درمان جوش سرسیاه
درمان جوش سرسیاه با روغن درخت چای
اسفند ۱۱, ۱۳۹۷
تونر پوست حساس
تونر طبیعی برای پوست حساس
اسفند ۱۲, ۱۳۹۷

سایه چشم طلایی مخصوص عروس‌

سایه چشم عروس

سایه چشم طلایی مخصوص عروس‌

سایه چشم طلایی مخصوص عروس‌

برای آرایش عروس متدها و مدل های مختلفی وجود دارد که عروس خانم ها از چند روز قبل از مراسم در مورد مدل و فرم آرایش روز مراسم با آرایشگر خود در آرایشگاه مشورت می کنند. یکی از مهم ترین بخش های آرایش عروس آرایش چشم ها است که مدل های مختلفی دارد. در این مطلب ما مدل های مختلف سایه چشم طلایی برای آرایش چشم عروس خانم ها را به شما آموزش می دهیم. مدل‌ های جدید آرایش چشم برای عروس و مراسم عروسی در سال 2017 بیشتر روی داشتن خط چشم پهن، سایه طلایی و براق و همچنین هماهنگی سایه با رنگ رژلب متمرکز است.
سایه چشم طلایی مخملی
این مدل آرایش چشم شامل خط چشم مشکی گربه‌ ای و ترکیب سایه طلایی با قهوه‌ ای مات است. در این مدل ابروها خیلی پررنگ و مشخص شده نیستند و تمرکز روی زیبایی و ترکیب رنگ‌ ها است.
آرایش ملایم صورت و چشم
یک مدل آرایش ساده و شیک که رنگ سایه و رژلب با هم هماهنگی دارند. برای گوشه‌ های داخلی چشم از سایه طلایی استفاده کنید و برای این آرایش از مدل ابروی پهن و پرپشت استفاده کنید.
رژلب و سایه چشم صورتی طلایی
آرایش طلایی بسیار زیبا که در آن، ته رنگ سایه صورتی با رنگ رژ به زیبایی ست می شود. این مدل آرایش خیلی لایت و شیک است و برای مراسم نامزدی بسیار مناسب است. 
رژلب قرمز و سایه طلایی بژ
با این آرایش اکلیلی و طلایی غلیظ که با رنگ رژ قرمز هماهنگ می شود حتما در روز عروسی خواهید درخشید. نکته مهم در این آرایش، مژه‌های بلند و نامنظم است که به رنگ طلایی سایه زیبایی بیشتری می بخشد.
خط چشم پهن و سایه چشم تیره
این مدل یکی دیگر مدل‌ های آرایش غلیظ است در آن، روی خط چشم بیشتر از سایه تمرکز شده است. اما سایه طلایی در وسط پلک به زیبایی نمایش داده شده است.
خط چشم گربه ای پهن و سایه قهوه ای
خط چشم گربه‌ای زیبا که با لنز آرایشی آبی و کمی سایه طلایی-بژ هماهنگ شده است.
سایه چشم صورتی طلایی و رژلب صورتی
این مدل یکی از مدل های آرایش لایت و سبک است که بر پایه رنگ صورتی سایه و رژلب هماهنگ شده است. در این مدل تمرکز چشم‌ ها، روی خط چشم و مژه‌ های پر و بلند است.
سایه چشم طلایی و مژه های بلند و مشکی
این مدل آخر برای افرادی که فاصله چشم و ابروی آن‌ ها کم است بسیار مناسب است. در این مدل به زیبایی تمام از سایه طلایی برای بیشتر کردن این فاصله استفاده شده است. ضمن اینکه مژه‌ های بلند و پرپشت نیز به جذابیت این چشم‌ های قهوه‌ای اضافه می کنند.

سایه چشم طلایی مخصوص عروس‌Reviewed by آرایشگاه on Mar 3Rating: 2.5سایه چشم طلایی مخصوص عروس‌برای آرایش چشم عروس خانم های مدل های مختلفی از آرایش و ترکیب سایه ها وجود دارد که یکی از این مدل ها سایه چشم طلایی مخصوص عروس‌ است. در این مقاله مدل های سایه چشم طلایی مخصوص عروس‌ را معرفی می کنیم.

برای آرایش چشم عروس خانم های مدل های مختلفی از آرایش و ترکیب سایه ها وجود دارد که یکی از این مدل ها سایه چشم طلایی مخصوص عروس‌ است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *