ماسک خاک رس
ماسک خاک رس و چای سبز
آذر ۲۱, ۱۳۹۶
آموزش آرایش چشم سبز
آرایش چشم سبز
آذر ۲۱, ۱۳۹۶

پاکسازی و شفاف سازی پوست داماد

پاکسازی پوست داماد

پاکسازی و شفاف سازی پوست داماد

پاکسازی و شفاف سازی پوست داماد

   آقایان داماد باید برای پوست خود برنامه ای مناسب جهت پاکسازی و شفاف سازی داشته باشند. هدف از این برنامه، دستیابی به پوستی زیبا و سالم است تا همیشه چهره ای جذاب و زیبا داشته باشید. داشتن صورتی مات، کدر، پوسته پوسته و با لایه های سلولی خشک و مرده، تأثیر زیادی در کاهش زیبایی و درخشش صورت داشته و جلوه زیبایی صورت را به شدت کاهش می دهد. دامادهای عزیز می توانند از برنامه زیر برای پاکسازی و آماده سازی پوست خود استفاده کنند: 
1. حتما از محصولات باکیفیت و مورد اعتماد استفاده کنید. اگر برای پاکسازی پوست صورت خود به کرم یا ماسک نیاز دارید، حتما نوع استاندارد و مناسب پوست خود را تهیه کنید.
2. یک برنامه روتین برای مراقبت از پوست خود تهیه کنید، معمولا پوست برای اینکه کاملا پاکسازی گردد، به دو یا یک بار لایه برداری ملایم در هفته نیاز دارد.
3. سعی کنید از مصرف الکل و دخانیات خودداری کنید. زیرا این دو، از بدترین و مخرب‌ترین عوامل تخریب زیبایی و جوانی پوست در مردان می باشند.
4. حتما میوه و سبزیجات تازه را در برنامه تغذیه خود قرار دهید. این مواد طبیعی و تازه، موجب هیدراته شدن و دفع سموم از پوستی و بدن می شوند.
5. روزانه باید بین 8 تا 12 لیوان آب بنوشید تا بدن به صورت کامل پاکسازی شود و پوست شاداب‌ تر و شفاف‌ تری داشته باشید.
6. سعی کنید مصرف شکر و هر ماده‌ای که در آن شکر وجود دارد را برای خود ممنوع کنید. با قطع مصرف شکر، در مدت کوتاه زیبایی و طراوت و جوانی در پوست بیشتر به چشم میخورد. زیرا شکر یکی از عوامل مهم پیری پوست است. اگر پوست صورت شما پف کرده‌ است احتمالا نمک زیاد مصرف کرده اید، پس مصرف آن را قطع کنید.
7. حتما در طول شبانه روز 7 - 8 ساعت خواب شبانه داشته باشید تا پوست صورت شما فرصت ترمیم و بازسازی را داشته و سرحال و شاداب گردد.
8. در طول هر ماه یک بار به یک متخصص پوست مراجعه کرده و پوست خود را لایه برداری کنید تا نهایت پاکسازی و شفاف سازی در پوست ایجاد شود.
9. هر روز صبح و هر شب قبل از خواب، با یک شوینده ملایم و مناسب جنس پوست، صورت خود را شسته و خشک کنید و سپس یک کرم مرطوب کننده بر رونی پوست بزنید. اگر پوست صورت شما چرب است، پس مرطوب کننده بدون روغن استفاده کنید تا پوست هیدراته و حجیم گردد.
10. چند روز قبل از عروسی، لایه برداری باید به صورت ملایم انجام شود تا کوجب تریک پوست نگردد.

پاکسازی و شفاف سازی پوست دامادReviewed by سه رخ on Dec 12Rating: 3.0پاکسازی و شفاف سازی پوست داماددر آرایشگاه مردانه برای داماد برنامه های پاکسازی و شفاف سازی پوست تنظیم می شود تا در روز عروسی داماد پوستی زیبا و شفاف داشته باشد. در این مقاله برنامه پاکسازی پوست داماد را به شما آموزش می دهیم.

در آرایشگاه مردانه برای داماد برنامه های پاکسازی و شفاف سازی پوست تنظیم می شود تا در روز عروسی داماد پوستی زیبا و شفاف داشته باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *