معرفی بهترین ریمل مژه
بهترین ریمل مژه
شهریور ۹, ۱۳۹۷
راز زیبایی پوست زنان چینی
راز زیبایی پوست از طب سنتی چین
شهریور ۹, ۱۳۹۷

زیبایی پوست صورت با ماسک خانگی (قسمت۱)

آموزش ماسک خانگی تقویت پوست

زیبایی پوست صورت با ماسک خانگی (قسمت۱)

زیبایی پوست صورت با ماسک خانگی (قسمت۱)

- شکر
   شکر برای بدن و سلامتی و البته زیبایی پوست کاملا مضر است و خوردن آن باعث شل شدن پوست می‌ شود، اما استفاده از آن به عنوان یک ماسک لایه‌ بردار، بی‌ نظیر است، زیرا به راحتی پوست را لایه‌ برداری و پاکسازی کرده و موجب درخشش و جوان شدن پوست می شود. کمی شکر سفید و قهوه‌ ای را در مقداری آب مخلوط کنید تا یک بافت دانه‌دار ایجاد گردد. این ماسک را روی پوست صورت خود به مدت 3 تا 4 دقیقه ماساژ داده و سپس بشویید.
- سیب‌ زمینی خام
   بسیاری از افراد، از خواص سیب‌ زمینی خام و آب آن بی خبرند. این ماده طبیعی، یک سفید کننده و روشن کننده عالی است که می‌ تواند در انواع ماسک لایه بردار صورت مورد استفاده قرار گیرد و میزان رنگدانه پوست را کاهش دهد و همچنین موجب بهبود اسکار و جای زخم و جوش شود. اما یک روش ساده و آسان این است که آب سیب خام را روی پوست صورت بمالید و بعد از چند دقیقه که خشک شد، با آب ولرم بشویید.
- عسل برای روشن کردن و لایه برداری از پوست
   بسیاری از خانم‌ها به دلیل کدر و مات بودن پوست صورت خود، تمایل دارند که با روش‌های شیمیای و استفاده از کرم‌ های مختلف موجود در بازار، زیبایی پوست خود را بدست آورند. عسل دارای خاصیت لایه‌ بردار، پاکسازی کننده و ضدعفونی کننده است که موجب درخشش بی‌ نظیر و افزایش زیبایی پوست خواهد شد و بعد از چند مرتبه استفاده، قطعا شاهد نتیجه‌ گیری از آن خواهید بود، فقط کافی است که یک لایه از مخلوط عسل و دارچین را به پوست خود بزنید و بعد از 15 دقیقه با آب ولرم شسته و خشک کنید.
- آلوئه‌ورا برای زیبایی پوست و از بین بردن لک‌ های تیره
   بسیاری از افراد از وجود لک‌ های تیره روی پوست صورت خود شکایت دارند و باید به آن‌ ها بگوییم که بهترین درمان برای پوست آلوئه‌ورا است. یک شاخه آلوئه‌ ورا را برش زده و ژل داخل آن را خارج کنید. این ژل را هر شب روی پوست بمالید و اجازه دهید خشک شود و سپس همان طور با آن تا صبح بخوابید و صبح روز بعد با آب سرد، صورت خود را بشویید. ماسک آلوئه‌ ورا برای از بین بردن انواع لک تیره ناشی از سن، آفتاب و یا مصرف قرص‌ های هورمونی مفید است و همچنین التهاب پوست را تسکین می‌ دهد و جای زخم و جوش را هم برطرف می سازد.

زیبایی پوست صورت با ماسک خانگی (قسمت۱)Reviewed by آرایشگاه on Aug 31Rating: 2.5زیبایی پوست صورت با ماسک خانگی (قسمت۱)برای زیبایی و جوانسازی پوست صورت می توانید از انواع مواد طبیعی و ماسک های خانگی استفاده کنید که هیچگونه عوارضی برای پوست نیز ندارند. در این مقاله ماسک های خانگی برای زیبایی صورت را به شما معرفی می کنیم.

برای زیبایی و جوانسازی پوست صورت می توانید از انواع مواد طبیعی و ماسک های خانگی استفاده کنید که هیچگونه عوارضی برای پوست نیز ندارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *