معرفی بی بی کرم گارنیر
بی بی کرم گارنیر
فروردین ۲۳, ۱۳۹۷
اسپری حالت دهنده مو
نکات استفاده از اسپری مو
فروردین ۲۴, ۱۳۹۷

اشتباهات مراقبت از موهای ضخیم و پرپشت

مراقبت از موهای پرپشت

اشتباهات مراقبت از موهای ضخیم و پرپشت

اشتباهات مراقبت از موهای ضخیم و پرپشت

   بسیاری از خانم هایی که موهای پرپشت و حجیم دارند برای مراقبت از موهای خود به صورت غیرعمد دچار استباهاتی می شوند که فکر می کنند با این کارها از موهای خود مراقبت می کنند اما در اصل به موها آسیب رسانده و موجب از بین رفتن آن ها می شوند. موهای ضخیم و پرپشتدر این مقاله سعی داریم اشتباهات رایج در مراقبت از موهای پرشت را به شما آموزش دهیم:
- صاف کننده های شیمیایی مو
   بیشتر کسانی که موهای ضخیم دارند از صاف کننده های شیمیایی برای موهای خود استفاده می کنند به این امید این که موها نازک تر شده و نگهداری آن ها راحت تر خواهد شد. اما باید بدانید این مواد شیمیایی به بافت طبیعی موها آسیب رپسانده و موها را حجیم تر می سازد. اگر می خواهید موها را صاف کنید توصیه می کنیم موها را کراتینه کنید. کراتین با فشرده کردن کوتیکول موها، نگهداری و مراقبت از آن ها را راحت تر خواهد کرد. به علاوه این ماده دائمی نبوده و بعد از مدتی بافت طبیعی مو را بازیابی می کند.
- موهای کوتاه
   یکی دیگر از مشکلات موهای ضخیم کوتاه کردن بیش از حد آن ها می باشد. اگر فکر می کنید موهای کوتاه مراقبت زیادی نیاز ندارد و برای راحت تر شدن کار خود این کار را می کنید کاملاً اشتباه می کنید. چون آرایش و رسیدگی به موهای کوتاه سخت تر از موهای بلند است و به توجه زیادی نیاز دارد. اگر به دنبال مدل کوتاه مناسب برای موهای ضخیم خود می باشید بهتر است جلوی موها را بلندتر از پشت موها بزنید. با این مدل موها را راحت تر عقب خواهید داد و موها صاف تر و کم پشت تر نشان داده خواهند شد.
- استفاده از شامپوها و نرم کننده های نامناسب
   یکی دیگر از اشتباهات رایج در موهای ضخیم استفاده از محصولات نامناسب می باشد. بسیاری از افراد موهای ضخیم را با موهای فر اشتباه می گیرند. معمولا موهای ضخیم به دلیل حجم زیادی که دارند روغن بیشتری نسبت به موهای نازک داشته و حتی افزایش پیدا خواهد کرد تا این که موها را بی حالت کرده و درخشندگی آن را از بین ببرد. برای موهای ضخیم باید شامپوهای مناسب استفاده کنید تا از این مشکلات جلوگیری نمایید. سعی کنید از شامپوهای شفاف کننده و نرم کننده های ملایم استفاده نمایید. این دو محصول تمام روغن های اضافی و محصولاتی که روی مو استفاده کرده اید را تمیز کرده و تازگی و سلامت موها را تضمین می کنند.
- اجتناب از مدل لایه ای
   معمولا افرادی که موهای ضخیم دارند هنگام کوتاهی مو نگرانی و استرس دارند، نمی دانند چه مدل کوتاهی برای موهای ضخیم مناسب است. همین نگرانی موجب می شود مدل موی ساده و یکدست را انتخاب نمایند. از لایه ای کوتاه کردن موها نترسید. اگر موها را مدل لایه ای بلند بزنید هم حجم آن را کمتر می کنید و هم زیباتر. البته توصیه می کنیم هرگز مدل لایه ای کوتاه نزنید.
- توخالی کردن بیش از حد موها
   یکی از کارهایی که معمولا با موهای ضخیم می شود توخالی کردن آن ها است. این درست است که توخالی کردن موها آن را زیباتر و نگهداری آن ها را نیز آسانتر می سازد اما ممکن است وضعیت را از اینی که هست بدتر نماید. توخالی کردن بیش از حد موها با قیچی یا تیغ موحب می شود که لایه کوتاه تری که زیر موها قرار دارند حجم موها را بیشتر نشان دهند. پس بهتر است موها را درست و به اندازه توخالی نمایید.

موهای ضخیم و پرپشت
اشتباهات مراقبت از موهای ضخیم و پرپشتReviewed by سه رخ on Apr 13Rating: 3.0اشتباهات مراقبت از موهای ضخیم و پرپشتبسیاری از خانم هایی که موهایی پرپشت و حجیم دارند برای مراقبت از موها اشتباهاتی را مرتکب می شوند که به صورت عمد نبوده و ممکن است به موها آسیب برساند. در این مقاله اشتباهات رایج مراقبت از موهای ضخیم و پرپشت را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم هایی که موهایی پرپشت و حجیم دارند برای مراقبت از موها اشتباهاتی را مرتکب می شوند که به صورت عمد نبوده و ممکن است به موها آسیب برساند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *