بهترین راه ترمیم اکستنشن
ترمیم اکستنشن
فروردین ۲۱, ۱۳۹۷
آموزش استفاده از رزماری
تقویت مو با رزماری (قسمت۱)
فروردین ۲۱, ۱۳۹۷

ترمیم پن کیک شکسته (قسمت۲)

بهترین راه ترمیم پن کیک شکسته

ترمیم پن کیک شکسته

ترمیم پن کیک شکسته (قسمت۲) :

  • با استفاده از یک قاشق مرطوب ، همه پن کیک را صاف و مرتب کنید. سعی کنید تا تمام لبه های پن کیک را مرتب کنید و هیچ حباب هوا به وجود نیاید .
  • بگذارید پودر 24 ساعت خشک شود. هنگامی که پودر را صاف کردید ، باقی مانده در اطراف لبه های پن کیک را پاک کنید. پودر را 24 ساعت یا یک شبه خشک کنید. هنگامی که خشک می شود، آماده استفاده مجدد است!
    این روش به خوبی برای پودر آرایش چشم ، رژگونه ، برنزه کننده ها، برجسته کننده های آرایشی و پودر شکسته کار می کند.
  • تکه های آینه شکسته را با یک حوله کاغذی خیس شده با استون بردارید. اگر آینه پن کیک هنگامی که پن کیک ترک خورده خراب شد، بهتر است آینه را به طور کامل بردارید. اطمینان حاصل کنید که شیشه ای در پودر وجود ندارد و سپس پودر را با سلفون پلاستیکی یا یک پارچه پوشش دهید. از استون برای حذف هر گونه شیشه و آینه اضافی استفاده کنید. اگر می خواهید یک آینه دیگر برای جایگزین آینه شکسته را پیدا کنید، از یک فروشگاه صنایع دستی بازدید کنید یا به صورت آنلاین خرید کنید .
ترمیم پن کیک شکسته (قسمت۲)Reviewed by سه رخ on Apr 10Rating: 3.0ترمیم پن کیک شکستهبگذارید پودر 24 ساعت خشک شود. هنگامی که پودر را صاف کردید ، باقی مانده در اطراف لبه های پن کیک را پاک کنید. پودر را 24 ساعت یا یک شبه خشک کنید. هنگامی که خشک می شود، آماده استفاده مجدد است

بگذارید پودر ۲۴ ساعت خشک شود. هنگامی که پودر را صاف کردید ، باقی مانده در اطراف لبه های پن کیک را پاک کنید. پودر را ۲۴ ساعت یا یک شبه خشک کنید. هنگامی که خشک می شود، آماده استفاده مجدد است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *