بهترین برندهای آرایشی
سالم‌ ترین برندهای آرایشی
خرداد ۶, ۱۳۹۷
فرمول رنگ موی رزگلد
رنگ موی رزگلد
خرداد ۶, ۱۳۹۷

حفظ سلامتی پوست در ماه رمضان

آشنایی با حفظ سلامتی پوست در ماه رمضان

حفظ سلامتی پوست در ماه رمضان

حفظ سلامتی پوست در ماه رمضان

              مهم ترین نکته برای حفظ  سلامتی پوست در ماه رمضان  این است که درست غذا بخورید و ورزش کنید. برای اینکه مطمئن شوید بدن به اندازه کافی فعال و سالم می ماند، مقدار زیادی آب بنوشید ( هر شب 10 تا 15 لیوان آب ) این کار نه تنها باعث تازگی و تامین آب بدن می شود بلکه باعث خارج شدن سموم از بدن و پوست نیز می شود. 
برای حفظ سلامتی پوست در ماه رمضان و  درخشان ماندن پوست باید  شوینده صورت حاوی اسید گلیکولیک ( پوست خشک – معمولی ) و یا اسید سالیسیلیک ( پوست چرب ) استفاده کنید. سعی کنید در این ماه مبارک روزانه از پاک کننده های ملایم استفاده کنید و هفته ای یکبار اسکراب استفاده کنید.در این ماه مبارک رمضان  برای سلامت پوست  از خوردن فست فود های چرب، قند و کربوهیدرات های تصفیه شده پرهیز کنید،پس از مصرف این گروه های غذایی ممکن است پوست دچار لکه، جوش،پیری زودرس شود. برای بدست آوردن بدن و پوستی سالم سبزیجات تازه، پروتئین و میوه میل کنید.
اگر در طول روز به خارج از خانه می روید باید از رنگ پوست خود با یک ضد آفتاب که دارای UVA و UVB خوب و SPF50 باشد مراقبت کنید. اشعه های UV که از خورشید می تابد به شدت به پوست آسیب می رسانند.کرم های مراقبت از پوست معمول خود را با لوسیون ها یا سرم های مرطوب کننده سبک عوض کنید تا پوست بتواند نفس بکشد و جوش نزنید. هر بار که صورت خود را می شویید سرم مرطوب کننده استفاده کنید تا مطمئن شوید پوستتان انعطاف پذیر و مرطوب باقی می ماند.

حفظ سلامتی پوست در ماه رمضانReviewed by سه رخ on May 27Rating: 3.5حفظ سلامتی پوست در ماه رمضانمهم ترین نکته برای حفظ  سلامتی پوست در ماه رمضان  این است که درست غذا بخورید و ورزش کنید. برای اینکه مطمئن شوید بدن به اندازه کافی فعال و سالم می ماند، مقدار زیادی آب بنوشید ( هر شب 10 تا 15 لیوان آب ) این کار نه تنها باعث تازگی و تامین آب بدن می شود بلکه باعث خارج شدن سموم از بدن و پوست نیز می شود. 

مهم ترین نکته برای حفظ  سلامتی پوست در ماه رمضان  این است که درست غذا بخورید و ورزش کنید. برای اینکه مطمئن شوید بدن به اندازه کافی فعال و سالم می ماند، مقدار زیادی آب بنوشید ( هر شب ۱۰ تا ۱۵ لیوان آب ) این کار نه تنها باعث تازگی و تامین آب بدن می شود بلکه باعث خارج شدن سموم از بدن و پوست نیز می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *