سم زدایی مو با سرکه سیب
اسکراب موی سر با سرکه سیب
اسفند ۱۲, ۱۳۹۷
مواد غذایی برای شادابی پوست
بهترین مواد غذایی برای شادابی پوست (قسمت ۱)
اسفند ۱۳, ۱۳۹۷

پر پشت شدن موها با عسل

پرپشت کردن مو

پر پشت شدن موها با عسل

پر پشت شدن موها با عسل

   برای پرپشت شدن موها روش ها و محصولات مختلفی وجود دارد که خانم ها و حتی آقایان می توانند از این روش ها استفاده کنند. اما بهترین و بی ضرر ترین شیوه استفاده از مواد طبیعی و گیاهی است. زیرا علاوه بر پرپشت شدن موها، موجب تقویت آن ها نیز خواهد شد. یکی از مواد طبیعی بسیار عالی برای موها عسل است. عسل می‌تواند در تقویت موهای نیز موثر باشد. عسل با دارا بودن آنتی اکسیدان و خاصیت ضدعفونی کنندگی موجب رشد بیشتر موها و تقویت آن ها می‌ شود. در ادامه خواص عسل برای موها را به شما آموزش خواهیم داد:
- رطوبت را از هوا و برای استفاده مو می‌ گیرد.
   عسل یک مرطوب کننده طبیعی است که می‌ تواند رطوبت را از هوا گرفته و آن را به پوست و مو برساند. همچنین می‌ تواند مانند یک نرم کننده عمل کند و از شکسته شدن موها جلوگیری نماید. عسل همچنین می‌تواند موجب تقویت و افزایش سلامت موها شده و بلند نگاه داشتن مو را آسان تر کند. عسل با گرفتن رطوبت از محیط می‌ تواند برای خشکی پوست و چروک‌ های آن نیز مفید باشد.
- باعث تقویت فولیکول‌ های مو می‌ شود.
   عسل موجب تقویت فولیکول‌ های مو شده و از ریزش آنها جلوگیری می کند.
- موها را هایلایت می‌ کند.
   عسل آنزیمی به نام «گلوکز اکسیداز» دارد، زمانی که آن را برای مدت نسبتا طولانی روی موهای خود قرار دهید، این آنزیم به آرامی «پروکسید هیدروژن» آزاد خواهد کرد که می‌تواند به طور طبیعی مو را به صورت هایلایت در آوردبرای تهیه ماسک هایلایت مو، ۳ قاشق غذاخوری عسل را با دو قاشق غذاخوری آب ترکیب کرده و روی موهای خود قرار داده و اجازه دهید به مدت یک ساعت روی موها بماند.
- مملو از آنتی اکسیدان است.
   به دلیل مقادیر قابل توجه از آنتی اکسیدان موجود در عسل، از آسیب موها جلوگیری کرده  و به وضعیت سلامت کف سر نیز کمک می‌ کند.
- درخشندگی را به موها باز می‌ گرداند.
   دو قاشق غذاخوری عسل را در دو فنجان آب گرم حل کرده و بعد از شامپو زدن، مو را با این محلول آبکشی کنید. با این کار درخشندگی را به موهای خود باز می گردانید که در زیر نور آفتاب کاملا شفاف خواهد شد.
- دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضدعفونی کننده است.
   عسل می‌تواند برای برخی از بیماری‌ هایی مانند اگزما، شوره و پسوریازیس گزینه بسیار مناسبی باشد.
- ناخالصی‌ها را به حداقل می‌رساند.
   عسل نه تنها در تقویت فولیکول‌ های مو نقش دارد بلکه می‌ تواند موجب تمیز کردن ناخالصی‌ها نیز شود. زیرا ناخالصی‌ ها در فولیکول‌ های مو شکل می‌ گیرند و موجب بسته شدن فولیکول‌ ها می‌ شوند که مسدود شدن همین فولیکول‌ ها منجر به ریزش مو می گردد.
- موجب افزایش رشد مو می‌ شود.
   عسل می‌ تواند برای رشد مو مفید باشد البته موجب افزایش فولیکول‌ های خوابیده نیز می‌شود. برای آنکه به موهای خود حجم دهید نیز می‌توانید از عسل استفاده کنید.

پر پشت شدن موها با عسلReviewed by آرایشگاه on Mar 3Rating: 2.5پر پشت شدن موها با عسلیکی از روش های پرپشت کردن موها استفاده از عسل است که علاوه بر افزایش حجم موها موجب ترمیم و تقویت موها می شود. در این مقاله نحوه پر پشت شدن موها با عسل را به شما آموزش می دهیم.

یکی از روش های پرپشت کردن موها استفاده از عسل است که علاوه بر افزایش حجم موها موجب ترمیم و تقویت موها می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *