آموزش استفاده از رزماری
تقویت مو با رزماری (قسمت۱)
فروردین ۲۱, ۱۳۹۷
انواع پوست
مراقبت از انواع پوست
فروردین ۲۱, ۱۳۹۷

رفع چروک پیشانی

روش های رفع چروک پیشانی

رفع چروک پیشانی

رفع چروک پیشانی 

   چین و چروک های روی پیشانی یکی از مشکلات پوستی است که از زیبایی صورت می کاهد. بسیاری از خانم ها به محض دیدن چین و چروک های پیشانی خود به شراغ بوتاکس می روند. اما برای از بین بردن چروک روی پیشانی به جای استفاده از بوتاکس می توانید از سه روش خانگی و بدون ضرر استفاده نمایید که در این مطلب به شما آموزش می دهیم.
- سبک زندگی
   سبک زندگی یکی از مهم ترین عوامل در ایجاد چین و چروک در صورت و قسمت پیشانی است. در اوایل دهه ۴۰ سالگی زندگی باید تغییرات خوبی در رژیم و ترتیب روزانه زندگی خود بدهید. برای این تغییر باید سبزیجات سبز و آنتی‌ اکسیدان‌ ها را در برنامه غذایی خود قرار داده و حداقل نیم ساعت در روز را به پیاده‌ روی و یا ورزش اختصاص دهید. این کار را به صورت مداوم در یک ماه انجام دهید قطعا متوجه تغییر در صورت خود خواهید شد. این رژیم را به صورت روزانه در زندگی خود رعایت کنید تا پوست دچار پیری زودرس نگردد.
- ماساژ روغن زیتون
   ماساژ صورت با استفاده از روغن زیتون یکی از روش های مؤثر برای رفع چین و چروک صورت است. تنها به چند قطره از این روغن نیاز دارید. با روغن زیتون گرم قسمت پیشانی را به آرامی به صورت حرکات رو به بالا و رو به پایین به مدت ده دقیقه ماساژ دهید. برای نتیجه بهتر می‌توانید چند قطره روغن نارگیل نیز به آن اضافه نمایید. روغن زیتون به همراه روغن نارگیل جهت رطوبت رسانی به پوست به صورت موثر بسیار عالی بوده و در رفع چین و چروک پیشانی به شیوه چشمگیری عمل خواهد کرد. 
- ماساژ با مرکبات
   میوه‌ هایی مانند پرتقال و لیمو سرشار از ویتامین سی و ایی هستند که برای سلامت پوست بسیار مفید می باشند. این میوه‌ ها برای نرمی پوست خوب بسیار کاربرد دارد. می‌ توانید از ماسک‌ های این میوه‌ ها در مناطق چروک‌ دار و همچنین برای جوش‌ های سرسیاه صورت استفاده نمایید. بعد از چند بار استفاده از این ماسک ها متوجه تغییرات قابل توجهی در چهره خود خواهید شد. 

رفع چروک پیشانیReviewed by سه رخ on Apr 10Rating: 3.0رفع چروک پیشانی برای رفع چروک پیشانی روش های خانگی بسیار مأثری وجود دارد که هیچ گونه عوارضی ندارند و پوست را نیز تقویت و آبرسانی خواهند کرد. در این مقاله این روش ها را به شما آموزش می دهیم.

برای رفع چروک پیشانی روش های خانگی بسیار مأثری وجود دارد که هیچ گونه عوارضی ندارند و پوست را نیز تقویت و آبرسانی خواهند کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *