دستگاه حالت دهنده مو
نکاتی در مورد بابلیس و اتو مو
دی ۳۰, ۱۳۹۷
رنگ مو
نکات اصولی رنگ کردن مو
دی ۳۰, ۱۳۹۷

کاربرد جوش شیرین برای زیبایی پوست و مو

جوش شیرین برای زیبایی

کاربرد جوش شیرین برای زیبایی پوست و مو

کاربرد جوش شیرین برای زیبایی پوست و مو

   جوش‌شیرین از آن دسته موادی است که از زمان های قدیم کاربرد‌های فراوانی در آشپزی، درمان و پاکیزگی داشته و علاوه بر این کاربردها جوش شیرین می‌ تواند یک زیبا‌ کننده پوست و مو نیز باشد. در واقع جوش شیرین این ماده همه‌ کاره و طبیعی از سدیم کربنات ساخته شده است و کاربردهای فراوانی هم در پخت نان و کیک و هم در خوشبو کردن فضا، تمیزکردن خانه و زیبایی دارد! جوش شیرین در صنعت زیبایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه کاربردهای این ماده جادویی را به شما آموزش می دهیم:

موارد مصرف جوش شیرین برای زیبایی

- خوش بو کننده بدن
   جوش شیرین را با مقداری آب مخلوط نمایید تا تبدیل به خمیر رقیقی شود، سپس آن را بعنوان دئودورانت به زیر بغل ها بمالید! این محلول برای پیشگیری از رنگ پس دادن عرق و همچنین بوی بد آن عالی است.
- شامپوی روشن کننده
   مقدار کمی جوش شیرین به شامپوی خود اضافه کنید و مانند همیشه از آن استفاده نمایید. با این کار توده‌ های انباشته شده روی موها تمیز شده و دوباره تمام محصولات آرایشی‌ مانند اول روی موها نمو پیدا خواهند کرد.
- سفید کننده‌ دندان
 ‍  ۱ قاشق غذاخوری جوش شیرین را با ۵ قطره هیدروژن پراکسید و چند قطره آب مخلوط نمایید. خمیر بدست آمده را توسط یک مسواک، با رعایت تساوی به دندان ها زده و اجازه دهید تا ۵ دقیقه بر روی دندان ها باقی بماند. سپس با خمیردندان معمولی دندان های خود را بشویید و سپس آبکشی کنید. برای نتایج بهتر، می توان یکبار در هفته این فرایند را تکرار کرد. 
- مراقبت از کوتیکل ها
   توسط جوش شیرین و آب گرم خمیری درست کنید و آن را به کوتیکل‌ های ناخن های خود بزنید.
- لایه برداری
   مقداری جوش شیرین را با آب در کف دست مخلوط کنید و آنرا به صورت خود بمالید. بلافاصله سلول‌ های مرده‌ پوست  از بین خواهد رفت. 
- جوش‌ های سرسیاه
   مخلوط یک قاشق چای‌ خوری جوش شیرین با یک فنجان آب مقطر، ترکیبی عالی برای از بین بردن جوش‌ های سرسیاه است.
- حمام سم زدایی
   جوش شیرین می‌تواند یک حمام سم زدایی عالی برای شما فراهم کند. آنرا با مقدار مساوی نمک دریا مخلوط کرده  و اسانس مورد علاقه‌ خود را هم به آن اضافه کنید (عطر سنبل یا یاس بسیار آرامش دهنده خواهد بود).
- شامپوی خشک
   اگر موهای شما چرب شده و برای حمام کردن وقت کافی ندارید و شامپوی خشک هم در منزل ندارید، جوش شیرین می‌ تواند یک جایگزین عالی باشد. به اندازه‌ یک سکه یا حتی کمتر (با توجه به اینکه چقدر موها چرب است) جوش شیرین به موهای خود بپاشید. سپس موها را شانه کرده و لذت ببرید.

کاربرد جوش شیرین برای زیبایی پوست و موReviewed by آرایشگاه on Jan 20Rating: 3.0کاربرد جوش شیرین برای زیبایی پوست و موجوش شیرین یکی از بهترین مواد برای مراقبت از موها، ناخن ها و پوست است که برای تمیز کردن و تقویت موها و ناخن ها و سطح پوست بسیار پرکاربرد است. در این مقاله کاربرد جوش شیرین برای زیبایی پوست و مو را بررسی می کنیم.

جوش شیرین یکی از بهترین مواد برای مراقبت از موها، ناخن ها و پوست است که برای تمیز کردن و تقویت موها و ناخن ها و سطح پوست بسیار پرکاربرد است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *