درمان حساسیت پوست در خانه
رفع حساسیت های پوستی در خانه (قسمت ۱)
دی ۱۱, ۱۴۰۰
مو
خواص روغن اکالیپتوس برای مو
اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۱

سه خوراکی که پوست را جوان می‌کنند

جوانسازی پوست

جوان کننده پوست

سه خوراکی جوان کننده پوست

ماست:

پروبوتیک ماست می تواند سلامت و زیبایی پوست را بازگرداند و جوانتر بنظر برسید. اگر منظم از ماست به عنوان ماسک استفاده کنید پوستتان روشن می شود. فقط باید کمی ماست روی پوست صورت و بمالید و بعد از چند دقیقه این ماسک روشن کننده را شستشو دهید.

هندوانه:

میوه ای سرشار از آنتی اکسیدان هایی که به جوان سازی پوست شما کمک می کند. میتوانید با آب هندوانه و آب لیمو ماسکی فوق العاده برای پوست بخصوص صورت بسازید چرا که در این حالت اثرگذاری بیشتری دارد. هر روز می توانید آب هندوانه را استفاده کنید و تاثیرش را روی زیبایی پوست ببینید.

آب:

نوشیدن آب هم برای بدن مفید است و هم، پوستتان را جوان می کند. پس هر روز به اندازه کافی آب بنوشید. تازگی و شادابی پوست و دفع سموم بدن نتیجه منظم نوشیدن آب خواهد بود.

سه خوراکی که پوست را جوان می‌کنندReviewed by Arayesh on Jan 2Rating: 3.0سه خوراکی که پوست را جوان می کنندسه خوراکی که پوست را جوان می کنند. پروبوتیک ماست سبب جوانسازی پوست میشود. اگر منظم از ماست به عنوان ماسک استفاده کنید پوستتان روشن می شود.

سه خوراکی که پوست را جوان می کنند. پروبوتیک ماست سبب جوانسازی پوست میشود. اگر منظم از ماست به عنوان ماسک استفاده کنید پوستتان روشن می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *