جوش شیرین برای زیبایی
کاربرد جوش شیرین برای زیبایی پوست و مو
دی ۳۰, ۱۳۹۷
انواع کرم پودر فشرده شده
کرم پودر فشرده شده
دی ۳۰, ۱۳۹۷

نکات اصولی رنگ کردن مو

رنگ مو

نکات اصولی رنگ کردن مو

نکات اصولی رنگ کردن مو

   برای رنگ کردن موا در منزل کافی است که کمی کار بلد باشید و بتوانید بطور اصولی موها را رنگ بزنید. البته برای رنگ کردن موها به صورت اصولی و صحیح نکاتی وجود دارد که ما در این مطلب به شما آموزش می دهیم.  برای رنگ کردن موها از آنجایی كه سفیدترین موها را دارد شروع كنید. رنگی با یك درجه تیره از رنگ مورد نظر خود استفاده كنید. زیرا به دلیل نبود رنگ در تارهای سفید مو، رنگی كه می زنید روشن تر بنظر میرسد.

نکاتی برای رنگ کردن اصولی مورنگ كردن مو هاي طبیعی با رنگ طبیعی
در مورد موهایی كه تا به حالا رنگ نشده اند از پشت گردن و یا از فرق سر از جایی كه مو رشد می کند شروع کنید.
رنگ كردن پایین موها كه كمرنگ شده اند
   برای رنگ كردن این مو باید از همان رنگ معمولی استفاده كنید، فقط برای نوك موها كه دارای خلل و فرج می باشند تا رنگ را در خود نگه دارند از رنگ یك درجه تیره تر با مقداری رنگ طلایی یا زرد كه رنگ روشن به مو می‌ دهد، استفاده کنید.
انتهای موها رنگ نخواهد گرفت
   طبق معمول به خاطر اینكه دارای منفذ و خلل هاي بسیاری هستند و باید قبل از گذاشتن رنگ این منافذ از رنگ پر شوند. رنگ مورد نظر خود را و یا رنگ یك درجه تیره تر را انتخاب و بدون اكسیدان آن را بر روی نوك موها بزنید. سپس موها راخشك کرده و رنگ ها را طبق معمول بر روی موها بزنید تا رنگ تثبیت شود.
در تابستان رنگ موها ثابت نیستند
   به دلیل تاثیرات ویرانگر خورشید ، گرما و یا آب در فصل تابستان رنگ موها ثبات ندارند. شما می توانید برای درست كردن خلل و فرج مو و نرم كردن موی خود از نرم كننده هاي مو استفاده كنید.
موی بلوند در اثر مواد شیمیایی موجود در استخر شنا سبز میشود
   با استفاده از رنگ هاي گرم « قرمز یا طلایی » این مشكل برطرف خواهد شد. همچنین میتوانید از شامپوهای براق كننده و شفاف كننده هم استفاده کنید.
یك زمینه سبز مو
   زمانی كه یك رنگ با پایه هاي آبی ،به موی زرد و یا طلایی زده شود موها به رنگ سبز در می آیند. با جانشین كردن یك رنگ با پایه بنفش رنگ طبیعی تری خواهید داشت.
استفاده از یك رنگ روشن كننده قبل از رنگ قرمز
   هرگز رنگی بالاتر و تیره تر از نارنجی بدست نخواهد آمد.
وقتی كه بلوند قرمز روشن، كمرنگ شده و مبدل به نارنجی می‌ شود
   مقدار كمی رنگ طلایی، قرمز برای هایلایت كردن اضافه كنید.
خطوط صورتی در مو هاي سفیدی كه با رنگ قرمز رنگ شده
   در این حالت به مقداری رنگ قهوه اي طبیعی به همان درجه و یا تیره تر احتیاج دارید. از پشت سر شروع به رنگ زدن کنید و سپس آن رنگی كه رنگ قهوه اي به آن اضافه شده به قسمت هاي خط مویی كه صورتی شده اند بزنید.
وقتی كه موی فعلی از رنگی كه انتخاب كرده اید تیره تر است
   به یك دكلره كننده احتیاج دارید تا رنگ قبلی را به سطح و درجه برابر با رنگ انتخابی برساند و رنگ دلخواه بدست بیاید.
دكلره كننده ها
   طراحی شده اند تا رنگ مصنوعی و شیمیایی را از موهاي شما پاك كنند. این دكلره كننده ها برای روشن كردن موهایی با رنگ طبیعی موثر نخواهند بود.
شست و شوی یك رنگ و پاك كردن یك رنگ
   این دو اصطلاح یكی نیستند. شست و شوی رنگ در پایان عمل رنگ زدن انجام می شود تا رنگ هایي را كه جذب مو نشده اند از روی پوست سر پاك كند. اما پاك كردن رنگ، بردن رنگ مو می‌ باشد و طبق معمول وقتی كه میخواهیم رنگ روشن تری بزنیم این کار را روی مو انجام می‌ دهیم.
اگر مو بعد از استفاده از یك پاك كننده مو قرمز شد
   برای خنثی كردن تون گرم ناخواسته اي كه در مو ایجاد شده می‌ توانیم یك رنگ با تون یا زمینه خاكستری یا بنفش به آن اضافه كنیم.
وقتی كه رنگ غالب مو سفید است «بیشتر مو سفید شده»
   از جایی كه سفید ترین موها را دارد شروع كنید. رنگی با یك درجه تیره از رنگ مورد نظر خود استفاده كنید. به خاطر نبود رنگ در تارهای مو رنگی كه می زنید روشن تر بنظر میرسد.
موی رنگ شده  «موی زرد كمرنگ»
   رنگدانه هاي طلایی یا قرمز یا كم دارد یا اصلا ندارد. فراموش نکنید  هایلایت ها از رنگ هایي با تون هاي گرم ایجاد می‌ شوند.
مویی كه سریعا در حال سفید شدن است
   استفاده از رنگ هاي روشن تر رنگ مطلوب تری خواهد داد زیرا موهاي سفیدی كه دوباره رشد كرده و با مو هاي رنگ كرده مخلوط می‌ شوند كمتر مشخص خواهند شد.
نرم كردن موی سفید
   اگر مو هاي سفید شما خیلی زبر و مقاوم در مقابل رنگ باشد شاید لازم باشد كه قبل از رنگ كردن آن ها را نرم كرد. به راهنمایی هاي  روی جعبه های رنگ دقت كرده و همیشه قبل از گذاشتن رنگ موها را خشك کنید. رنگی كه بر روی موی خیس یا مرطوب گذاشته شده باشد رقیق شده و نتیجه رنگ رضایت بخش نخواهد بود.
مو هاي سفید مقاوم حاشیه سر
   ابتدا این منطقه و این موها باید رنگ شوند و پس از پايان رنگ كردن دوباره باید رنگ شوند. احتمالا یك تون تیره تر باید به این ناحیه و موهای آن زده شود.
پوشاندن رگه هاي سفید طبیعی در موها
   از یك تناژ تیره تر از رنگ طبیعی استفاده کنید  و مدت دوران رنگ كردن را هم افزایش دهید.
یك زمینه سبز بر موی سفید یا زرد كمرنگ
   اضافه كردن مقدار كمی رنگ قرمز یا طلایی، رنگ سبز را از بین خواهد برد.
نارنجی آتشین در موهایی كه از قبل روشن شده اند
   هنگامی كه رنگ موی شما به اندازه كافی تیره نباشد این رنگ در موها ایجاد می شود. رنگ شما باید از درجه رنگ موی شما تیره تر و یا هم رنگ موی شما باشد.

نکات اصولی رنگ کردن موReviewed by آرایشگاه on Jan 20Rating: 3.0نکات اصولی رنگ کردن موخانم هایی که قصد دارند بدون رفتن به آرایشگاه و در منزل موهای خود را رنگ کنند باید نکات اصولی و نحوه صحیح رنگ کردن موها را آموزش ببینند تا بتوانند رنگ موی دلخواه را ایجاد کنند. در این مقاله نکات اصولی رنگ کردن مو را آموزش می دهیم.

خانم هایی که قصد دارند بدون رفتن به آرایشگاه و در منزل موهای خود را رنگ کنند باید نکات اصولی و نحوه صحیح رنگ کردن موها را آموزش ببینند تا بتوانند رنگ موی دلخواه را ایجاد کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *