پاکسازی پوست با روغن
شستشوی صورت با روغن (قسمت۲)
خرداد ۱۸, ۱۳۹۸
ریموو ناخن مصنوعی با آب گرم
جدا کردن ناخن مصنوعی با آب داغ و بدون استون
خرداد ۱۸, ۱۳۹۸

ماساژ پوست برای لیفتینگ صورت

ماساژ جوانسازی پوست

ماساژ پوست برای لیفتینگ صورت

ماساژ پوست برای لیفتینگ صورت

   افتادگی پوست صورت هم برای خانم ها و هم برای آقایان اتفاق می افتد. در واقع با گذاشتن پا به سن پوست طراوت و شادابی خود را از دست داده و میزان چربی و آب پوست کاهش می یابد و چهارچوب صورت قادر به نگه داشت پوست نخواهد بود. بهترین راه حل برای رفع چین و چروک و افتادگی پوست صورت لیفتینگ پوست است. لیفتینگ در واقع به مجموعه اعمالی گفته می ‌شود که موجب رفع افتادگی صورت, بازگشت سفتی پوست و در نتیجه بازگشت پوست به حالت قبلی خود می شود.
   لیفتینگ صورت روش های مختلفی دارد مانند کرم های حاوی مواد لیفتینگ، ماسک های لیفتینگ، تزریق مواد به زیر پوست، استفاده از روش ماساژ صورت. هر کدام از این روش ها فرایند لیفتینگ پوست را طی دوره ای خاص انجام می دهند. اما اینکه پوست شما به کدام روش نیاز دارد بستگی به عمق و مقدار چین و چروک ها دارد که هر چه در حالت ابتدایی و سطحی به آن ها رسیدگی کنید زودتر قابل درمان خواهند بود.
   ماساژ صورت یکی از بهترین روش ها جهت لیفتینگ صورت است زیرا موجب افزایش جریان خون می ‌شود و این عامل باعث رسیدن مواد مغذی و اکسیژن به سلول­ های پوست و ماهیچه ­های صورت خواهد شد. همچنین ماساژ موجب افزایش کلاژن سازی شده، فیبروبلاست را تقویت می ­کند, استرس را از اعصاب پوست دور کرده و همچنین خستگی ماهیچه های صورت را بر طرف می­ کند. این ماساژ باید به وسیله فردی که دارای تخصص است، انجام شود وگرنه نه تنها فایده نخواهد داشت بلکه مضر نیز می ­تواند باشد. ولی هر روز رفتن به مرکز ماساژ هم وقت گیر بوده و هم بسیار هزینه بردار است. ولی می ­توانید با استفاده از ماساژور صورت و همچنین دستگاه لیفت صورت این ­کار را بصورت کاملا حرفه ­ای در منزل انجام دهید.
   این دستگاه ­ها با فشار و سرعت مناسب این کار را انجام می ­دهند و همچنین از گرما نیز بهره می ­برند. استفاده از این دستگاه جذب مواد مراقبت پوستی را به دلیل افزایش گردش خون در پوست صورت نیز افزایش داده و موجب می شود شما نتیجه بهتری از لوسیون­ و کرم­ های مراقبت از پوست دریافت کنید. روش ماساژ صورت موجب فرم دهی اعضای صورت به ویژه گونه ها خواهد شد و نیاز شما را به تزریق ژل و چربی برای گونه گذاری تا حد زیادی برطرف می سازد. بسیاری از ارایشگران در ارایشگاه از مشتریان خود می خواهند که با استفاده از ماساژ صورت چین و چروک چهره خود را برطرف کنند. انجام ماساژ صورت به شما آرامش خواهد داد.

ماساژ پوست برای لیفتینگ صورتReviewed by آرایشگاه on Jun 8Rating: 3.0ماساژ پوست برای لیفتینگ صورتماساژ صورت یکی از روش های موثر برای لیفتینگ و رفع چین و چروک صورت است که به راحتی در منزل قابل انجام است. در این مقاله ماساژ برای لیفتینگ صورت را به شما آموزش می دهیم.

ماساژ صورت یکی از روش های موثر برای لیفتینگ و رفع چین و چروک صورت است که به راحتی در منزل قابل انجام است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *