آموزش ماسک خانگی تقویت پوست
زیبایی پوست صورت با ماسک خانگی (قسمت۱)
شهریور ۹, ۱۳۹۷
تزریق ژلب لب
نکاتی در مورد تزریق ژل لب
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷

راز زیبایی پوست از طب سنتی چین

راز زیبایی پوست زنان چینی

راز زیبایی پوست از طب سنتی چین

راز زیبایی پوست از طب سنتی چین

   زنان آسیایی اغلب دارای پوستی صاف و شفاف هستند. همین زیبایی و شفافیت صورت زنان آسیایی بسیاری از متخصصان را بر این امر واداشته تا راز زیبایی آن ها را بیابند. ما نیز در این مطلب رازهای زیبایی و سنتی چینی ها را به شما اموز می دهیم تا همچون زنان چینی پوستی صاف و زیبا داشته باشید. 
- طب سوزنی و طب فشاری
   هر دوی این روش ها، از متد طب باستانی چینی هستند که برای پوست، یک معجزه محسوب می شود. از طب سوزنی و طب فشاری برای تحریک و به جریان انداختن انرژی های بدن کمک می گیرند. طب فشاری با استفاده از فشار دست ها یا ساچمه های کوچک است، می تواند باعث سم زدایی از پوست، تحریک کلاژن سازی، کاهش و درمان بیماری های اگزما و پسوریازیس شود.
- ابزارهای ماساژ صورت
   برای خانم های چینی، داشتن چهره ای شاداب با شکل زیبای V یا تخم مرغی (صورت ظریف با چانه باریک و خوش تراش)، بیشتر از آرایش صورت، داشتن مژه های بلند و لب های پرو حجیم اهمیت دارد. به همین خاطر آن ها از ابزارهای ماساژ مثل JADE ROLLERS (جید رولر یا غلتک سنگ یشم) برای سم زدایی از پوست و از بین بردن هر گونه پف و تورم در آن استفاده می کنند.
- استفاده از ماش برای درمان آکنه
   چینی ها به وفور از ماش در انواع غذاها، سوپ ها، نودل و حتی کیک ها استفاده می کنند. اما کاربرد دیگر ماش برای چینی ها، از بین بردن آکنه، راش های پوستی و زخم ها است. آن ها معتقدن که ماش و انواع بنشن دیگر، سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها هستند که بسیار برای پوست مفید می باشند.
- معجزه چای سبز
   چینی ها به داشتن انواع چای ها در دنیا معروفند و برای هر مشکلی، می توانند چند نوع چای تجویز کنند، اما مصرف چای سبز برای آن ها جایگاه ویژه تری دارد . چای سبز منبع سرشار از آنتی اکسیدان ها می باشد و ضدالتهاب است. آن ها معتقدند که نوشیدن این چای در طول روز، نه تنها روی پوست، بلکه بر روی ابعاد دیگر سلامتی و تندرستی نیز تاثیر مثبتی دارد.
- زردچوبه
   زردچوبه نیز همچون چای سبز برای چینی ها مانند یک جادوگر عمل می کند. از این ادویه طلایی در بیشتر غذاها و نوشیدنی ها استفاده می شود و به صورت موضعی هم در ماسک های صورت از ان استفاده می کنند. شما هم می توانید از مخلوط زردچوبه، شیر و کمی عسل به عنوان یک ماسک لایه بردار و هیدراته کننده استفاده کنید.
- آب برنج
   این هم یه راز مشترک بین چینی ها، کره ای و ژاپنی ها است که روی اون تاکید زیادی دارند. آب برنج برای پاکسازی پوست صورت، استحکام بخشی به بافت پوست، جوانسازی پوست، روشن کردن رنگ پوست و کاهش التهاب در آن بسیار مؤثر است و چینی ها استفاده از آن را هیچ وقت فراموش نمی کنند. آب برنج را می توانید از خیساندن طولانی مدت برنج در آب به دست آورید و یا کمی از آب برنج در حال جوشیدن را برداشته و استفاده کنید.

راز زیبایی پوست از طب سنتی چینReviewed by آرایشگاه on Aug 31Rating: 3.0راز زیبایی پوست از طب سنتی چینبسیاری از زنان چینی دارای پوستی شفاف و صاف و زیبا هستند که راز این زیبایی در طب سنتی چین است که زنان از آن بهره می گیرند. در این مقاله راز زیبایی پوست از طب سنتی چین را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از زنان چینی دارای پوستی شفاف و صاف و زیبا هستند که راز این زیبایی در طب سنتی چین است که زنان از آن بهره می گیرند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *