بهترین ماسک آبرسان شبانه
ماسک آبرسان شبانه
تیر ۸, ۱۳۹۸
ماسک صورت چرب
ماسک صورت برای پوست ‌چرب یا آکنه‌ دار
تیر ۹, ۱۳۹۸

نکات خرید لاک برای خانم های باردار (قسمت۱)

لاک برای خانم های باردار

نکات خرید لاک برای خانم های باردار (قسمت۱)

نکات خرید لاک برای خانم های باردار (قسمت۱)

   دوران بارداری یکی از زیباترین و مهم ترین دوران زندگی مادر و فرزند است که در کنار شیرینی ها و لطف خاصی که دارد برای مادر و جنین شرایط سختی را نیز ایجاد می کند.  در این دوره مادر به دلیل پرورش جنین در بدن خود باید بسیاری از نکات را رعایت کند و ممنوعیت های لازم در مورد مصرف انواع محصولات را جدی بگیرد. در کنار تحمل این سختی ‌ها، مادران باردار با بایدها و نباید‌های زیادی روبه‌رو هستند تا جایی که حتی بعضی از چیزهای معمولی و پیش پا افتاده‌ را باید کنار بگذارند.
   در مورد موارد آرایش و زیبایی نیز مادران باردار باید نکاتی را رعایت کنند که می توانند بر روی سلامت جنین اثر بگذارند. یکی از این قوانین که چندان مهم به نظر نمی ‌رسد، اما اهمیت خاصی دارد خرید لاک و استفاده از آن است. این امر موجب شده تا بسیاری بر این باور باشند که بانوان باردار نباید در دوران حاملگی لاک بزنند؛ به همین دلیل قصد داریم در ادامه با هم به نکته‌ های مربوط به خرید لاک ناخن اشاره کنیم. بسیاری از خانم ها در دوران بارداری بخاطر جنین و فرزندی که در شکم دارند سعی می کنند از ممحصولات و مواد شیمیایی فاصله بگیرند. اما این افراد می توانند از مواد گیاهی و ارگانیک استفاده کنند. لاک یکی از محصولات پرطرفدار در بین خانم ها است که به دلیل فرمول شیمیایی که دارد ممکن است وارد لیست ممنوعه برای خانم های باردار شود.
لاک ‌زدن در دوران بارداری
   همان‌گونه که می‌دانید بیشتر لاک ‌های ناخن موجود در بازار دارای مواد سمی شیمیایی هستند و این مواد پس از لاک‌ زدن از طریق ناخن به داخل بدن نفوذ کرده و در ترشح هورمون ‌ها اختلال به وجود می آورند؛ در نتیجه بانوان باردار با لاک‌زدن نه‌ تنها سلامت خود را به خطر می ‌اندازند، بلکه سلامت فرزند و جنین خود را نیز تهدید می‌ کنند. اما ممکن است برای شما هم این سوال پیش آید که استفاده از لاک‌ هایی با ترکیبات غیرشیمیایی برای مادران باردار ضرر ندارد؟
دقت در زمان خرید لاک برای دوران بارداری
   بهترین گزینه این است که در دوران بارداری لاک‌ زدن را کنار بگذارید؛ اما اگر از آن دسته مادرانی هستید که به زیبایی دست ‌ها و پاهای خود اهمیت می ‌دهند پیشنهاد ما این است لاک ‌هایی را خریداری کنید که در ترکیبات آن ‌ها مواد شیمیایی وجود نداشته باشد. به این ترتیب حتماً در حین خرید لاک ترکیبات آن را استشمام کنید. به هر اندازه که بوی لاک قوی ‌تر باشد به همان اندازه دارای مواد شیمیایی بیشتری است و خطر استفاده از آن نیز بیشتر به نظر خواهد رسید؛ بنابراین به دنبال لاکی باشید که کمترین بو را داشته باشد یا یک لاک کاملاً بی ‌بو خریداری کنید.

نکات خرید لاک برای خانم های باردار (قسمت۱)Reviewed by آرایشگاه on Jun 30Rating: 2.5نکات خرید لاک برای خانم های باردار (قسمت۱)خانم های باردار در دوران بارداری خود باید سعی کنند لاک هایی را خریداری کنند که ارگانیک بوده و درصد شیمیایی بودن آن بسیار کم باشد. در این مقاله نکات خرید بهترین لاک برای خانم های باردار را بررسی می کنیم.

خانم های باردار در دوران بارداری خود باید سعی کنند لاک هایی را خریداری کنند که ارگانیک بوده و درصد شیمیایی بودن آن بسیار کم باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *