بهترین مدل آرایش کریسمس
مدل آرایش کریسمس
دی ۳, ۱۳۹۶
رشد سریع مو
بهترین روغن برای رشد سریع مو
دی ۳, ۱۳۹۶

بهترین ژل شست و شوی صورت

ژل شست و شوی صورت

بهترین ژل شست و شوی صورت

بهترین ژل شست و شوی صورت

   بسیاری از افراد ژل شست و شوی صورت را با شوینده صورت یکی می دانند اما در واقع شوینده صورت با ژل شوینده کاملاً متفاوت است. اصولا شوینده های صورت در انواع ژل، کرم، فلوئید، فوم، اسپری و ... تولید می شوند. زمانی که عبارت ژل شوینده صورت به کار میبریم در واقع منظور شوینده مناسب برای پوست های چرب و آکنه ای است. کرم شوینده صورت و شوینده های کرمی در واقع شوینده های مناسب برای پوست خشک می باشند که ضمن شست و شوی صورت خشکی پوست صورت را کاهش داده و پوست چربی طبیعی خود را از دست نخواهد داد.
   فلوئید ها برای پوست های چرب و دارای جوش مناسب هستند. در نتیجه هر کدام از این محصولات برای یک نوع پوست خاص مناسب هستند و استفاده نامناسب از آن ها موجب ایجاد عوارضی در پوست خواهد شد. البته در نظر داشته باشید بعضی از این محصولات با توجه به مواد استفاده شده در فرمولاسیون آن ها ممکن است قابل استفاده برای انواع مختلف پوست باشند که در این صورت حتما بر روی محصول و یا کاتالوگ آن درج خواهد شد.
در ادامه بهترین ژل های شست و شوی صورت را به شما معرفی می کنیم. 
1 - ژل پاک کننده پوست چرب اکتیو پیورنس کامفورت زون
2 - ژل پاک کننده دتوکس پایو با عصاره گریپ فروت
3 - ژل کراکنیل دوکری 
4 - شوینده پوست چرب کلاریفایینگ مورد
5 - ژل شوینده فاقد صابون کلینانس اون
6 - ژل پاک کننده پوست چرب و مختلط ساسکین
7 - ژل پاک کننده پوست چرب و مختلط دکلره

بهترین ژل شست و شوی صورتReviewed by سه رخ on Dec 24Rating: 3.0بهترین ژل شست و شوی صورتبهترین ژل شستشو صورت ژلی است که با توجه به نوع جنس پوست استفاده شود و نکات مراقبت پوست پس از مصرف آن رعایت شود. در این مقاله بهترین ژل های شست و شوی صورت را به شما معرفی می کنیم.

بهترین ژل شستشو صورت ژلی است که با توجه به نوع جنس پوست استفاده شود و نکات مراقبت پوست پس از مصرف آن رعایت شود.

1 دیدگاه

  1. mona گفت:

    ممنون بابت این مطلب من به دلیل آلودگی هوا و شرایط کاری ام پوستم مورد آسسیب بود که این ژل ها رو خریدم و استفاده کردم و الان خیلی پوست بهتری دارم .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *