ژل شست و شوی صورت
بهترین ژل شست و شوی صورت
دی ۳, ۱۳۹۶
اسپای آقایان
اسپای پوست و مو آقایان
دی ۳, ۱۳۹۶

بهترین روغن برای رشد سریع مو

رشد سریع مو

بهترین روغن برای رشد سریع مو

بهترین روغن برای رشد سریع مو

بسیاری از خانم ها و حتی آقایان از رشد موهای خود شکایت دارند و مدام با استفاده از انواع شامپوهای مختلف سعی در افزایش رشد موها دارند. اما این روش های بی فایده است. زیرا باید مشکل را به صورت اساسی حل کرد. قبل از هر چیزی باید رژیم غذایی مناسبی را برای خود در نظر بگیرید تا تمامی نیازهای بدن شما به انواع ویتامین ها و پروتئین ها تأمین گردد. سپس باید بااستفاده از روش های کاهش استرس، فشارها و استرس های درونی خود را کاهش دهید تا بدن بتواند مواد تأمین شده را جذب و مصرف کند. 
   پس از انجام تمامی این روش های بهتر است بجای استفاده از شامپوها و داروهای شیمیایی غیر مؤثر از انواع روغن های گیاهی و طبیعی برای افزایش رشد موها استفاده نمایید. روغن هایی که موجب تقویت ساقه و ریشه موها شده و مانع از ریزش تارهای مو می شوند. در این مقاله بهترین انواع روغن های طبیعی را برای تقویت و رشد سریع موها به شما معرفی می کنیم:
روغن آووکادو
روغن بادام
روغن هفت مغز
روغن مورد
روغن رزماری 
روغن آمله
روغن جوجوبا
روغن زرده تخم مرغ
روغن شترمرغ
روغن فندق
روغن کرچک 
روغن سیاه دانه 
روغن کنجد
روغن نارگیل
روغن زیتون
روغن هسته انگور
روغن هسته انگور

بهترین روغن برای رشد سریع موReviewed by سه رخ on Dec 24Rating: 3.0بهترین روغن برای رشد سریع موبرای تقویت و رشد سریع موها می توان از انواع روغن های گیاهی و طبیعی استفاده نمود که هیچگونه عوارضی برای مو نخواهند داشت. در این مقاله بهترین روغن های تقویت و رشد سریع مو را به شما معرفی می کنیم.

برای تقویت و رشد سریع موها می توان از انواع روغن های گیاهی و طبیعی استفاده نمود که هیچگونه عوارضی برای مو نخواهند داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *