مضرات روغن خراطین
عوارض روغن خراطین
بهمن ۱۱, ۱۳۹۶
محصولات رولون
برند آرایشی رولون Revlon
بهمن ۱۲, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان پوست با بادام و عسل

ماسک آبرسان پوست خشک

ماسک آبرسان پوست با بادام و عسل

ماسک آبرسان پوست با بادام و عسل

یکی از پرطرفدارترین و بهترین نوع ماسک های خانگی برای آبرسانی و هیدراته کردن پوست صورت، ماسک عسل و بادام است. عسل خاصیت ترمیم کنندگی و تقویت پوست را بر عهده دارد.بادام حاوی ویتامین E و آنتی اکسیدان بوده که برای تغذیه پوست و جلوگیری از علائم پیری مناسب است. بادام گردش خون را تقویت کرده و منجر به بهبودی زخم خواهد شد. خواص بادام برای مبارزه با سرطان پوست بسیار مناسب بوده و منجر به بازگشت آسیب های ناشی از استرس و رژیم غذایی ضعیف می شود. به علاوه بادام با اثرات مضر ناشی از آلودگی هوا و اشعه ماورابنفش بر روی پوست نیز مبارزه می کند.
   برای تهیه ماسک آب رسان عسل و بادام برای هیدراته کردن وست، باید 3 قاشق غذاخوری عسل را با دو قاشق غذاخوری روغن بادام در یک ظرف مخلوط کنید و آن را روی حرارت ملایم قرار دهید. مخلوط را کمی بعد از گرم شدن از روی حرارت بردارید. ماسک را به مدت 20 تا 30 دقیقه روی پوست خود قرار داده و سپس از روی پوست شست و شو دهید.

ماسک آبرسان پوست با بادام و عسلReviewed by سه رخ on Jan 31Rating: 3.0ماسک آبرسان پوست با بادام و عسلماسک عسل و بادام یکی از بهترین انواع ماسک آبرسان برای پوست های خشک است که موجب حفظ رطوبت پوست می شود. در این مقاله روش تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

ماسک عسل و بادام یکی از بهترین انواع ماسک آبرسان برای پوست های خشک است که موجب حفظ رطوبت پوست می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *