سرمه چشم
طرز تهیه انواع سرمه
دی ۲۰, ۱۳۹۷
تقویت ریشه مو
روش های خانگی تقویت ریشه مو
دی ۲۰, ۱۳۹۷

بهترین رنگ برای آرایش

بهترین رنگ مو

بهترین رنگ برای آرایش مو

بهترین رنگ برای آرایش

   بسیاری از خانم ها برای آرایش و تغییر شکل ظاهری موها و صورت خود از انواع رنگ های موقت استفاده می کنند. البته استفاده از این رنگ ها در موها بیشتر مربوط به هندوستان است. زیرا در هندوستان مردم به نظریه چاکرا اعتقاد دارند که امروزه در سراسر جهان قابل پذیرش و توجه مردم قرار گرفته است. نظریه چاکرا می گوید که بدن دارای چاکراها یا نواحی است که مانند مراکز انرژی عمل می کنند.این هفت چاکرای اصلی در یک خط مستقیم از قسمت لگن شروع می شوند و تا بالای سر ادامه دارند. هر چاکراهی نشان دهنده یکی از هفت رنگ رنگین کمان است که هر کدام دارای قدرت درمانی و خواص منحصر به فردی هستند.این موضوع را نظریه پیشرفته رنگ نیز می نامند.
   رنگهای آرایشی در واقع به حفظ سلامتی و تعادل بدن شما کمک می کنند و تغییر دادن ظاهر شاید بر خلق و خو و انرژی شما تاثیر بگذارد. پیشنهاد ما این از نظریه چاکرا استفاده کنید و طیف رنگی مناسب برای خود را انتخاب نمایید. این رنگ ها را می توانید برای موها و سایه های چشم خود نیز استفاده کنید. در ادامه انرژی هرکدام از رنگ ها را به شما معرفی می کنیم: 
قرمز : قدرت 
   چاکرا اصلی در لگن و استخوان نشیمن گاه قرار دارد و مربوط به رنگ قرمز است. این رنگ نشان دهنده سلامتی، قدرت و استحکام بدن است و استفاده از آن عشق، انرژی و خود باوری را افزایش می دهد. زمانی که حس می کنید لازم است اعتماد به نفس خود را بیشتر و تقویت کنید، از یک رژ لب یا لاک قرمز استفاده کنید.
نارنجی: خلاقیت 
   این رنگ الهام بخش تخیل و قدرت خلاقیت است. این رنگ تنبلی در کار را از فرد دور می کند و موجب ایجاد انگیزه در افراد می شود. همچنین این رنگ موجب افزایش میل جنسی فرد خواهد شد که چاکرای آن در منطقه لگن قرار دارد. زمانی که در مورد یک پروژه یا قرار ملاقات مهم کم صبر و کم طاقت هستید روی گونه ها و لب های خود از رنگ نارنجی استفاده کنید.
زرد: وضوح و شفافیت 
   این رنگ وضوح هوش و غریزه را افزایش خواهد داد. چاکرای این رنگ در شکم قرار دارد و اگر دوست دارید به شکم خود اعتماد کنید این رنگ را بپوشید. زمانی که در مورد تصمیم گیری کوچک یا بزرگی مردد هستید از رنگ زرد یا زرد قناری روی چشمها استفاده کنید.
سبز: تعادل 
   در حالیکه قرمز بیشتر به عنوان رنگ عشق شناخته می شود، در نظریه چاکرا رنگ سبز حاکم بر تمام افکار احساسی است که منطقه حکمرانی آن در چاکرای قلب است. سبز یک رنگ هماهنگ کننده است که می تواند به شما در ارتباط با افراد پیرامون احساس آرامش و تعادل دهد. زمانی که قصد دارید به همه دوستانه نگاه کنید. از رنگ سبز روی ناخنها، لبها و چشمها استفاده کنید.
آبی: بیان 
   رنگ آبی نشان دهنده چاکرای گلو است و الهام بخش ارتباطات شفاف و صبورانه می باشد. زمانی که در کار خود دچار استرس شدید یا یک مصاحبه یا ارائه مهم دارید از هر نوع رنگ آبی در هر جایی استفاده کنید.
نیلی : تخیل و ابتکار 
این رنگ کمیاب بنفش-آبی امید و آرزو را افزایش میدهد و باعث می شود که شما به چیزهای بزرگ فکر کنید. چاکرای آن در غده صنوبری در مغز (چشم سوم) قرار دارد. زمانی کسل و بی حوصله هستید یا به کمی خلاقیت نیاز دارید، از رنگ نیلی روی چشم ها و انگشتان دست و پا استفاده کنید. 
بنفش: یگانگی و وحدت 
   رنگ گرم و زیبای بنفش با بالاترین چاکرا همکاری می کند که در بالای سر قرار دارد. بنفش یک رنگ متحد کننده است که وقتی احساس ضعف یا شکست می کنید به شما کمک خواهد کرد. این رنگ ساز گارترین رنگ در این فهرست است. در مواقعی که قصد دارید انرژی خود را حفظ کنید. از سایه، رژ لب و لاک بنفش استفاده کنید. 

بهترین رنگ برای آرایشReviewed by آرایشگاه on Jan 10Rating: 2.5بهترین رنگ برای آرایش برای آرایش کردن  و رنگ دادن به صورت می توانید از انواع رنگ های فانتزی استفاده کنید که هر کدام معنی و مفهوم خاصی را در چهره شما نمایان می سازند. در این مقاله بهترین رنگ برای آرایش را به شما معرفی می کنیم.

برای آرایش کردن  و رنگ دادن به صورت می توانید از انواع رنگ های فانتزی استفاده کنید که هر کدام معنی و مفهوم خاصی را در چهره شما نمایان می سازند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *