جوانسازی پوست
سه خوراکی که پوست را جوان می‌کنند
دی ۱۲, ۱۴۰۰
دلیل بروز و تشدید خارش پوست
اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۱

خواص روغن اکالیپتوس برای مو

مو

روغن اکالیپتوس

خواص روغن اکالیپتوس برای مو:

تاثیر روغن اکالیپتوس بر مو:

برخی از داشتن موهای شکننده در رنج هستند و نمی توانند به خوبی از این موها مراقبت کنند و یا روش صحیح بهبود بخشیدن و مرتب کردن این نوع موها را نمی دانند. بنابراین اگر موهای شکننده دارید در رشد آن اختلالی به وجود آمده پیشنهاد می کنیم برای مدتی از روغن اکالیپتوس استفاده کنید تا تاثیر آن را بر رشد و ترمیم موهای شکننده ببینید. فقط کافیست کمی روغن اکالیپتوس را به ریشه موها بمالید. با رسیدن روغن اکالیپتوس به ریشه موها جریان خون در ریشه مو بیشتر می شود و فولیکول های مو نیز بیشتر می شوند.

اصلی ترین علتی که سبب ریزش مو، طاسی و کاهش رشد موها می شود، کاهش میزان خونرسانی به پوست و مو است.

این روغن می تواند گردش خون را در پوست سر افزایش دهد و در ضمن پوست سر را  سم زدایی کند. روغن اکالیپتوس فولیکول های مو را تحریک می کند، بنابراین موهایی که ریخته اند به زودی ترمیم می شوند و دوباره رشد می کنند.

استفاده از روغن اکالیپتوس می تواند جایگزین خوبی برای روغن های شیمیایی و داروهای شیمیایی باشد. تاثیر روغن اکالیپتوس بسیار بیشتر از محصولات بهداشتی شیمیایی نیز هست و کمک می کند موهایی زیبا و پرپشت داشته باشید. حتی اگر موهای شما آسیب دیده نباشد این روغن می تواند از موها مراقبت کند و به درخشندگی و حالت پذیری آن بیافزاید.

اگر می خواهید تاثیر بیشتری از این روغن بر موها ببینید آن را با کمی روغن نارگیل ترکیب کنید و به ریشه موها بزنید.

خواص روغن اکالیپتوس:

خشکی پوست سر را رفع می کند:

جالب است بدانید که اکالیپتوس خاصیت خنک کنندگی دارد و روغن آن می تواند خارش های پوست سر را با خاصیت خنک کنندگی خود تسکین دهد. متانول موجود در این روغن سبب تقویت و ترمیم فولیکول مو می شود و در نتیجه در اثر مصرف مداوم آن رشد موهایتان بیشتر خواهد شد.

گردش خون را بهبود می بخشد:

از این روغن حتما برای بهبود گردش خون در پوست سر استفاده کنید، چرا که اگر جریان خون . زمانی که گردش خون در پوست سر کم شود موها دچار ریزش می شوند. در صورت استفاده از روغن اکالیپتوس فولیکول های مو مواد مغذی را جذب می کنند و رشد مو سرعت می یابد.

رفع شوره سر:

روغن اکالیپتوس خاصیت قارچ کشی دارد. اگر از شوره و قارچ سر رنج می برید حتما در هفته چندبار از این روغن استفاده کنید تا تاثیر شگفت انگیز آن را بر روی موها مشاهده کنید.

موها را درخشان می کند:

هر چقدر بیشتر از روغن اکالیپتوس استفاده کنید به مرور زمان موهایتان درخشان تر خواهد شد. چرا که در اثر استفاده از روغن اکالیپتوس سرامید های پوست سر افزایش پیدا می کنند. سرامید، مولکول چربی است که طبیعتا در موها وجود دارد. سرامید در واقع رطوبت مو را حفظ می کند.

ترمیم ریش در مردان:

اگر در بخشی از ریش دچار ریزش شدید می توانید با مصرف روغن اکالیپتوس این مشکل را رفع کنید. این روغن به رشد موهای ریش در آقایان کمک می کند.

خواص روغن اکالیپتوس برای موReviewed by Arayesh on May 16Rating: 3.0خواص روغن اکالیپتوس برای موخواص روغن اکالیپتوس برای مو. تاثیر روغن اکالیپتوس بر مو، برخی از داشتن موهای شکننده در رنج هستند و نمی توانند به خوبی از این موها مراقبت کنند.

خواص روغن اکالیپتوس برای مو. تاثیر روغن اکالیپتوس بر مو، برخی از داشتن موهای شکننده در رنج هستند و نمی توانند به خوبی از این موها مراقبت کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *