پیدا می شود و همواره به عنوان قدیمی ترین و مورد اعتمادترین برند در لوازم آرایشی به حساب می آید. رولون همچنان به جذب زنان جوان از طریق وسایل مراقبتی از لب و انواع رژ لب معروف است. محصولات مراقبت از پوست رولون نیز یکی دیگر از دلایل به حداکثر رسانی شهرت این شرکت است. امروزه انواع محصولات آرایشی و محصولات مراقبت تخصصی پوست و موی این برند معروف ارمی توانید در فروشگاه های معتبر تهیه فرمایید.

برند آرایشی رولون RevlonReviewed by سه رخ on Feb 1Rating: 3.0برند آرایشی رولون Revlonرولون یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین انواع محصولات آرایشی است که بسیاری از افراد مشهور جهان مشتری های اصلی این برند آرایشی هستند. در این مقاله این برند آرایشی را به شما معرفی می کنیم.

رولون یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین انواع محصولات آرایشی است که بسیاری از افراد مشهور جهان مشتری های اصلی این برند آرایشی هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *