ماساژ جوانسازی پوست
ماساژ پوست برای لیفتینگ صورت
خرداد ۱۸, ۱۳۹۸
اولاپلکس
اولاپلکس مو
خرداد ۱۹, ۱۳۹۸

جدا کردن ناخن مصنوعی با آب داغ و بدون استون

ریموو ناخن مصنوعی با آب گرم

جدا کردن ناخن مصنوعی با آب داغ و بدون استون

جدا کردن ناخن مصنوعی با آب داغ و بدون استون

   استفاده از ناخن مصنوعی و یا کاشت ناخن یکی از روش های پرطرفدار و عالی برای افزایش زیبایی ناخن ها است و به فرد کمک می کند تا خیلی سریع و راحت ناخن های بلند، کشیده و جذاب داشته باشد. اگرچه این ناخن مصنوعی زیبایی فوق العاده ای را برای ناخن ها ایجاد خواهد کرد اما با گذشت 2 تا 3 هفته، این زیبایی کم کم از بین رفته و نیاز است که مجدداً ترمیم شوند و یا اینکه به طور کلی از روی ناخن ها جدا شود.
   بهترین روش برای جدا کردن و برداشتن ناخن مصنوعی و کاشت شده این است که به آرایشگاهی که خدمات مربوط به ناخن ارائه می دهند مراجعه نمایید و ناخن های مصنوعی را از روی ناخن های خود جدا کنید. اما ممکن است این کار کمی هزینه بر و وقت گیر باشد. علاوه بر رفتن به آرایشگاه روش های خانگی و طبیعی نیز برای برداشتن ناخن های مصنوعی وجود دارد. در این مطلب بهترین روش های برداشتن ناخن های مصنوعی را آموزش خواهیم داد. یکی دیگر از روش های ساده و موثر برای کندن و جدا کردن ناخن مصنوعی استفاده از آب داغ است. برای استفاده از این روش به موارد زیر نیاز داریم:
- آب گرم
- سوهان با بافر ناخن
- چوب پرتقال
- ناخن گیر
   ابتدا باید ناخن های مصنوعی را تا جایی که ممکن است با استفاده از ناخن گیر کوتاه کنید و کناره های ناخن را با استفاده از چوب پرتقال کمی بلند کنید. مقداری آب گرم درون کاسه ای ریخته و ناخن ها را به مدت 30 تا 40 دقیقه در این آب قرار دهید. سعی کنید ناخن های خود را جوری قرار دهید که آب گرم از قسمتی لبه های ناخن را با چوب پرتقال از روی ناخن بلند کرده اید، به زیر ناخن نفوذ کند.
   بعد از گذشت این مدت زمان می توانید ناخن مصنوعی را  از روی ناخن جدا کنید. اگر هنوز هم احساس کردید ناخن مصنوعی محکم است بهتر است دوباره درون آب گرم قرار دهید و دوباره امتحان کنید. در طول مدتی که دست های شما درون آب گرم قرار دارد، با اضافه کردن آب داغ، دمای آب موجود در کاسه را یکسان نگه دارید. زیرا بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، آب درون کاسه سرد شده و ممکن است اثربخشی خوبی برای جدا کردن ناخن مصنوعی نداشته باشد.
نکات مهم و احتیاط های لازم برای جدا کردن و کندن ناخن مصنوعی
1. تحت هیچ شرایطی سعی نکنید که ناخن مصنوعی را به زور از روی ناخن ها جدا کنید. با این کار ممکن است صفحه ناخن طبیعی هم جدا شده و موجب ایجاد خونریزی و آسیب به ناخن های شما شود.
2. اگر قصد دارید از استون برای جدا کردن ناخن مصنوعی استفاده کنید، ابتدا اطمینان حاصل کنید که هیچ ماده قابل اشتعالی در اطراف شما وجود نداشته باشد، زیرا استون بسیار قابل اشتعال است.
3. علاوه بر این باید بدانید که استفاده از استون دارای عوارض جانبی مختلفی همچون خشک شدن پوست، چروک شدن پوست اطراف ناخن ها و ... دارد و اگر احساس سوزش و قرمزی شدید در اطراف ناخن و پوست داشتید بهتر است خیلی سریع دست های خود را بشویید و از یک روش دیگر برای برداشتن ناخن مصنوعی استفاده کنید.
4. بهتر است بعد از کندن و جدا کردن ناخن مصنوعی حتما از یک روغن مناسب برای کوتیکول ناخن های خود استفاده کنید و پوست خود را مرطوب کنید.
5. بعد از برداشتن ناخن مصنوعی، باید چسب و مواد اضافی روی ناخن ها را به طور کامل تمیز کنید.
6. بهتر است روی میز و یا سطحی که قرار است این کار را انجام دهید به خوبی پوشش دهید تا استون هیچ آسیبی به میز یا سطح مورد نظر وارد نسازد.
7. روش های خانگی معمولا به زمان زیادی نیاز دارند،پس بهتر است در انجام این روش ها عجله نکنید و زمان مناسبی را برای این کار در نظر بگیرید.
8. بعد از برداشتن و جدا کردن ناخن مصنوعی یا کاشت شده بهتر است یک هفته بهناخن های طبیعی خود استراحت دهید و روی ناخن ها لاک نزنید. بعد از گذشت این مدت زمان می توانید دوباره از ناخن مصنوعی، کاشت ناخن و ... برای افزایش زیبای ناخن های خود استفاده کنید.

جدا کردن ناخن مصنوعی با آب داغ و بدون استونReviewed by آرایشگاه on Jun 8Rating: 3.0جدا کردن ناخن مصنوعی با آب داغ و بدون استونبرای جدا کردن و برداشتن ناخن مصنوعی یا کاشت شده روش های مختلفی وجود دارد که به راحتی در منزل قابل انجام می باشد. در این مقاله بهترین روش برای ریموو ناخن مصنوعی را به شما آموزش می دهیم.

برای جدا کردن و برداشتن ناخن مصنوعی یا کاشت شده روش های مختلفی وجود دارد که به راحتی در منزل قابل انجام می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *