حجیم کردن لب
ترفندهای آرایشی حجیم کردن لب ها
آذر ۲۵, ۱۳۹۷
لوازم تاتو
لوازم دستگاه تاتو
آذر ۲۵, ۱۳۹۷

ترفندهای آرایش ابرو

آرایش ابرو

ترفندهای آرایش ابرو

ترفندهای آرایش ابرو

   ابروها نقش مهم در آرایش چشم دارند و اگر به خوبی آرایش نشوند آرایش چشم را ناقص خواهند کرد. بسیاری از خانم ها برای اینکه ابروهایی زیباتر داشته باشد از تکنیک های میکروپیگمنتیشن، هاشور ابرو و یا تاتو ابرو استفاده می کنند. اما شما با استفاده از چند ترفند آرایشی ساده نیز می توانید نواقص ابروی خود را برطرف کرده و آن ها را زیباتر و جذاب تر کنید. در ادامه ترفندهای آرایش ابرو را به شما آموزش می دهیم:
- اگر ابرو ندارید
   اگر ابرو های خود را به دلایل مختلفی مانند بیش از اندازه برداشتن موهای ابرو، پیری، شیمی درمانی و یا… از دست داده اید، نگران نباشید. می‌ توانید مانند ابروهای طبیعی جای آن ها را پر کنید. تنها کافی است اصول درست آرایش ابرو را بدانید تا زیبایی ابروهای خود را چند برابر کنید. ابتدا باید یک مداد هم رنگ ابرو‌های خود انتخاب کنید و خیلی کم جای ابرو های قبلی بکشید. دقت کنید که تمام سطح ابرو را با مداد به صورت یکنواخت رنگ کنید.
- فاصله زیاد بین ابروها
   زمانی که فاصله بین ابروها خیلی زیاد باشد، حالت چشم‌ ها نیز تغییر می‌ کند، به طوری که نه چشم‌ ها می ‌توانند خود را نشان دهند و نه ابروها. بنابراین  توصیه می‌ کنیم گوشه داخلی ابروها را با مداد ابرو اصلاح کنید و به آن ها حالت دهید. البته باید ابروها را به گونه ای پر کنید تا یک خط مستقیم در گوشه داخلی خودنمایی کند.
- اگر ابرو تنک شد‌ه است
   تنک شدن ابرو به این معنی است که به طور نقطه نقطه بخش‌ هایی از آن خالی شده باشد. بنابراین باید به گونه ای این جاهای خالی را پر کنید که مصنوعی به نظر نرسد. در این شرایط، بهترین کار این است که با مداد ابرو روی قسمت ‌های خالی به صورت آهسته ضربه بزنید.
- کسانی که ابروهای کمی دارند
   بسیاری از خانم ها، از همان ابتدا ابرو های چندان پری ندارند. برای این که این ابروها حالت خود را به خوبی نشان دهند، باید داخل آن ها پر شود. اگر شما هم جزو این دسته هستید باید به گونه ای با مهارت این کار را انجام دهید که جز خودتان هیچ کس متوجه این پر شدگی ابرو نشود.

ترفندهای آرایش ابروReviewed by آرایشگاه on Dec 16Rating: 3.0ترفندهای آرایش ابروبرای آرایش ابروها ترفندهای آرایشی بسیاری وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید نواقص ابروها را برطرف کنید و ابروهای طبیعی و جذابی داشته باشید. در این مقاله ترفندهای آرایش ابرو را به شما آموزش می دهیم.

برای آرایش ابروها ترفندهای آرایشی بسیاری وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید نواقص ابروها را برطرف کنید و ابروهای طبیعی و جذابی داشته باشید.

2 دیدگاه ها

  1. nahal گفت:

    kheili amozeshe awli bod mrc

  2. tanin گفت:

    چه ترفند های جالبی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *