راز زیبایی پوست زنان چینی
راز زیبایی پوست از طب سنتی چین
شهریور ۹, ۱۳۹۷
رفع چربی صورت
چگونه چربی پوست صورت را از بین ببریم؟ (قسمت۱)
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷

نکاتی در مورد تزریق ژل لب

تزریق ژلب لب

نکاتی در مورد تزریق ژل لب

نکاتی در مورد تزریق ژل لب

   بسیاری از خانم ها برای برجسته کردن لب های خود اقدام به تزریق فیلر کرده و هدف آن ها ، فقط و فقط زیبایی و جذابیت بیشتر صورت است که در خیلی از موارد، باعث پشیمانی می شود. شاید دلیل اشتباهات در استفاده از فیلر لب ها، به نداشتن تجربه مربوط شود، به همین خاطر قصد داریم بهترین نکات و تجربه ها را در این زمینه به شما آموزش دهیم:
- بهترین دکتر تزریق ژل لب را پیدا کنید!
   زیبایی صورت و ایجاد تغییر در آن را به دست هیچ فرد بی تجربه ای نسپارید. متاسفانه بسیاری از پزشکان تعهد به بیمار را به خاطر درآمدزایی بیشتر زیر پا گذاشته و بدون داشتن تجربه کافی، دست به اعمال تغییرات در صورت بیماران می زنند که نتایج قابل قبول و رضایت بخشی در پی نخواهد داشت. توصیه می کنیم که چند وقتی را به پیدا کردن یک پزشک خوب، باتجربه و کاربلد بگذرانید و مطمئن باشید که برای تزریق فیلر، هرگز دیر نمی شود.
- از مقدار کم شروع کنید!
   فراموش نکنید که اگر مقدار زیادی ژل را به یکباره به لب ها تزریق کنید، تغییر بسیار عمده ای در صورت ایجاد خواهید کرد. این تغییر حتی اگر خوب و مثبت باشد، به این دلیل که تازه ایجاد شده و مدت طولانی ای شما با لب های نازک تری به چشم آمده اید، قطعا دلپذیر و دوست داشتنی نخواهد بود، حتی برای خود شما. به همین دلیل بهتر است از مقدار کم شروع کنید تا چهره، کم کم جا بیفتد و اگر لازم بود، مقدار کم دیگری را در هفته های بعدی تزریق کنید.
- به این فکر کنید که آیا واقعا نیاز دارید و زیباتر می شوید؟پ
   بسیاری از خانم ها بعد از تزریق ژل در لب ها، متوجه شدن که اصلا تغییر نکردن و زیباتر نشدن و فقط هزینه ای گزاف پرداخت کرده اند. شما باید منطقی فکر کنید که آیا این عمل باعث زیباتر شدن شما خواهد شد و تغییری مثبت ایجاد می کند؟ باور کنید که شاید به جای داشتن لب های پر و حجیم، نیاز دارید که پوست خود را سفت کنید یا مدل ابروها را تغییر دهید تا زیباتر شوید!
- خود را آماده کنین...
   یک تا 2 هفته قبل از تزریق، از مصرف داروهایی مانند ایبوپروفن، آلیو، آسپیرین، روغن ماهی، مولتی ویتامین و ویتامین E پرهیز کنید زیرا باعث رقیق شدن خون و افزایش خونریزی خواهد شد. همچنین 24 ساعت قبل، کافئین مصرف نکنید تا التهاب و تورم کاهش پیدا کند و ورم بعد از تزریق ژل لب کمتر شود.
- تزریق فیلر هم عوارض دارد!
   بیشتر مردم فکر می کنند که این عمل زیبایی بدون عوارض است و هیچ مشکلی ایجاد نمی کند، اما اینطور نیست. در این روش هم ممکن است مشکلاتی ایجاد شود که شاید کمتر آزار دهنده باشد، اما بهتر است که قبل از تزریق، این عوارض را بشناسید. عوارضی مثل :
- تورم شدید در لب ها و پوست اطراف
- آلرژی و حساسیت شدید به فیلر
- عفونت بافت لب
- عدم قرینه سازی دو طرف لب یا لب بالا و پایین
- پارگی پوست لب و خارج شدن فیلر در اثر فشار، ضربه و...
و یه عارضه دیگر، ـن هم اینکه فیلر به عروق خونی تزریق می شود که واقعا مشکلات خطرناکی را می تواند ایجاد کند. همچنین باید بدانید که تزریق ژل لب درد داشته و این درد به دلیل سوزن تزریق و فشار ناشی از تزریق است که البته زیاد نیست و خیلی زود باید از بین برود.

نکاتی در مورد تزریق ژل لبReviewed by آرایشگاه on Sep 1Rating: 2.5نکاتی در مورد تزریق ژل لببسیاری از خانم ها برای زیباتر شدن به سراغ تزریق ژل برای لب ها می روند که قبل از انجام آن باید نکاتی مهم را بدانند. در این مقاله این نکات را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها برای زیباتر شدن به سراغ تزریق ژل برای لب ها می روند که قبل از انجام آن باید نکاتی مهم را بدانند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *