دئودورانت خانگی
طرز تهیه دئودورانت خانگی، مام طبیعی و خوشبو کننده
خرداد ۱۸, ۱۳۹۸
ماساژ جوانسازی پوست
ماساژ پوست برای لیفتینگ صورت
خرداد ۱۸, ۱۳۹۸

شستشوی صورت با روغن (قسمت۲)

پاکسازی پوست با روغن

شستشوی صورت با روغن (قسمت۲)

شستشوی صورت با روغن (قسمت۲)

انواع روغن و تأثیرت آن ها بر روی پوست
   یکی از پاک کننده های قوی و مناسب برای پاکسازی پوست صورت استفاده از روغن های طبیعی است. این روغن ها به راحتی مواد آرایشی را از پوست شما پاک خواهند کرد و موجب لطافت و جوانی آن خواهد شد. برای پاکسازی پوست روغ های مختلفی وجود دارد که تأثیرات آن ها بر روی پوست کاملاً متفاوت است. در این مطلب تأثیرات انواع روغن ها بر روی پوست را بررسی می کنیم. - روغن Boscia MakeUp-BreakUp Cool Oil Cleansing روغنی خنک کننده است که شامل آمینو اسید های گیاهی بوده که برای بازسازی چربی های صورت بسیار مفید می باشد .
- افرادی که داری پوست خشک هستند می توانند از روغن Tata Harper Cleanser استفاده نمایند این روغن حاوی مخلوط مقدار فوق العاده ای از هیدراتیک از بتا کاروتن، ویتامین A،C  و E، لیکوپن و امگا 3 است.
- برای پوست های معمولی روغن Bareminerals Mineralixirs پیشنهاد می شود این روغن حاوی عصاره گل خشت ولیتیچ است که جز تمیز کردن صورت هیدارته ای مطلوب برای پوست می باشد.
- برای جلو گیری از پیری پوست روغن Josie Maran Argan Cleansing  بسیار موثر می باشد. این روغن حاوی آرگان و هسته انگور بوده و برای از بین بردن چروک و تقویت هیدراتاسیون پوست و شادابی صورت تاثیر گذار است.
- افرادی که داری پوست حساس هستند می توانند از روغن DHC Cleansing Oil استفاده کنند که حاوی روغن زیتون بوده و این محلول هیچ تحریکی  بر روی پوست آنها نخواهد داشت.
نحوه استفاده از روغن های تمیز کننده و تقویت کننده پوست
   هنگامی که می خواهید صورت خود را بشورید چند قطره از روغن را کف دست خود ریخته و سپس با استفاده از نوک انگشتان خود، در حرکت دایره ای ماساژ دهید. سپس صورت خود را با آب گرم به آرامی شسته و با حوله ­ای تمیز صورت خود را خشک کنید و بعد از آن با استفاده از مرطوب ­کننده صورت خود را ماساژ دهید .که هنگامی که صورت شما مرطوب است استفاده از روغن های تمیز کننده به هیدراته کردن پوست بسیار کمک می کند .

شستشوی صورت با روغن (قسمت۲)Reviewed by آرایشگاه on Jun 8Rating: 3.0شستشوی صورت با روغن (قسمت۲)روغن های طبیعی و ارگانیک بهترین گزینه برای پاکسازی و مراقبت از پوست صورت هستند. در این مقاله این روغن ها را به شما معرفی می کنیم.

روغن های طبیعی و ارگانیک بهترین گزینه برای پاکسازی و مراقبت از پوست صورت هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *