لاک شبرنگ یا نئونی
آموزش درست کردن لاک شبرنگ
آبان ۱۲, ۱۳۹۷
دکلره موی صورت
دکلره کردن موی صورت و بدن
آبان ۱۳, ۱۳۹۷

تقویت ناخن به روش خانگی

تقویت ناخن ها در منزل

تقویت ناخن به روش خانگی

تقویت ناخن به روش خانگی

   ناخن های محکم، سالم و زیبا یکی از ویژگی های اصلی دست های زنانه و زیبا است! معمولا ناخن ها بعد از یک دوره کاشت ناخن، کاشت ژل و ... کمی زرد شده و استحکام اولیه خود را از دست می دهند. برای اینکه ناخن های شما همیشه محکم و سالم باشند باید به خوبی از ناخن ها مراقبت کنید و به طور طبیعی ناخن ها را تقویت کنید. ما در این قسمت دستورالعمل خانگی و طبیعی برای تقویت ناخن ها آماده کرده ایم که می توانید با استفاده از آن ها بهترین مراقبت را از ناخن های خود داشته باشید!
- تقویت ناخن ها با آب لیمو و نمک دریایی
   1 قاشق نمک دریایی را با 1 قاشق آب لیموی تازه به نیم لیتر آب گرم اضافه کرده و به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید. ناخن ها را به مدت 15 دقیقه در این ترکیب قرار داده و سپس با استفاده از مرطوب کننده، ناخن های خود را مرطوب و تغذیه رسانی کنید. اگر از این روش هر روز و به مدت 2 هفته استفاده کنید ناخن های شما محکم تر شده و رنگ طبیعی تری خواهند داشت. به علاوه می توانید با اضافه کردن گلبرگ های گل رز و یا چند قطره از اسانس گل رز، جذابیت بیشتری برای این روش درمانی ایجاد کنید.
- تقویت ناخن ها با روغن زیتون، عسل و تخم مرغ
   ابتدا 4 قاشق روغن زیتون را کمی گرم کرده و بعد 2 قاشق عسل و یک تخم مرغ زده شده را به آن اضافه کنید. تمام این مواد را به خوبی با یکدیگر ترکیب کرده و ناخن ها را به مدت 15 تا 20 دقیقه درون این ترکیب قرار دهید و سپس ناخن ها را با آب گرم (بدون مواد شوینده) شست و شو دهید. اگر از این روش درمان خانگی 2 بار در هفته و به مدت 2 تا 3 هفته استفاده کنید ناخن هایی محکم، انعطاف پذیر و مقاوم در برابر شکنندگی خواهید داشت. به علاوه، این روش درمانی کمک می کند تا ناخن های شما آبرسانی شود.
- تقویت ناخن ها با روغن زیتون و آب لیمو
   برای جلوگیری از شکستن و ورقه شدن ناخن ها بهتر است که از این درمان خانگی استفاده کنید. برای استفاده از این روش به 3 قاشق روغن زیتون و 1 قاشق آب لیمو تازه نیاز داریم. ناخن ها را تمیز کرده و به مدت 15 دقیقه در این ترکیب قرار دهید و سپس با آب شست و شو دهید. تکرار این روش درمانی به مدت 2 بار در هفته کمک می کند تا ناخن هایی سالم تر، قوی تر و محکم تری داشته باشید.
- تقویت ناخن با روغن زیتون
   اگر هیچ کدام از مواردی که در قسمت های قبلی به آن ها اشاره کردیم را در دسترس ندارید می توانید فقط با استفاده از روغن زیتون ناخن ها را تقویت کنید! روغن زیتون بسیار مغذی و مرطوب کننده است و به راحتی توسط پوست و ناخن ها جذب می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ناخن ها را در یک کاسه حاوی روغن زیتون قرار دهید. اجازه دهید ناخن ها به مدت 15 تا 20 دقیقه درون این روغن بمانند و بعد آن ها را با آب بشویید و خشک کنید. با این روش ساده ناخن ها قوی تر، سالم تر و روشن تر خواهند شد. بعد از انجام هریک از روش های بالا برای تقویت ناخن ها می توانید از روغن ویتامین E مایع که در داروخانه ها موجود است، استفاده کنید و ناخن ها را با این روغن ماساژ دهید. اینکار باعث تغذیه رسانی خیلی خوبی به ناخن ها شده و ناخن ها را محکم و قوی نگه می دارد.

تقویت ناخن به روش خانگیReviewed by آرایشگاه on Nov 3Rating: 3.0تقویت ناخن به روش خانگیبرای تقویت ناخن ها روش ها و ماسک های مختلفی وجود دارد که بهترین آن ها ماس کهای خانگی و طبیعی است که موجب تقویت و افزایش رشد ناخن ها می شوند. در این مقاله روش های خانگی برای تقویت ناخن را به شما آموزش می دهیم.

برای تقویت ناخن ها روش ها و ماسک های مختلفی وجود دارد که بهترین آن ها ماس کهای خانگی و طبیعی است که موجب تقویت و افزایش رشد ناخن ها می شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *