مراقبت بعد از کراتینه مو
اصول مراقبت از موهای کراتینه شده (قسمت دوم)
مهر ۲۵, ۱۳۹۶
تفاوت دکلره و دکوپاژ
فرق دکلره با دکوپاژ
مهر ۲۵, ۱۳۹۶

معروف ترین برند های لوازم آرایشی (قسمت سوم)

معروف ترین برند های لوازم آرایشی (قسمت سوم)

برند های لوازم آرایشی

معروف ترین برند های لوازم آرایشی-قسمت سوم

  • کاور گرل Cover Girl

    این برند لوازم آرایشی آمریکایی یکی از مشهور ترین برندها بوده و در سرتاسر جهان بسیار شناخته شده می باشد. یک عنصر کلیدی ای که در پشت موفقیت کاور گرل واقع شده است این است که بیشتر پول خود را در قسمت های مختلف تبلیغاتی مصرف نموده است. برای افزایش شهرت خویش و محصولات آرایشی خویش حتی تعدادی از مدل های معروف نظیر کریستی برینکلی و تیرا بانکس را استخدام کرده است. بغیر از این زنان معروف این بنرد آرایشی در میان اشخاص مشهور نیز از طرفداران بسیاری برخوردار است.

  •  آون Avon

    اگرچه این شرکت در بازار فروش محصولات ارایشی مقام دوم را بخود اختصاص داده است، اما ویژگی های این محصول همچنان باعث شده تا من مقام چهارم را برای آن در نظر بگیرم. یکی از بهترین محصولات ارایشی می تواند لوازم آرایشی تولیدی آون باشد. که تقریبا در بیش 140 کشور جهان فروش بسیار سریعی را برخوردار است. این شرکت تولید کننده لوازم آرایشی شهرت خود را غالبا از استراتژی فروش خود از سبک فروش خانه به خانه بدست آورده است.

  •  رولون Revlon

    همواره به عنوان قدیمی ترین و مورد اعتمادترین برند در لوازم ارایشی محسوب می گردد. رولون همچنان به جذب زنان جوان از طریق وسایل مراقبتی از لب خود و انواع رژ لب آن معروف است. محصولات مراقبت از پوست رولون نیز دلیل دیگری بر به حداکثر رسانی شهرت این شرکت می باشد.

  •  اتود Etude

    اگرچه این برند یکی از جدیدترین و جوانترین برندهای وارد صحنه شده در این صنعت می باشد، اما موفق گردیده تا محصولات خود را به عنوان محصولاتی ارزشمند در کنار دارا بودن کیفیت مناسب در محصولات زیبایی معرفی نماید. این برند محصول کشور کره جنوبی مجموعه رنگی متنوع بزرگی را ارائه کرده که علت اصلی پیشرفت این برند به عنوان یکی از بهترین برندهای لوازم ارایشی طی این مدت کوتاه گردیده است.

  •  لوریل گروپ L’Oreal Group

    لوریل گروپ را می توان بهترین برند در صنعت لوازم آرایشی نامید. اگرچه این شرکت فعالیت تجاری خود را با تولید رنگ موهای متنوع خود آغاز کرد، خیلی زود با گسترش افق تولید خود از جمله تولید محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطرهایمتنوع، و غیره و غیره کار خود را پیشبرد. امروزه این برند دارای تنوع محصولی بیش از 500 عنوان است. 

  • اربان دیکیUrban Decay

    این برند در سال 1996 تاسیس گردیده است. اربان دیکی یکی از بهترین برندهایی است که تا کنون پا به عرصه ظهور نهاده است. موضوع جالب در رابطه با آن این است که توانسته به بازارهای بسیار زیادی تنها در طی مدت چنین کوتاهی گام گذارد. و در چشمان بدرخشد. آرایش خالص، و سایه ناخن برخی از محصولاتی هستند که می توان در لیست محصولات اربان دیکی مشاهده کرد.

معروف ترین برند های لوازم آرایشی (قسمت سوم)Reviewed by سه رخ on Oct 17Rating: 2.5معروف ترین برند های لوازم آرایشی (قسمت سوم)برندهای آرایشی و بهداشتی مختلف که تنوع محصول بالایی دارند از ادکلن و عطر گرفته تا انواع کرم، رژ لب ، خط لب و غیره.تمامی مردان و زنان تمایل دارند تا زمانی که گام بیرون از منزل می گذارند به بهترین ظاهر ممکن د رانظار ظاهر شوند. زمانی که زنان در مقایسه با مردان دارای هوشیاری زیبایی بیشتری می باشند.

برندهای آرایشی و بهداشتی مختلف که تنوع محصول بالایی دارند از ادکلن و عطر گرفته تا انواع کرم، رژ لب ، خط لب و غیره.تمامی مردان و زنان تمایل دارند تا زمانی که گام بیرون از منزل می گذارند به بهترین ظاهر ممکن د رانظار ظاهر شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *