بهترین راه ترمیم پن کیک شکسته
ترمیم پن کیک شکسته (قسمت۲)
فروردین ۲۱, ۱۳۹۷
روش های رفع چروک پیشانی
رفع چروک پیشانی
فروردین ۲۱, ۱۳۹۷

تقویت مو با رزماری (قسمت۱)

آموزش استفاده از رزماری

تقویت مو با رزماری (قسمت۱)

تقویت مو با رزماری (قسمت1)

   روغن رزماری و یا عصاره آن یکی از ساده ترین و مفید ترین محلول های طبیعی می باشد که می توان از آن برای درمان ریزش و تقویت موها استفاده کرد. برای تقویت موها با استفاده از رزماری روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد.رزماری رزماری گیاهی معطر می باشد که در دسترس همه وجود دارد و در حال حاضر تأثیر آن در کمک به افزایش رشد مو بسیار مشهود است. این برگ معطر باعث افزایش جریان خون در پوست کف سر خواهد شد و امکان رسیدن خون و مواد غذایی را به ریشه موها فراهم می سازد و به دلیل همین ویژگی است که برای افزایش رشد مو توصیه می گردد. 
- رزماری دم کرده 
   برای تهیه این دم کرده باید برگ های گیاه را در ظرفی بریزید و با مقداری آب بجوشانید. پس از گذشت مدت زمان 5 دقیقه دمنوش رزماری آماده است. این نوشیدنی خواص ضد باکتری قوی داشته که رشد قارچ ها و ایجاد شوره را متوقف می کند. اگر محلول مدتی بیشتر بجوشد رنگ آن تیره تر می شود و می توان آن را برای شست و شوی موها استفاده نمود. فراموش نکنید که پس از استفاده از این دمنوش برای موها نباید موها را آبکشی کنید.
- روغن رزماری 
   به جای خریدن روغن رزماری آماده می توانید به راحتی در خانه آن را تهیه کنید. برگ تازه رزماری را به خوبی له کر ده تا عصاره آن درآید. سپس آن را در یک بطری شیشه ای بریزید و آن را با روغن نارگیل ترکیب نمایید. بطری را در جایی خشک و تاریک به مدت 2 تا 4 هفته نگه دارید. از این روغن می توان برای درمان شوره، افزایش درخشندگی مو و به هنگام ماساژ پوست سر استفاده نمود.

تقویت مو با رزماری (قسمت۱)Reviewed by سه رخ on Apr 10Rating: 3.0تقویت مو با رزماری (قسمت1)رزماری یکی از گیاهان تقویتی برای موها است که به چند روش همچون دمنوش، روغن، سرکه و شامپو قابل استفاده است. در این مقاله تقویت موها با رزماری را به شما آموزش می دهیم.

رزماری یکی از گیاهان تقویتی برای موها است که به چند روش همچون دمنوش، روغن، سرکه و شامپو قابل استفاده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *