لاک برای خانم های باردار
نکات خرید لاک برای خانم های باردار (قسمت۱)
تیر ۹, ۱۳۹۸
بهترین ماسک ویتامین C
ماسک ویتامین C
تیر ۱۰, ۱۳۹۸

ماسک صورت برای پوست ‌چرب یا آکنه‌ دار

ماسک صورت چرب

ماسک صورت برای پوست ‌چرب یا آکنه‌ دار

ماسک صورت برای پوست ‌چرب یا آکنه‌ دار

   ماسک ‌های حاوی خاک رس برای جذب چربی اضافی پوست و پاک‌کردن منافذ آن گزینه‌ مناسبی هستند. این محصولات در کنار اینکه چربی پوست را متعادل می‌ کنند، مانع از خشکی بیش ‌از ‌حد آن می شوند. از این ماسک ‌ها در ناحیه ‌ای از صورت خود استفاده کنید که چربی بیشتری دارد. معمولاً پیشانی، بینی و چانه نسبت ‌به سایر قسمت ‌های پوست، چرب ‌تر هستند. پیشنهاد ما این است از بین ماسک ‌های پاک‌کننده‌ عمیق منافذ که در ادامه معرفی می کنیکم، یک ماسک را متناسب ‌با نیاز پوست خود انتخاب کنید که مانع از براق‌ شدن بیش ‌از حد پوست شود، چربی پوست را متعادل کند، درمان خوبی برای عارضه ‌های پوستی باشد و مانع از آسیب ‌های پوست گردد.
- ماسک صورت عسل مانوکا و روغن درخت چای فریمن (freeman)
   این ماسک، پوست را در کمترین زمان پاکسازی کرده و چربی اضافی آن را بدون خشکی بیش ‌از حد پوست می‌ گیرد. عسل مانوکا کمک می ‌کند پوست، مواد مغذی و ضروری خود را دریافت نماید. روغن درخت چای موجود در این ماسک نیز منافذ بسته‌ پوست را پاک کرده و با خواص آنتی ‌باکتریال خود، چربی را متعادل نگه می ‌دارد. از این ماسک می ‌توان به ‌عنوان شوینده‌ ‌صورت یا به‌ عنوان ماسک خاک رس چندکاره برای مراقبت همیشگی از پوست خود نیز کمک بگیرید.
- ماسک صورت خاک رس، نعنا و لیمو‌ی فریمن
   این ماسک، به ‌سرعت پوست را شاداب و تازه‌ خواهد کرد و مانع از بروز جوش ‌ها می شود. حضور لیمو و نعنا در این ماسک کمک می ‌کند در حین استفاده، پوست شما احساس طراوت کند. خاک رس، چربی ‌های اضافی پوست را گرفته و براق ‌بودن آن را کاهش می‌ دهد. در کنار این ویژگی‌ ها منافذ پوستی باز شده را تنگ ‌تر می ‌کند.
- ماسک صورت چندکاره‌ی سرکه‌ی سیب فریمن
   این ماسک نیز در کمترین زمان ممکن پوست را از آلودگی ‌ها پاک می ‌کند و با مات ‌کردن سطح پوست، ظاهری جذاب و زیبا به آن می بخشد. ماسک سرکهی سیب فریمن دارای خاک رس کائولین و بنتونیت است. این ترکیبات، چربی و آلودگی را به ‌صورت عمقی از منافذ پوست تمیز خواهند کرد. از طرف دیگر این ماسک ترکیبات بسیار مؤثری برای لایه ‌برداری پوست دارد و سرکه‌ سیب موجود در آن، ظاهر پوست را شاداب و درخشنده می ‌کند. از این محصول چند کاره می ‌توان به‌عنوان اسکراب کمک گرفت.

ماسک صورت برای پوست ‌چرب یا آکنه‌ دارReviewed by آرایشگاه on Jun 30Rating: 2.5ماسک صورت برای پوست ‌چرب یا آکنه‌ دارماسک های صورت چند کاره ماسک هایی با چند ویژگی مختلف هستند که در یک محصول خلاصه شده و بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف می کنند. در این مقاله ماسک های چند کاره را به شما معرفی می کنیم.

ماسک های صورت چند کاره ماسک هایی با چند ویژگی مختلف هستند که در یک محصول خلاصه شده و بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *