مواد غذایی برای شادابی پوست
بهترین مواد غذایی برای شادابی پوست (قسمت ۱)
اسفند ۱۳, ۱۳۹۷
جوانسازی پوست
جوانسازی پوست با یخ
اسفند ۱۳, ۱۳۹۷

ایده های تغییر مدل آرایش

تغییر مدل آرایش

ایده های تغییر مدل آرایش

ایده های تغییر مدل آرایش

آرایش کردن یک هنر است و هر خانمی باید از این هنر برخوردار باشد. زیرا با آرایش کردن میزان اعتماد به نفس شما تا حد زیادی افزایش یافته و انتخاب های زیادی در اختیار شما قرار می گیرد. اما استفاده از یک مدل آرایش بسیار تکراری و خسته کننده است و جذابیت و شادابی را از چهره شما می گیرد. بهتر است هر چند وقت یکبار با چند تغییر ساده مدل آرایش خود را مقداری تغییر دهید. در این مطلب چند ایده جالب برای تغییر مدل آرایش را به شما آموزش خواهیم داد.
- خط چشم متالیک و طلایی
   اگر همیشه عادت کرده اید از رنگهای تیره برای خط چشم استفاده کنید بهتر است این بار خط چشم های متالیک را امتحان کنید و حتما یک خط چشم مدادی به رنگ طلایی تهیه کنید. بعد از اینکه پلک را با پرایمر و کانسیلر آماده کردید، بهتر است از یک سایه طبیعی و همرنگ با پوست روی پلک زده و سپس با استفاده از مداد طلایی، روی خط مژه بالا را بکشید. با استفاده از این رنگ خط چشم، زیبایی بیشتری برای چشم ها ایجاد خواهد شد.
- رژلب قرمز
   برای ایجاد تغییر در آرایش مجلسی می توانید از رژلب قرمز که حالت براق دارد، استفاده کنید. بهتر است رژلبی که انتخاب می کنید خیلی مات و کرمی نباشد. قبل از رژلب زدن توصیه ما این است که حتما از پوست لب لایه برداری کرده و بالم لب بزنید. در مرجله بعد باید با استفاده از خط لبی که همرنگ با رژلب است خط لب را کامل بکشید و سپس با رژلب قرمز، سطح لب را پوشش دهید. برای اینکه ظاهر رژلب خیلی دقیق و زیباتر دیده شود بهتر است با استفاده از قلمو یا براش مخصوص، رژلب زده و فقط یک لایه نازک از رژلب را بر روی لب پخش کنید. برای اینکه ظاهر زیباتر و متعادل تری داشته باشید بهتر است که در کنار رژلب قرمز، آرایش چشم را خیلی ساده انتخاب نمایید و فقط روی مژه ها ریمل مشکی بزنید.
- سایه چشم پرزرق و برق و درخشنده
   گاهی اوقات لازم است برای ایجاد تغییر در سبک آرایش به دنبال محصولات آرایشی پر زرق و برق و درخشان باشید. سایه چشم درخشنده یکی از این انتخاب ها است! سایه پودری درخشان به رنگ شامپاینی، بنفش، آبی سلطنتی یا زمردی می تواند چشم ها را خیلی زیباتر و درخشان تر نشان دهد. توصیه ما این است در کنار این رنگ از سایه، از خط چشم استفاده نکنید. یک لایه از سایه درخشنده را بر روی پلک بزنید و روی مژه ها هم یک یا چند لایه ریمل مشکی بزنید. برای اینکه تعادل در آرایش و چهره برقرار شود بهتر است از یک رژگونه هلویی یا رنگ طبیعی و برق لب نود و درخشان استفاده کنید.
- مژه مصنوعی
   مژه های بلند، حالت دار و پرپشت می تواند به تنهایی زیبایی چشم ها را چندین برابر بیشتر نشان دهد. اگر به طور طبیعی مژه های بلند و پرپشتی دارید که باید گفت خیلی خوش شانس هستید اما اگر مژه های کوتاه و کم پشتی دارید می توانید از مدل های مختلف مژه مصنوعی استفاده کنید! استفاده از مژه های تکی می تواند ظاهر خیلی طبیعی تری را برای مژه و چشم ایجاد نماید. بهتر است این مژه ها را خیلی با دقت و با استفاده از اپلیکاتور مخصوص روی گوشه خارجی خط مژه بچسبانید تا حالت کشیدگی زیبایی را برای چشم ها ایجاد کند. البته گذاشتن مژه تکی به کمی مهارت و تمرین نیاز دارد. 
- لاک ناخن تیره
   تنوع رنگی لاک ناخن خیلی زیاد است و گاهی اوقات انتخاب را واقعا سخت می کند.   برای تغییر در سبک و مدل آرایش خود ما لاک ناخن با رنگ آبی تیره را حبه شما پیشنهاد می دهبم! این لاک ناخن ظاهر کلاسیک و خیلی جذابی را برای ناخن ها ایجاد می کند و موجب می شود تا دست ها خیلی زیباتر از همیشه دیده شوند.

ایده های تغییر مدل آرایشReviewed by آرایشگاه on Mar 4Rating: 3.0ایده های تغییر مدل آرایشبرای تغییر سبک و مدل آرایش ترفندهای و روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید با تغییر در مدل آرایش چشم ها، لب ها و حتی ناخن ها تغییرات جذابی در چهره خود ایجاد نمایید. در این مقاله ایده های تغییر مدل آرایش را به شما آموزش می دهیم.

برای تغییر سبک و مدل آرایش ترفندهای و روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید با تغییر در مدل آرایش چشم ها، لب ها و حتی ناخن ها تغییرات جذابی در چهره خود ایجاد نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *