سایه چشم عروس
سایه چشم طلایی مخصوص عروس‌
اسفند ۱۲, ۱۳۹۷
سم زدایی مو با سرکه سیب
اسکراب موی سر با سرکه سیب
اسفند ۱۲, ۱۳۹۷

تونر طبیعی برای پوست حساس

تونر پوست حساس

تونر طبیعی برای پوست حساس

تونر طبیعی برای پوست حساس

   تونر محلولی شگفت انگیر برای پاکسازی پوست صورت از آرایش، انواع آلودگی ها، گرد و غبار و سایر عوامل محیطی است که به راحتی بر روی پوست صورت می نشینند. تونرها علاوه بر پاکسازی سطح پوست موجب کوچک شده منافذ باز پوست و صاف تر به نظر رسیدن پوست خواهند شد. استفاده از تونر یکی ار مهم ترین برنامه های مراقبت از پوست که باید به صورت روزانه انجام شود. تونرهای موجود در فروشگاه های آرایشی و بهداشتی و داروخانه ها اغلب صنعتی بوده و دارای فرمولاسیون شیمیایی است. شما می توانید به راحتی در منزل با استفاده از مواد طبیعی تونر مناسب برای پوست خود را تهیه کنید. اما باید توجه داشته باشید برای هر نوع پوست تونر مخصوص به آن وجود دارد. به طور مثال اگر شما پوستی خشک دارید باید از تورن مناسب این پوست استفاده کنید نه تونورهای پوست چرب. تونرها با توجه به نوع پوست شما تأثیرات مختلفی علاوه بر پاکسازی بر پوست دارند. به همین دلیل است که توصیه می شود از تونر مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید.
   تونر پوست مناسب پوست خشک موجب مرطوب ساختن و هیدراته شدن پوست می شود و خشکی بیش از حد پوست را تعدیل می کند. تونر مناسب پوست چرب موجب کاهش چربی اضافی پوست و تعادل ان در سطح پوست می شود. تونر مناسب پوست های حساس موجب تقویت پوست شده و مناطق حساس پوست را به خوبی محافظت می کند. در ادامه مطلب قصد داریم نحوه درست کردن تونر خانگی مناسب پوست های حساس را به شما آموزش دهیم:
   برای درست کردن این تونر طبیعی و خانگی به نصف فنجان گلاب و نصف فنجان ژل آلوئه ورا نیاز دارید. تمام مواد را با یکدیگر ترکیب کنید تا یکدست شوند و در ظرف مناسب بریزید. این تونر فوق العاده ملایم و آبرسان بوده و یکی از بهترین انتخابها برای پوست های حساس است. گلاب و آلوئه ورا دارای خواص ضد التهابی هستند و می توانند خیلی راحت قرمزی و تورم پوست را کاهش دهند. علاوه بر این سرشار از آنتی اکسیدان نیز می باشند و از پوست در برابر رادیکال های آزاد مراقبت خواهند کردو مانع از پیری زودرس پوست خواهند شد.
   تونر دیگری که مناسب پوست حساس است با  1/2 فنجان جوانه گل رز خشک شده و مقداری آب داغ مقطر تهیه می شود. گل رز خشک شده را در آب خیسانده و پس از 1 تا 2 ساعت آن را از صافی عبور دهید. روزی 2 مرتبه این تونر را بعد از شستن صورت به پوست خود بمالید. این تونر را تا 1 هفته می توان در یخچال نگهداری کرد. اگر از انواع بازاری آن استفاده می‌کنید، حتما برچسب و توضیحات آن را مطالعه کنید تا مطمئن شوید مخصوص پوست حساس است.

تونر طبیعی برای پوست حساسReviewed by آرایشگاه on Mar 3Rating: 2.5تونر طبیعی برای پوست حساسبرای پاکسازی و رفع آلودگی و آرایش از سطح پوست حساس باید از تونرهای خانگی متناسب با این نوع پوست استفاده کنید تا قرمزی و تورم پوست کاهش یابد. در این مقاله طرز تهیه تونر طبیعی برای پوست حساس را به شما آموزش می دهیم.

برای پاکسازی و رفع آلودگی و آرایش از سطح پوست حساس باید از تونرهای خانگی متناسب با این نوع پوست استفاده کنید تا قرمزی و تورم پوست کاهش یابد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *