تقویت ناخن ها در منزل
تقویت ناخن به روش خانگی
آبان ۱۲, ۱۳۹۷
پوشش دادن جوش های برجسته
روش پوشش دادن جوش های برجسته و کیستیک
آبان ۱۳, ۱۳۹۷

دکلره کردن موی صورت و بدن

دکلره موی صورت

دکلره کردن موی صورت و بدن

دکلره کردن موی صورت و بدن

   برای سفید کردن موهای صورت دلایل متعددی وجود دارد مانند: اگر موهای تیره روی صورت خود دارید بجای از بین بردن آنها با استفاده از نخ با دکلره کردن آن ها را می توان محو نمود و ...‏ دکلره کردن موهای صورت و بدن به عنوان یکی از متدهای از بین بردم موهای زائد به شمار می رود، چون رنگ تیره مو را از بین برده و آن را به رنگ بلوند خیلی روشن تبدیل می کند. موهای بلوند خیلی کمتر از سایر رنگ ها  روی صورت یا بدن قابلیت جلب توجه کردن را دارند به همین دلیل بهترین انتخاب برای افرادی است که به هر دلیلی نمی توانند موهای صورت یا بدن خود را اصلاح کنند. البته دکلره کردن 2 تا 4 هفته روی موها ماندگاری دارد که این مدت نیز به ضخامت مو و سرعت رشد مو در هر ناحیه از بدن یا صورت بستگی دارد.
   دکلره معمولا طبق دستورالعمل کارخانه تولید کننده از ترکیب اکسیدان 3% – هیدروژن پراکسید – و پودر دکلره – ترجیحا رنگ سفید که ضعیف تر از نمونه آبی است – و مالیدن آن روی پوست صورت یا بدن به وسیله یک براش رنگ مو تمیز، صورت می گیرد. بنا به رنگ موی پایه (که هرچه تیره تر و ضخیم تر باشد مدت زمان بیشتری نیاز دارد) خمیر نسبتا نرم را روی نواحی مورد نظر گذاشته و بین 3 تا 10 دقیقه صبر کنید سپس با آب سرد به خوبی شستشو دهید.
   در واقع پروسه ی دکلره و بیرنگ کردن موی صورت یا بدن مثل موی سر است ، با این تفاوت که حتما باید از محصولات ملایم تر استفاده کنید. در هنگام خرید پودر دکلره در بسته بندی دکلره مخصوص صورت مقداری پودر به همراه ‏بطری مایع وجود دارد و قبل از استفاده از آن اطمینان حاصل کنید که به مواد شیمیایی آلرژی نداشته باشید.‏ دستکش های خود را دست کرده و پودر سفید کننده را با مایع موجود در بسته بندی درون کاسه ای مخلوط کنید. شما باید ‏یک مخلوط خامه مانند بدست آورید و تغییر رنگ آن از سفید به آبی کاملا طبیعی می باشد.‏
با استفاده از کارتن یا یک پلاستیک که طول آن دو برابر عرض آن باشد، مواد آماده شده را روی پوست خود بمالید.‏ همیشه از پشت لب شروع کنید زیرا موهای این نواحی نسبت به مناطق دیگر کلفت تر و ضخیم تر است و اگر قصد دارید تمام صورت خود را دکلره کنید باید خط موی خود در اطراف پیشانی را کامل پوشش دهید.‏
   از آنجایی که پوست اطراف چشم بسیار نازک است توصیه می شود از این ماده در اطراف چشم استفاده نکنید زیرا ‏ممکن است حتی به چشم آسیب برساند. ‏ممکن است بر روی بسته بندی نوشته شده باشد به مدت 15 الی 20 دقیقه ماده بر روی پوست بماند اما این زمان ممکن ‏است به پوست شما آسیب وارد کند. بنابراین طبق دستور العملی که در بالا اشاره کردیم اقدام کنید. هر قسمت از پوست خود را که چک کردید و متوجه شدید در حال بور شدن می باشد استفاده از پنبه آرایشی آغشته به آب ولرم ‏شروع به پاک کردن مواد دکلره نمایید.‏ پس از اینکه صورت خود را با پنبه پاک کردید کل صورت ر ابا آب ولرم شسته و سپس با استفاده از صابونی با ‏ph‏ متعادل ‏مانند جانسون، یا صابون داو کل صورت را شستشو دهید.‏ در نهایت صورت خود را مرطوب کرده تا تعادل پوست بازگردد. برای این کار از لوسیون مناسب پوست خود استفاده کنید.
توجه : در زمان پاک کردن مواد اطراف چشم مواظب باشید مواد وارد چشم نشود.‏

دکلره کردن موی صورت و بدنReviewed by آرایشگاه on Nov 4Rating: 3.0دکلره کردن موی صورت و بدنبرخی از خانم ها و دختران جوان بنا به دلایلی اکان اپیلاسیون و از بین بردن موهای زائد صورت و بدن خود را ندارند در نتیجه می توان با استفاده از روش دکلره کردن موی صورت و بدن آن ها را از بین برد. در این مقاله این روش را به شما آموزش می دهیم.

برخی از خانم ها و دختران جوان بنا به دلایلی اکان اپیلاسیون و از بین بردن موهای زائد صورت و بدن خود را ندارند در نتیجه می توان با استفاده از روش دکلره کردن موی صورت و بدن آن ها را از بین برد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *