آشنایی با حفظ سلامتی پوست در ماه رمضان
حفظ سلامتی پوست در ماه رمضان
خرداد ۶, ۱۳۹۷
انتخاب رنگ رژلب
راهنمای انتخاب رنگ رژلب
خرداد ۷, ۱۳۹۷

رنگ موی رزگلد

فرمول رنگ موی رزگلد

رنگ موی رزگلد

رنگ موی رزگلد

رنگ موی رزگلد یکی از جدیدترین و محبوب‌ ترین مدل‌ های رنگ مو است که امروزه بسیاری از دختران جوان از آن برای زیباتر شدن رنگ موهای خود استفاده می کنند. این رنگ یکی از رنگ‌ های متالیک است که زیبایی و جذابیت آن اخیرا مورد توجه آرایشگران قرار گرفته و آن را به یکی از محبوب‌ ترین رنگ‌ ها نه فقط در آرایش و زیبایی بلکه در مد و لباس و حتی موارد دیگر مانند اکسسوری‌ ها و لوازم الکترونیکی هم تبدیل نموده است. رنگ رزگلد در حال حاضر یکی از خاص‌ ترین رنگ‌ های مو برای خانم‌ های خوش سلیقه است و این رنگ هرچند در دسته رنگ‌ های متالیک و بلوند قرار می‌ گیرد و یک طیف صورتی جذاب در خود دارد اما چندان فانتزی و غیرواقعی به نظر نمی رسد. رنگ رزگلد یک رنگ با طیف سرد است و از این جهت برای آرایش و لباس کسانی که پوست آن‌ ها ته رنگ سرد و روشن دارد مناسب‌ تر بوده و می‌ تواند جایگزین مناسبی برای رنگ‌ های سرد متالیک دیگر مانند نقره‌ ای باشد.

برای خانم‌ هایی که موهای بلوند (طبیعی یا رنگ شده) دارند رنگ رزگلد می‌تواند بهترین گزینه باشد چون حالتی زنده و گیرا به موها خواهد داد که با طیف بلوند هم هماهنگی خاصی دارد. اگر موهای شما روشن و بلوند نیست می‌ توانید طیف رزگلد را برای هایلایت و بالیاژ موها استفاده کنید. این نوع هایلایت زیبایی خاصی دارد که با انواع طیف‌ های رنگ مو به خصوص قهوه‌ ای تیره و مشکی هماهنگی خاصی دارد و باعث حجیم تر به نظر رسیدن موها می‌شود. این مدل هایلایت هم حالت فانتزی داشته و هم با طیف سرد و گرم موها نیز به خوبی هماهنگ خواهد  شد و برای فصل تابستان می‌ تواند بهترین گزینه برای خانم ها باشد.

 

فرمول های ترکیب رنگ موی رز گلد

   رنگ موی رز گلد یکی از انواع رنگ موهای ترکیبی است و برای زدن این رنگ روی موها باید پایه دکلره موها ۸ و یا بالاتر باشد حتی می توان برای قرمزی بیشتر موها رنگ موی آلبالویی را به آن اضافه نمایید و برای افزایش تناژ بنفش روی موها می توانید واریاسیون بنفش را به ترکیب رنگ مو اضافه کنید.
- فرمول ترکیبی رنگ مو رز گلد شماره ۱
- ۲/۳ تیوپ از رنگ موی سری طبیعی ۸ 
- ۱/۴ تیوپ از رنگ موی قرمز ۶.۴۶ 
- ۲ بند انگشت  از واریاسیون ۰۰۵ 
- ۱ بند انگشت از واریاسیون ۰۰۳ 
- ۳ نخود از واریاسیون ۰۰۱ 
- پایه دکلره ۸ و یا بیشتر
روش استفاده از رنگ مو رز گلد 
    ابتدا رنگ مو و واریاسیون ها را با یکدیگر به خوبی ترکیب کرده سپس ۱.۵ برابر حجم رنگ مو اکسیدان شماره ۶ به آن اضافه نمایید و رنگ مو را به خوبی با اکسیدان ترکیب کنید. سپس موها را رنگ زده و بعد از گذشت ۱۰ دقیقه موها را با کمک نرم کننده آبکشی کنید. اگر دوست دارید تناژ قرمز موها بیشتر باشد از رنگ موی آلبالویی استفاده نمایید.

- رنگ موی ترکیبی رز گلد شماره ۲
- رنگ موی طبیعی شماره ۸: نصف بیشتر از یک تیوپ
- رنگ موی آلبالویی شماره ۷.۵۵ : ۱/۳ تیوپ
- رنگ موی طلایی شماره ۱۰.۵: ۱ بند انگشت
- واریاسیون ۰۰۵: مقداری بیشتر از ۲ بند انگشت
روش استفاده از رنگ مو رز گلد 
   ابتدا رنگ مو و واریاسیون را با یکدیگر ترکیب کرده سپس به اندازه ۱.۵ برابر از رنگ مو اکسیدان شماره ۶ اضافه نمایید و رنگ مو را روی موها بزنید و بعد از ۱۰ دقیقه رنگ مو را با کمک نرم کننده از روی موها بشویید. می توان برای افزایش تناژ قرمز از رنگ آلبالویی استفاده نمود.

رنگ موی رزگلدReviewed by آرایشگاه on May 27Rating: 2.5رنگ موی رزگلدرنگ موی رزگلد یکی از پرطرفدارترین رنگ موها است که اخیرا مورد توجه خانم ها و آرایشگران قرار گرفته و بعنوان رنگ و هایلایت مو مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله فرمول رنگ موی رزگلد را به شما معرفی می کنیم.

رنگ موی رزگلد یکی از پرطرفدارترین رنگ موها است که اخیرا مورد توجه خانم ها و آرایشگران قرار گرفته و بعنوان رنگ و هایلایت مو مورد استفاده قرار می گیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *