لایه برداری پوست
میکرونیدلینگ
آذر ۶, ۱۳۹۷
درمان ناخن، آسیب ناخن
انواع آسیب های ناخن و روش های درمان آن (قسمت۱)
آذر ۷, ۱۳۹۷

بهترین لایه بردار برای پاها

لایه بردار پا

بهترین لایه بردار برای پاها

بهترین لایه بردار برای پاها

   گرمای طبیعی پاها که باعث عرق کردن می‌ شود، پوشیدن جوراب و کفش‌ های ضخیم، ایستادن طولانی مدت و...، همگی از دلایلی هستند که باعث تیره، کدر و سخت شدن پوست پاها می‌ شوند و برای اینکه زیبایی و روشنی را به پوست خود برگردانید، باید حتما برای پاها هم یک اسکراب مخصوص و مناسب تهیه کنید. فراموش نکنید که پا قلب دوم انسان است و مراقبت از پاها و رسیدگی به آن ها جز مهم ترین نکات بهداشتی و سلامت است. برای لایه برداری کردن از پوست پاها می توانید از انواع لایه بردار ها و کرم های اسکراب استفاده کنید اما توصیه می کنیم که در منزل یک اسکراب خانگی و کاملاً طبیعی را تهیه کنید. در ادامه نحوه تهیه این اسکراب را به شما آموزش می دهیم: 
مواد مورد نیاز
- شکر سفید: یک فنجان
- جوش شیرین: 2 قاشق غذاخوری
- روغن زیتون: 2 قاشق غذاخوری
- عسل: 2 قاشق غذاخوری
اسانس: چند قطره (اختیاری)
روش تهیه
   در یک کاسه، شکر ریخته و سپس به ترتیب، روغن زیتون، جوش شیرین و عسل را اضافه کنید. این مواد را به خوبی مخلوط کرده و در انتها اسانس را به آن اضافه نمایید تا عطر و بوی دلنشینی به خود بگیرد. اسکراب آماده شده را در یک ظرف شیشه‌ ای در بسته و در محیط خشک و خک نگهداری کنید و هر بار که نیاز داشتید، از آن استفاده کنید.
فواید این اسکراب
شکر؛
بیس و پایه اسکراب است که باعث از بین رفتن و بلند شدن سلول‌ های سطحی از روی پوست خواهد شد.
روغن زیتون؛ برای پاکسازی عمقی پوست و مرطوب نمودن آن مناسب است که به هیچ عنوان باعث چرب شدن پوست نمی‌ شود.
جوش شیرین؛ هم یک ماده پاکسازی کننده و همچنین یک روشن کننده طبیعی است که تیرگی پوست را از بین برده و پوست را روشن می کند.
عسل؛ یک مرطوب کننده عالی است که پوست خشک و حساس را به خوبی تغذیه می‌ کند.
نحوه مصرف
   از این اسکراب قبل از دوش گرفتن استفاده کنید. با حرکات دایره‌ ای، این اسکراب را روی پوست و مخصوصا در نواحی خشن آن، ماساژ دهید. بعد از ماساژ، پاها را شستشو دهید. بعد از دوش گرفتن، پاها را کاملا خشک کنید و کمی به آن مرطوب کننده یا وازلین بزنید.

بهترین لایه بردار برای پاهاReviewed by آرایشگاه on Nov 27Rating: 2.5بهترین لایه بردار برای پاهاپوست پاها همچون پوست صورت و بدن نیاز به لایه برداری و اسکراب دارد که بهترین نوع آن اسکراب های خانگی و طبیعی است که خاصیت درمانی نیز دارند. در این مقاله بهترین لایه بردار برای پاها را آموزش می دهیم.

پوست پاها همچون پوست صورت و بدن نیاز به لایه برداری و اسکراب دارد که بهترین نوع آن اسکراب های خانگی و طبیعی است که خاصیت درمانی نیز دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *