پرپشت کردن مو
پر پشت شدن موها با عسل
اسفند ۱۲, ۱۳۹۷
تغییر مدل آرایش
ایده های تغییر مدل آرایش
اسفند ۱۳, ۱۳۹۷

بهترین مواد غذایی برای شادابی پوست (قسمت ۱)

مواد غذایی برای شادابی پوست

بهترین مواد غذایی برای شادابی پوست (قسمت ۱)

بهترین مواد غذایی برای شادابی پوست (قسمت ۱)

   خانم ها و آقایان باید به صورت مرتب از پوست خود مراقبت کنند تا چهره ای جذاب و زیبا داشته باشند و مراقبت از پوست در سن های بالا بسیار مهم است. البته مهم نیست از چند محصول برای حفظ سلامت و زیبایی پوست خود استفاده می کنید! زیرا اگر رژیم غذایی سالم و مفیدی نداشته باشید، این محصولات هم نمی توانند تاثیرات خوبی بر روی پوست شما داشته باشند. برای اینکه پوست به صورت طبیعی شاداب و درخشان باشد باید انواع مواد معدنی، ویتامین و ... را از مواد غذایی سالم و مفید دریافت کنید تا هم پوست سالم تر و جوان تری داشته باشید و هم اینکه سیستم گوارش بدن به بهترین شکل ممکن عمل کند.
   استفاده از مواد غذایی سالم و مفید برای پوست به شما کمک می کند تا رنگ پوست بهتری داشته باشید و مشکلات پوستی را تا حد امکان برطرف و درمان می کند. پس بنابراین توصیه می کنیم یک تجدید نظر جدید در رابطه با خوراکی ها و مواد غذایی که در طول روز مصرف می کنید، داشته باشید و این مواد غذایی سالم و مفید را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا هم از فواید آن برای حفظ سلامت و شادابی پوست بهره مند شوید و هم اینکه بدن سالم تر و سرحال تری داشته باشید.
- کرفس
   آب کرفس یکی از نوشیدنی های مورد علاقه تمام افرادی است که تمایل دارند از بدن سم زدایی کرده و روده ها را پاکسازی کنند. سم زدایی و پاکسازی روده ها کمک می کند تا پوست شما هم شاداب تر دیده شود. کرفس موجب کاهش التهاب، کاهش فشار خون و متعادل سازی ph پوست می شود   و به این ترتیب کمک می کند تا رنگ و تُن پوست بسیار بهتر و متعادل تر دیده شود. 
- آووکادو
   آووکادو سرشار از اسیدهای چرب و پروتئین است که موجب  تقویت و بازسازی لایه بیرونی پوست خواهد شد و از این طریق رطوبت و حالت هیدراته پوست بهتر حفظ می شود. علاوه بر این موجب می شود تا بازسازی پوست بهتر و بیشتر انجام شود  و در درمان جای جوش هم بسیار مؤثر تر است. 
- دانه چیا
   دانه های چیا ممکن است خیلی ریز و کوچک باشند اما فواید سلامتی بسیار زیادی را به همراه دارند. این دانه ها یک منبع غنی از امگا 3 هستند و در کاهش خشکی و التهاب پوست بسیار موثرند. علاوه بر این موجب افزایش گردش خون در پوست شده و از این طریق کمک می کنند تا اکسیژن بیشتری به پوست برد و رنگ پوست بهتری داشته باشید.
- زنجبیل
   اگر برای درمان و از بین بردن جای جوش به دنبال یک درمان طبیعی و موثر هستید بهتر است که زنجبیل را به برنامه غذایی خود اضافه کنید. زنجبیل دارای خواص ضدعفونی کننده  ضدالتهاب است که می توان به عنوان یک درمان طبیعی و واقعا موثر برای انواع مشکلات پوستی مانند جوش و اکنه و ... استفاده کرد.

بهترین مواد غذایی برای شادابی پوست (قسمت ۱)Reviewed by آرایشگاه on Mar 4Rating: 3.0بهترین مواد غذایی برای شادابی پوست (قسمت ۱)برای حفظ زیبایی و سلامت پوست لازم است به تمام مواد غذایی که در طول روز مصرف میکنید دقت داشته باشید و خوراکی های سالم و مفید برای پوست رو بشتر مصرف کنید. در این مقاله بهترین مواد غذایی برای شادابی پوست را معرفی می کنیم.

برای حفظ زیبایی و سلامت پوست لازم است به تمام مواد غذایی که در طول روز مصرف میکنید دقت داشته باشید و خوراکی های سالم و مفید برای پوست رو بشتر مصرف کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *