بهترین قیمت بوتاکس دیسپورت
قیمت بوتاکس دیسپورت
مهر ۲۵, ۱۳۹۶
معروف ترین برند های لوازم آرایشی (قسمت سوم)
معروف ترین برند های لوازم آرایشی (قسمت سوم)
مهر ۲۵, ۱۳۹۶

اصول مراقبت از موهای کراتینه شده (قسمت دوم)

مراقبت بعد از کراتینه مو

اصول مراقبت از موهای کراتینه شده (قسمت دوم)

اصول مراقبت از موهای کراتینه شده (قسمت دوم)

زمانی که موهای خود را با روش کراتینه صاف و لخت کرده و درمان می کنید باید اصول مراقبت از موها را بدانید. زیرا بعد از استفاده از مواد شیمیایی جهت کراتیه کردن مو ، بافت مو دستخوش تغییراتی شده و برای شستشو و آرایش نیاز به دقت بیشتری داشته و باید با روش های خاص از موها محافظت کرد. این روش ها و اصول سخت نیس اما نیازمند دقت و حوصله شما است. بسیاری از آرایشگران متعهد در آرایشگاه بعد از انجام کراتینه موها به مشتری های خود نحوه محافظت از موها را آموزش می دهند. در این مقاله قسمت دوم اصول مراقبت از موهای کراتینه شده را به شما آموزش می دهیم.

از مدل های مناسب برای موهای خود استفاده کنید!
معمولاً مدلهایی که انتهای موهای شما را بالا و به دور از نور نگه می دارند مناسب تر هستند زیرا رطوبت انتهای مو حفظ شده و موها به راحتی محافضت می شوند. رطوبت کافی برای موها بسیار مهم است حتی اگر هدف شما بازگرداندن درخشش به موهایتان نباشد. وجود رطوبت در تارهای مو موجب سلامت موها می گردد. اگر رطوبت در تارهای مو وجود نداشته باشد موها خشک و شکننده می شود. موهای خشک براحتی توسط وسایل حرارتی و موخوره از بین می رود.

پیچیدن و محافظت از مو در شب!
پیچیدن موهای لخت هنگام شب نه تنها موجب راحتی صبح روز بعد شما خواهد بود بلکه از تارهای ظریف موهای شما در خواب محافظت به عمل می آورد، مخصوصاً اگر از یک محافظ خارجی مانند رویه ی بالشت یا کاورهای مو استفاده نمایید. پیچیدن موها علاوه بر خاصیت درمانی باعث مرتب شدن موها می شود. البته توجه داشته باشید موها محکم بسته نشوند.

مرتباً نرم کننده بزنید!

موادی که برای لخت کردن مو استفاده می شود موجب از بین رفتن روغن طبیعی مو خواهد شد. بنابراین جهت برگرداندن رطوبت به موها برای حفاظت از موها استفاده از یک نرم کننده مناسب بسیار ضروری است. به جای استفاده از یک مواد چرب و سرشار از وازلین که رطوبت زیادی نیز به موهای شما نخواهند داد از یک نرم کننده و مرطوب کننده ی با کیفیت استفاده نمایید تا بتوانید رطوبت موهای خود را در سطح مناسبی حفظ کنید. بعد  از شست و شوی موها با شامپو از یک نرم کننده مناسب استفاده نمایید. به طور متوسط دو یا چهار بار در ماه باید از نرم کننده استفاده کنید.

در زمان نیاز کمی موهایتان را اصلاح کنید!
اگر از انتهای موهای خود به درستی مواظبت نکنید خشک خواهند شد. در واقع انتهای مو قدیمی ترین و آسیب پذیرترین بخش موهای شما می باشد، به همین دلیل نیاز به مراقبت بیشتری دارد. اگر در انتهای تارهای موی خود شاهد موخوره و یا آسیب دیدگی بودید حتما موهای خود را کوتاه کنید.

اصول مراقبت از موهای کراتینه شده (قسمت دوم)Reviewed by سه رخ on Oct 17Rating: 3.0اصول مراقبت از موهای کراتینه شده (قسمت دوم)موهای کراتینه شده نیاز به مراقبت های خاصی دارد که در آرایشگاه آن ها را به شما آموزش می دهند. در این مقاله قسمت دوم اصول مراقبت از موهای کراتینه شده را به شما آموزش می دهیم.

موهای کراتینه شده نیاز به مراقبت های خاصی دارد که در آرایشگاه آن ها را به شما آموزش می دهند. در این مقاله قسمت دوم اصول مراقبت از موهای کراتینه شده را به شما آموزش می دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *