تأثیر انجیر بر روی پوست
فواید انجیر برای پوست
فروردین ۲۳, ۱۳۹۷
مراقبت از موهای پرپشت
اشتباهات مراقبت از موهای ضخیم و پرپشت
فروردین ۲۴, ۱۳۹۷

بی بی کرم گارنیر

معرفی بی بی کرم گارنیر

بی بی کرم گارنیر

بی بی کرم گارنیر

   محصولات آرایشی گارنیر یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین انواع محصولات آرایشی و مراقبت پوست است. بیش از ۱۰۰ سال است که برند فرانسوی گارنیه تلاش دارد محصولاتی نوآورانه و قابل دسترس برای عموم در حوزه‌ زیبایی و سلامت تولید نماید. محبوبیت چشمگیر محصولات گارنیر در زمینه مراقبت از مو، پوست، بدن و همچنین رنگ موی این برند موفقیت آن را نشان می دهد و باعث افتخار تولید کنندگان آن است. جالب است بدانید که برند گارنیر دومین برند مطرح گروه لورآل فرانسه است.
معرفی بی بی کرم گارنیر
   BB کرم گارنیر دارای فرمولاسیون نوآورانه و چند کاره می باشد. این کرم به کمک دانه های رنگی خود عیوب پوستی را کاملا پوشش داده و ظاهر پوست را صاف، بی نقص و یکرنگ می کند. از طرف دیگر همانند یک کرم روز و مرطوب کننده 24 ساعته، رطوبت پوست را در کل طول روز حفظ خواهد کرد. علاوه بر این، BB کرم گارنیر چروک های پوستی را کاهش داده و چربی اضافی پوست را کنترل خواهد کرد. این محصول دارای ترکیبات ضدآفتاب با SPF 20 بوده و از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت می نماید. به علاوه این محصول فاقد چربی بوده و برای پوست های چرب بسیار مناسب است.
بی بی کرم گارنیرReviewed by سه رخ on Apr 12Rating: 3.0بی بی کرم گارنیربی بی کرم گارنیر یکی از محصولات تخصصی این برند معتبر ارایشی است که فاقد چربی بوده و دارای خاصیت ضدآفتاب بوده که از پوست در برابر اشعه خورشید محافظت می کند. در این مقاله این کرم را به شما معرفی می کنیم.

بی بی کرم گارنیر یکی از محصولات تخصصی این برند معتبر ارایشی است که فاقد چربی بوده و دارای خاصیت ضدآفتاب بوده که از پوست در برابر اشعه خورشید محافظت می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *